[Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 04 Lis 2010, 18:00

Czipi, po pierwsze zależy na jakim systemie grasz i ile masz ramu. Bo jeśli na Vista to ja mając 4 GB ramu i tak musiałem zrobić ten numer podany pod 1-szym Editem w 1-szym poście. Jak tego nie zrobiłem też mi wywalało do windy tyle, że przy zmianie mapy. Po zrobieniu tego myku z pamięcią wirtualną idzie wszystko jak należy i nic nie wywala, przechodzę na nową mapę bez problemu. W ogóle, żeby płynnie grać w tego moda trzeba mieć więcej, niż 2 GB ramu, zwłaszcza tyczy się to Visty i W7. Wyjmowanie broni w obozach też działa o.k.. Co do nazw broni to są zmienione na te prawdziwe, z tego co podaje autor tego moda niejaki panZDZICH opisy również, ale aż tak dokładnie już w to nie wnikałem, można to sprawdzić w jego readme.
Postępy w grze zapisują się automatycznie, jeśli już, to zapisuj grę przez menu, nie szybkim quicksave.
P.S. Mod ma to do siebie, że im dalej w grę tym coraz trudniej, przede wszystkim pod kątem walki zarówno z mutantami, które np. w Prypeci po namierzeniu mnie całkiem z daleka przywlokły się za mną nawet na ostatnie piętro bloku, gdzie chciałem się ukryć i to w ilościach hurtowych. Rodenty, nibypsy, ślepe psy...Poza tym parę pijawek i zestawy zombie niekiedy nawet po kilkunastu w grupie w trakcie latania po podwórkach to standard. Z kolei walki w pobliżu Księgarni z Monolitem to już nie przelewki, wręcz masakra, zarówno pod względem samej walki i AI przeciwnika, jak i celności jego broni oraz obrzucania granatami, chowanie za np. autobusem niekiedy nie wiele daje. Po załatwieniu Monoliciarzy nie jest jednak dane zbytnio ochłonąć, bo i tak zaraz pojawiają się następni np. bandyci chętni do wymiany zdań, którzy też potrafią nieźle kombinować.
To chyba najtrudniejszy mod w jaki do tej pory grałem. Do tego ponure i mroczne dni z ulewami + gęste mgły.
Poza tym ma on to do siebie, że jest bardzo czuły na szybkie zapisy oraz nawet przez menu. Bardzo sporadycznie, ale bywa, że trzeba nieraz wrócić się do autozapisu, gdyż ten zrobiony przez nas może się nie wczytać. Na szczęście autozapisy sa często i działają bez problemu. Jestem w Prypeci i do tej pory miałem dwa takie przypadki od początku całej gry, więc nie jest źle. Również właśnie w Prypeci pod koniec gry parę zwiechów, gdzie jedynie ponowne odpalenie pomaga, ale może tu akurat tylko u mnie..
Imo warto zagrać.
:wink:
Ostatnio edytowany przez dorian 30 Lis 2010, 20:41, edytowano w sumie 2 razy

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Reklamy Google

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 05 Lis 2010, 17:28

No ja mam W7, ale RAMu to mam z 4 GB. Ja powiem Ci, że nie mam dużo czasu i gram ciągle na skadowsku dość sporadycznie, bo ciągle modyfikuję configi.

EDIT: Nie wiem o co chodzi, ale znikły mi maski z widoku pierwszej osoby, nic tam nie grzebałem ani nie usuwałem nic w outfitach, a poza configami nie grzebie jakaś rada ?
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 20 Lis 2010, 17:57

Musiałeś coś dłubać w modzie, mnie nic nie znikło. Zacząłem od nowa, ale z fixem i mod idzie bez wniku (widać jednak od nowej gry coś daje). Wylazłem z Jupitera i żadnych problemów póki co.
Rada: jednak chyba nie grzeb w configach.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 21 Lis 2010, 19:24

Dorian to żeś po mnie pojechał... ale już sobie kulturalnie wszystko przywróciłem, tylko nie chciało mi się pisać. ;)
Ostatnio edytowany przez Czipi, 14 Sty 2011, 12:33, edytowano w sumie 1 raz
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image

Za ten post Czipi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dorian.
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez KOSHI w 26 Gru 2010, 13:20

Bardzo fajny mod. Zdecydowanie trudniejsza rozgrywka, szczególnie walki. Zrobiłem sobie małą modyfikację - bandyci już się nie lubią z renegatami. Także jak jeszcze w pobliżu znajdą się jeszcze stalkerzy to już niezła zadyma jest - wszyscy walą do wszystkich bo ciężko jest rozpoznać kto jest kto, prawie zawsze oberwie ode mnie jakiś bandyta i mimo, że są neutralni, także prują do mnie. Miałem też niezłe zdziwko jak poszedłem do Sowy z pukawkami po zabitych bandytach- otóż to bandycki kupiec, nie skupuje fantów po martwych kolegach :o . No to bujam się do Hawajczyka i też szok. Chciał kupować za grosze te moje fanty - teraz faktycznie trzeba patrzeć co się bierze, bo większości nie ma co zbierać, takie niskie ceny są. Podobało mi się zmienione zombi, części ciał mutantów, to, że artefakty można było przy ciałach znaleźć oraz blowouty i ten radioaktywny opad. Zmieniłbym jedną rzecz. Wie ktoś jak uzyskać oryginalne statystyki pancerzy oraz leków i medykamentów? Albo skąd wziąć pliki oryginalne by je można edytować. Np. takie +10% do ochrony przed psoniką w masce za 50k rubli to porażka jest.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 27 Gru 2010, 16:48

Robiłem to na własny użytek. Powinno działać, przynajmniej ostatnio działało. Zmodyfikowałem parametry pancerzy do podstawowych wartości, tylko ceny zmieniłem, bo grałem na zmniejszonym udźwigu i ciężkie kombinezony nie były takie wartościowe.

W dodatku upgrade ma taki schemat:
Ulepszenia 1 poziomu - koszt 25% ceny kombinezonu/hełmu.
Ulepszenia 2 poziomu - koszt 50% ceny kombinezonu/hełmu.
Ulepszenia 3 poziomu - koszt 100% ceny kombinezonu/hełmu.

Butle z tlenem waga + 4 kilogramy, ale niezła premia ochrony.
Stalowy hełm - maska impregnowana + 1 kilogram, ale premia jak od zwykłej maski.
Noktowizory 1) 1000 Ru, 2) 2000 Ru, 3) 5000 Ru.

Żeby ulepszało się tylko kombinezon do którego mamy się przywiązać a nie każdy na chwile. :)
POBIERZ

PS: Mam też taki system upgradeów do oryginalnych broni, więc jak coś wystarczy poprosić. Itemy też mam, ale przerobione i nie wiem czy cię takie interesują.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image

Za ten post Czipi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez KOSHI w 27 Gru 2010, 23:52

Jeśli można to zamieść, łyknę wszystko, co zamieścisz, bo czuję, że i tak będzie to bardziej sensowne od tego co jest a modder ze mnie żadny. Kombinowałem na różne sposoby ale kończyło się bug trapami albo jakimiś bzdurami w grze, że nie widziała modyfikacji pancerzy.

Ps. Masz ode mnie Kozaka :E
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 28 Gru 2010, 11:13

Kurde zorientowałem się, że to co miałem przerabiałem pod innego moda i już nie pójdzie na tym. Ale mimo wszystko mam nadzieję, że pomogłem. :)

W razie sylwestrowej nudy ( jak co roku ) może coś Ci posklejam i zrobię wstawke, choć nic nie obiecuje.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Stalkier_100 w 28 Gru 2010, 12:27

Witam mam pewien problem, a mianowicie gość w Skadowsku o nazwie Żwawy gdy biorę od niego zamówienie na egzoszkielet daję mu zaliczkę i takie tam zostało mi 100 tysięcy rubli idę spać przychodzę do niego chcę wziąć towar pisze mi 48000 tysięcy rubli myślę no to spoko próbuję zabrać kombinezon ale dialog majora brzmi "Nie mam tyle przy sobie" a miałem ok 100 tysi. pomocy...

2 problem: A więc włączam nową grę dochodzę do skadowska... zabili mnie noto wczytuję się i bug... Pokazać loga nie mogę bo mam Vistę i mi pisze program X-ray engine przestał działać... A z strony silnika żadnego powiadomienia o problemie... :(

za pomoc :wódka: :)
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 28 Gru 2010, 13:03

Stalkier_100:
2 problem: A więc włączam nową grę dochodzę do skadowska... zabili mnie noto wczytuję się i bug... Pokazać loga nie mogę bo mam Vistę i mi pisze program X-ray engine przestał działać... A z strony silnika żadnego powiadomienia o problemie... :(


Dziwne, ja mam Vistę i miałem loga jak było coś nie tak. Przed każdym, ważnym miejscem jeśli nie ma autozapisu zapisuj grę przez menu gry, nie quicksave i spróbuj jeszcze raz. Co do braku kasy, z tego co pamiętam nie miałem tego błędu. Poza tym, jak zacząłem grę od nowa z wgranym fixem to jednak stabilnie szła, niż wcześniej bez niego.
Ostatnio edytowany przez dorian, 28 Gru 2010, 13:10, edytowano w sumie 1 raz

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Stalkier_100 w 28 Gru 2010, 13:07

Mam wgranego fixa... wypróbuję zaraz jak coś... a właśnie 3 problem co pewien czas mnie wywala do pulpitu nie wiadomo skąd niestabilny ten mod i to strasznie...
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 28 Gru 2010, 13:15

Stalkier_100, jak grasz na Vista to czy zrobiłeś Enable the 3GB switch on Windows Vista. Mod wymaga dużo ramu + przede wszystkim pamięci wirtualnej, jak się tego nie zrobi może się sypać, a już przy zmianie mapy na bank. Mnie szedł o.k., na całą grę bodajże z 2 wywałki miałem.
Ostatnio edytowany przez dorian, 28 Gru 2010, 16:23, edytowano w sumie 1 raz

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości