[Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Stalkier_100 w 28 Gru 2010, 13:37

Najlepiej dam sobie spokój z tym modem...
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Reklamy Google

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 28 Gru 2010, 17:50

W tym błędzie z kasą chodzi o to, że cena u Żwawego wzrasta proporcjonalnie do wzrostu ceny kombinezonu.

PRZYKŁAD:
Autro stwierdził, że zwiększy cenę egzoszkieletu dwukrotnie to u Żwawego płacisz 2 razy więcej. A różnica w danych, a dialogach jest z tego, że autor nie zmieniał polskich dialogów proste.

Jak wspominałem trochę się pieprzyłem z edytowaniem tego moda i pamiętam sporo niedociągnięć. xD
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez bezimienny4 w 02 Sty 2011, 12:33

Nie rozumiem co gadacie :facepalm:

Ja mam 2gb ramu i do tego bardzo słabą kartę graficzną, ale gram na tym modzie.
Dodatkowo - bez wyrzucania na pulpit.

Mod jest świetny, teraz to jest prawdziwy stalker :D

EDIT:

Zalety i minusy:

+ trudno, baaardzo trudno,
+ jeszcze większy klimat,
+ co chwilę obracasz się za siebie,
+ prawdziwe emisje,
- misje są jakieś i tak łatwe,
- koty są zbyt przesadzone,
- celownik NPC też,
- NPC nie przeładowują chyba broni,
- NPC zbyt szybko wstają po byciu rannym,

Moja ocena to 9/10 i na razie będę grać na tym modzie. Wreszcie ma się radochę z pokonania byle bandyty! :D
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez KOSHI w 04 Sty 2011, 21:01

Mam pytanie. Czy części ciał mutantów można z nich zbierać po zabiciu? Bo jak na razie tylko znajdywałem je w zwłokach stalkerów.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Gandzia w 28 Sty 2011, 03:09

Już widzę, że mod będzie upierdliwy, może nie mod a mieszkańcy zony :(
NP: Wrogowie strzelają z bardzo daleka, będę sobie chodził po anomaliach i przyczepi się jakiś zombiak, i będzie mnie gonił. Mutanty idą za tobą w pościg, to jest naprawdę drażniące, przy zmniejszonej wadze podczas biegania, nie uciekniesz :facepalm:
Ogólnie te i tego typu opcję są nieodpowiednie (dla mnie).
Urokiem gry jest nierealność, skradanie, ciche zabijanie, jest w tej grze obce. I raczej nie da się tego zmienić. :|
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Fenishi w 16 Lut 2011, 17:01

Mam takie pytanie/prośbę : czy ktoś może wie, które pliki odpowiadają za dynamiczny HUD? Bardzo mi się podoba i chciałbym go zaimplementować w ARS MODzie - czy będzie w nim działał, czy może taka operacja wymaga ingerencji w jakieś inne pliki...? :wódka: dla kogoś, kto pomoże :P
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez SkullDagger w 17 Mar 2013, 19:30

Jak pobrać tego moda? Nigdzie dzie moge linku znaleźć.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Pangia w 17 Mar 2013, 19:54

dorian napisał(a):Download:

STĄD

Chociaż u mnie Avast wywala "Zablokowano złośliwe oprogramowanie"
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Kudkudak w 17 Mar 2013, 20:00

Bo zapewne mod ma rozszerzenie .exe. Wyłącz antyvira na czas instalacji.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Pangia w 17 Mar 2013, 20:17

Wywala przy wchodzeniu na stronę, nie przy instalacji (zresztą co ma do tego rozszerzenie?). Poza tym rady kieruj do SkullDaggera, ja nie jestem zainteresowany ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Kudkudak w 17 Mar 2013, 20:22

Spoko. Rozszerzenie ma to do tego, że antyviry nie są nauczone do przyjmowania plików z tym .exe. Czasem dlatego drze swoją pikselową mordeczkę - Avast przepuścił mi MISERY, ale krzyczał na Soljankę z takim rozszerzeniem :P
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez SkullDagger w 17 Mar 2013, 23:51

No właśnie wchodze w ten link a tam tylko foldery do modów do Stalkerów i inne rzeczy, a pobrać tego nigdzie nie da rady.

[EDIT1]
Okejo, już mam. Ale musiałem wpisać w wyszukiwarce tego moda (wtedy czasu nie było), ale dziekuje za odpowiedzi.
[EDIT2]
Pokazuje że mod ma rozmiar 0B, wcisnąłem DOWNLOAD pokazało że błą, potem Mirror i przekierowało na Mediafare i leci.
[EDIT]
(pewnie nikt nie przeczyta moich wypocin) Już wszystko gra, ale troche dziwnie to maja, pod download jest pierwsza część pliku a pod mirrorami dwie kolejne. Ale działa wszystko.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości