[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Per$hing16 w 23 Sie 2017, 23:01

@BcSeed -

Mody które mam zainstalowane wraz z krótkim opisem i kolejnością instalacji
Mody do COC 1.4.22. Gram tylko na wersji Angielskiej.
W tym pakiecie gra się bardzo przyjemnie, wojna frakcji, sporo się dzieje i nie można narzekać na nudę.
Ekonomia nie jest bardzo hardkorowa, ani nie nazbierasz szybko kasy, amunicji i jedzenia (dzięki modowi na rzadszy loot).
Ogólnie przetrwanie, takie życie w zonie. Nie hardkorowe jak w mizerii, ale nie łatwe jak w podstawce. Gra ma smak.
1. STCoP_Weapon_Pack_2.8_v5
1.1 STCoP_Weapon_Pack_2.8_v5.1_Patch
Pukawki do Cop'a odświezone, fajnie zbalansowane, ogołnie ani za dużo, ani za mało broni.

2. Outfit_Addon_1.4.7
Więcej kombinezonów, i powielone między frakcjami. Exo wojaka? czemu nie!

3. SR_CoC_2.5 (structures redux)
Lepsze tekstury struktur,budynków,murów.

4.ANR_CoC_1.7 (absolute nature redux)
Lepsze tekstury natury w zonie

5.DRXCoCQuestlines1.25
Questy podczas gry bez właczonej fabuły - nie wiem czy bardzo dużo wnosi bo aż tak nie używam, rzuciło mi się w oczy zadani od zwykłych ludzi typu - załatw lepszą broń, zabij innego stalkera, znajdź artefakt

6.DRXCoCDynamicFactionRelations1.8
Świetna modyfikacja! jak nazwa wskazuje - dynamiczne relacje pomiędzy frakcjami.
Przykład?
Po intensywnej grze jako żołnierz, standardowo z układu - wszyscy Cię nie nawidzą oprócz powinności oraz wojska, doszedłem do momentu gdzie - przyjacielem są samotnicy, wolność, najemnicy.
W zależności od tego jak mocno frakcja sie rozrasta, lub kogo zabijasz tak patrzą na Ciebie inne frakcje. W skrócie - każdy chce współpracować z lepszym (chyba że masz dobre układy z ich największym wrogiem )
Polecam!

7.Full_Simulation_A-Life_1.4.22
Teoretycznie powinno ożywiać cała zone (w sensie że żyje nie tylko w obrębie levelu na którym jesteś, a w obrębie całej mapy, każdego levelu z osobna. Jak to działa ciężko stwierdzić

8.Dans_Monster_Mods.3
Pijawki są widzialne, zombi mniej celne, i zabijasz je tylko strzałem w głowe. Ogólnie troche dopracowanie działania potworów w zonie

9.Dodge_these_Gnomus_scopes_1.04_AO-OWR-STCoP
Dla mnie must have, zamienia standardowe celowniki (te które zajmuja caly ekran) na gnomusowe, czyli takie jak np w BF czy COD. Lepiej wygląda i mi się lepiej na tym gra

10.Corpses_drop_1.4.14 (money)
Jak nazwa wskazuje - trupy (nie wszystkie) dropią kasę, chyba że już długo leżą i są przeszukane przez innych.
Nie są to duże sumy, ale można się dorobić.


11.warfare-1.4.22-2
Mod koooobyła. TFW by smoqu z Clearsky do Call of Chernobyl. Oczywiście nie sam mod, ale założenia. Można ustawiać presety, jest bardzo dużo konfiguracji która jest ciężka do ustawiena (dlatego polecam mod niżej).
Mod w założeniu robi wojne frakcji w zonie, i można zdobywać odpowiednie smart terreny typu baza, resource czy terrain. W zależnosci od ustawień może to prowadzic do lepszego eq danej frakcji.
Chcesz pograć jako ktokolwiek i zawładnąć zoną? Mod dla Ciebie

12.Zunaks_Mode_Warfare_1.4.22.23
uwaga! od razu po zainstalowaniu polecam wyłaczyć opcje "All out war" lub jakoś tak. Powoduje że wszystkie frakcje są wrogo nastawione, co jest bez sensu.

Mod daje preset do moda warfare, w którym zona jest bardziej żywa, frakcje są bardziej dopasowane i inna maja strategie (np monolit poswieca tereny jesli nie sa baardzo istotne, wolni stalkerzy nie chodza czesto noca, a wojacy sa hardkorowi w podbijaniu terenow (np. przegonili mi z elektrowni monolit :D - sami, bez mojej ingerencji)

13.Dans_Rare_and_Random_Drops_CoC_v1.5.7
Mod zmienia loot - mniej amunicji, medykamentów i jedzenia. Balansuje ekonomie która jest trochę zbyt łatwa w standardzie, a po dodaniu moda "corpses drop money" to już w ogóle.
Polecam

14.azazel_faction_menu_v1.3
Mod do opcji azazel (która gorąąąąco polecam) w CoCu.
Po śmierci masz wybór kim się staniesz - jaką frakcją, lub losowanie z wybranych frakcji (np mozesz zaznaczyc tylko "good boys" i odrzucic np. monolit i wojsko. Dodatkowo ciekawostka - mozna zaznaczyc opcje "zrespij sie niedaleko smierci" czy jakos tak, dzięki której jest opcja ze po zabiciu wejdziesz w skóre swojego kompana, lub wroga :D

15.CoC_Unload_All_Weapons_05.7z-20-0-5
Mod przydatny przy lootowaniu - po wcisnieciu jednego przycisku ( w standardzie "u" ) wszystkie bronie są rozładowywane. Gdy masz sporo broni w plecaku bardzo sie to przydaje

16.More fast travel locations v9-5-9
Ostatni z listy - mod który pozwala transportowac sie pomiedzy mapami.
Na kazdej mapie jest sporo takich punktow, i nie musisz juz isc z buta z kordonu do baru, jesli tak zachcesz.
Ma pare opcji do wyboru w ustawieniach,.


Ogólnie to są krótkie opisy, polecam przeczytać dokładne jesli ktos jest ciekawy.
W razie problemów służe pomocą.
Oryginalny post na którym się wzorowałem, i który też mi pomógł z modami - http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=342969#p342969


EDIT :
@DisLike - jaka wersja gry? 1.4.12, 1.4.22 czy 1.5?
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.

Za ten post Per$hing16 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trolololo, Pangia, rafcze1.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 23 Sie 2017, 23:13

1.4.22. Dzięki za pomoc. Martwi mnie tylko to, że przedstawiasz zupełnie inną kolejność, niż początkowo instalowałem. Ale skoro teraz i tak mi nie działa, to wszystko jedno :P

Warfare nie gryzie się aby z Coc Dynamic Faction Relations? Mi to wygląda na teoretycznie bliźniacze mody, które powinny ingerować w te same linijki configów.
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 23 Sie 2017, 23:27

trolololo napisał(a):Wygląda mi to na błąd muzyki. Masz włączoną muzykę dynamiczną?


Sprawdziłem i mam wyłączona, wczytałem zapiskę z przed agropromu i póki co nie wywaliło ciekawe dlaczego :p


edit. Ktoś może wie jakie mody działają na wersji 1.5?
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Krzyk19 w 24 Sie 2017, 00:31

Jest trochę kompatybilnych z 1.5, możesz poszukać na http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 24 Sie 2017, 08:25

Pershing, wszystko ze sobą kompatybilne jest?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Ciejmuciej w 24 Sie 2017, 08:26

@Bcseed Jest też Living Zone by Skelja - taka rozszerzona wersja Full Simulation A-life, ale radze ustawić populację na max 0.5 bo inaczej w zonie tworzy się jedno wielkie pole bitwy. I jeśli zamierzasz korzystać z warfare to czytałem w komentarzach, że tego typu addony są niepotrzebne bo sam warfare m.in. włącza a-life w całej zonie.

Jeśli chodzi o weapon packi to preferuję AO (testowałem oba żeby nie było, ale to trzeba samemu sprawdzić. Na Stalkerteam.pl możesz znaleźć spolszczenia do CoCa jak i weapon packów i outfit addon)
Awatar użytkownika
Ciejmuciej
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 18 Lut 2015, 15:28
Ostatnio był: 01 Paź 2020, 09:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Per$hing16 w 24 Sie 2017, 10:36

@trolololo
U mnie działa bez problemów. Czasem tylko się wysypie CTD przy odradzaniu sie jako nowa osoba, ale podczas samej rozgrywki nie uświadczam błedów.
Jak ktoś chce mogę wrzucić w sieć swoja gamedate.

@DisLike

Dynamic faction i warfare się nie gryza ze soba, tylko fajnie uzupełniaja :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 24 Sie 2017, 20:24

Zainstalowałem wszystko według Twojej kolejności Pershing pomijając jedynie mody graficzne no i zonk. Już drugi raz wywala ten sam błąd. Raz podczas strzelania się z psami w Dziczy a drugi podczas ucieczki z Prypeci ZP do tej z CS przez klatkę schodową jakiegoś budynku, w którym jest bardzo wysokie promieniowanie psioniczne.

http://screenshot.sh/n9DdGK6gU4RLu

Co tym razem i jak na to zaradzić?

Edit: Mogę się mylić, że to ten sam błąd. Pamiętam jednak, że chodziło o ten sam argument LUA error. Dalej nie pamiętam.

Edit2: Znów to samo w losowym momencie, więc to nie przypadek.
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Per$hing16 w 25 Sie 2017, 10:40

DisLike - internety mi mówią że to dlatego że masz wersje 1.5
Napewno masz wersje 1.4.22?

http://boards.4chan.org/vg/thread/18572 ... er-general
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 25 Sie 2017, 11:39

Per$hing16 napisał(a):DisLike - internety mi mówią że to dlatego że masz wersje 1.5
Napewno masz wersje 1.4.22?

http://boards.4chan.org/vg/thread/18572 ... er-general


Tak. Zdziwiło mnie, że mimo wszystko część modów jakie podałeś są podpisane jako pod CoC 1.5. No ale skoro Ty twierdzisz, że grasz na niespolszczonej 1.4.22 to Ci zaufałem. Ściągnąłem i zainstalowałem mod po modzie według Twojej listy. No i działa. Gram, gram ale mimo wszystko wywalają w/w błędy
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 25 Sie 2017, 21:25

Też tak zrobiłem i wywalało. Ale zrobiłem jeszcze raz nową grę i był tylko jeden wylot. Poczekaj, spróbuj pograć chwilę i powiedz czy przeszło.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 26 Sie 2017, 21:10

Lipa. Ciągle wywalało, więc zrobiłem po swojemu.

Zainstalowałem mody w ten sposób:

STCoP Weapon Pack 2.8 v5
STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 Patch

Outfit Addon 1.4.7
Patch do STCoP z archuwum Outfitu

DRXCoCQuestlines 1.25

DRXCoCDynamicFactionRelations 1.8

Full Simulation A-Life 1.4.22

Dans Monster Mods.3

Corpses drop 1.4.14

Warfare-1.4.22-2
Zunaks Mode Warfare_1.4.22.23

More fast travel locations v9-5-9

No i działa. Gram już 3 godziny ponad i wszystko w porządku. Nie wiem, który mod powodował moje błędy, ale to musiał być jeden z tych, których nie zainstalowałem. Tak czy siak polecam.

Tylko irytujące jest, że prawdopodobnie przez polonizację CoCa większość questów z modów typu Life Simulation nie wyświetla się w formie tekstu tylko coś na zasadzie Full_Simulation_Life_Questline_36 czy coś takiego. Irytujące, no ale cóż...
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości