[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 19 Mar 2017, 21:00

Pewnie że czytałem, ale przy pobieraniu moda, co miało miejsca praktycznie zaraz po tym jak gość go wypuścił, od tego czasu byłem tam tylko po to by skopiować link i nie zauważyłem, że wczoraj go spatchował.
Spostrzegawczy jesteś, Pangia :E
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 23 Mar 2017, 21:47

http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... relay-chat

Genialny addon dodający czat in-game. Niesamowicie fajny dodatek, bardzo umila grę.

Jedyna wada - Przy instalacji spolszenia, musicie wgrać pliki pl do folderu "rus", gdyż jaka kolwiek zmiana w localization.ltx powoduje crash przy starcie gry.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 23 Mar 2017, 21:56

Czyżby krok bliżej do multi?
Jak to dokładnie działa, mógłbyś mi wytłumaczyć? Rozmawiamy na jakimś zewnętrznym serwerze? Taki TS, ale w grze?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 23 Mar 2017, 22:11

Bardziej coś takiego jak IRC. Po prostu jest to overlay czatu hostowanego na jakiejś stronce który masz w grze i możesz pisać z różnymi ludźmi którzy też grają w CoCa w danym momencie.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 23 Mar 2017, 22:16

Dodatkowo czat działa w grze. Wiadomości wyświetlane są w UI, a sam możesz pisać "w PDA"

Jeśli giniesz - czat powiadamia o tym innych (chyba że wyłączysz w opcjach)

Wszystko jest zsynchronizowane z grą (jak zaczynasz jako Monolitianin, wszyscy widzą przy twoich wiadomościach "Monolith"

Skrypt jest bardzo rozbudowany i stabilny.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 24 Mar 2017, 14:59

A można jakiś screen? Bo nie wiem, czy z call of misery to będzie banglało.
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 24 Mar 2017, 15:49

z Call of Misery działa bardzo ładnie. Wszystkie wiadomości są wysyłane jako "Questy" w lewym dolnym rogu. Tekstury pobiera bezpośrednio z moda.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wave.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Azot w 25 Mar 2017, 02:09

Pobieżnie przewertowałem powyższy temat i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi więc ośmielam się zapytać:

1. Jaka jest prawidłowość w wzywaniu śmigłowca należąc do frakcji wojsko? Bo z tego co zauważyłem wzywają go tylko nasi towarzysze i to tylko podczas walki z mutantami... niestety.

2. Wyszedł może jakiś dodatek do powyższego moda gdzie standardowy "pasek" właściwości broni zamienia na wartość liczbową? Ciężko z aktualnego "paska" odczytać jaką celność czy obrażenia zadaje konkretna broń. Zdaje się że w podstawce był na to sposób.

3. Jak wpływa zmiana wartości "Czynnika populacji" na postacie w grze? Czym różni się ustawienia tej wartości np z 0.5 na 1? Podwaja ilość występujących postaci?

4. Jest możliwość z okna komend "~" aktywować ficzery typu nieśmiertelność czy nieograniczona ilość gotówki?

5. To że niekiedy nasi towarzysze dopiero po dobrej chwili reagują na strzały oddawane w ich kierunku to powszechny błąd?
Awatar użytkownika
Azot
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 25 Lip 2011, 18:34
Ostatnio był: 27 Mar 2017, 06:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 67

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 25 Mar 2017, 02:32

"5. To że niekiedy nasi towarzysze dopiero po dobrej chwili reagują na strzały oddawane w ich kierunku to powszechny błąd?"

Nie tylko towarzysze, czasami będąc samotnikiem można stać obok wojskowego/bandyty a on będzie sobie chodził i nie reagował na strzały w niego
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 25 Mar 2017, 13:17

Azot napisał(a):3. Jak wpływa zmiana wartości "Czynnika populacji" na postacie w grze? Czym różni się ustawienia tej wartości np z 0.5 na 1? Podwaja ilość występujących postaci?


Każdy smart_terrain (obóz), który spawnuje NPC/mutanty ma maksymalną wartość zespawnowanych oddziałów. Po osiągnięciu maksymalnej wartości nie pojawi się kolejny dopóki nie zginie jeden z tych obecnie zespawnowanych.

Powiedzmy, że obóz ma maksymalną ilość spawnu ustawioną na 4. Po zastosowaniu mnożnika 1.25 będzie to 5 (4*1.25). Wyniki zawsze zaokrąglane są do liczb całkowitych.
TL;DR Więcej wszystkiego.


Azot napisał(a):4. Jest możliwość z okna komend "~" aktywować ficzery typu nieśmiertelność czy nieograniczona ilość gotówki?


Trzeba dopisać "-dbg" do skrótu. PPM na skrót, właściwości i w elemencie docelowym po ścieżce dopisz -dbg (spacja po "...").
Powinno wyglądać tak: "ścieżka" -dbg


Azot napisał(a):5. To że niekiedy nasi towarzysze dopiero po dobrej chwili reagują na strzały oddawane w ich kierunku to powszechny błąd?


W ostatnich patchach ktoś namieszał coś z priorytetami NPC. Teraz zignorują nawet przeciwnika stojącego 5 metrów obok żeby przeszukać zwłoki.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Radwind w 26 Mar 2017, 18:50

Próbowałem znaleźć odpowiedź na forum (i nie tylko), ale na razie bez sukcesu.

Mam pytanie, czy w Call of Chernobyl możliwe jest zdobycie najlepszego detektora - Svaroga? Pamiętam, że w podstawce (Call of Pripyat) dostawało się go w Jupiterze bodajże od naukowców albo w Skadovsku, ale teraz te opcje nie działają. Nie można też go nigdzie kupić.

Tak więc, czy Svarog się gdzieś znajduje, czy trzeba szukać jakiegoś moda? Będę wdzięczny za podpowiedzi :-)
Radwind
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 26 Mar 2017, 17:38
Ostatnio był: 14 Mar 2021, 10:04
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 26 Mar 2017, 19:06

W questlineach DoctoraX (taki mod) dało się zdobyć go w zadaniu, czasem wypadał w schowkach, a jak nie uda Ci się go nigdzie dorwać to polecam użycie wbudowanego debugera. Wystarczy wpisać w elemencie docelowym -dbg we właściwościach skrótu CoC.exe.
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 5 gości