Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Witam. Nie widzę żeby ten mod gdzieś tu był a jest naprawdę godny uwagi, okazał się tym czego szukałem. A nie szukałem nowej fabuły z garścią bzdetnych zadań typu przynieś, wynieś, pozamiataj, szukałem natomiast wysokiego poziomu trudności i miodu. W tym modzie to właśnie jest. 1. Zaczynamy z pm, kałachem i dwoma bandażami (magazynki załadowane i zero amunicji w zapasie). Ogólnie poziom trudności jest obiektywnie zniechęcający, ale mnie się podoba. 2. Wreszcie HUD jakiego szukałem: żadnych minimap, zero wirtualnego celownika, wszystko obcięte do minimum. 3. Zlikwidowane schowki, goło i wesoło. 4. Zmniejszony udźwig, już nas nie kusi żeby zbierać góry złomu. 5. wiele innych zmian w tym kierunku:
:
+=========================================================+ | S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat: Redux | | Version 1.0 | +=========================================================+
The latest installment of the Redux series of S.T.A.L.K.E.R mods, CoP: Redux will bring realistic weaponry, enhanced A.I, level-changers, an economy rebalance, a truckload of difficulty and much more to your S.T.A.L.K.E.R. experience.
- Weapons overhauled with realistic ballistics, fixed iron sights, improved and accurate names and descriptions.
- Random Weapons system introduced, completely randomizing all NPC weapons, giving them primary and secondary weapons as well as attachments and ammunition based on their faction and rank within that faction.
- Most weapons can now use attachments that they couldn't before, e.g silencers on pistols.
- Regular iron-sights now provide only minimal zoom to simulate the eye focusing on detail.
- Tracers removed from regular ammunition.
- New tracer ammunition added.
- New shotgun dart ammunition added.
- Mutant damage resistance adjusted to be more realistic.
- S.T.A.L.K.E.R. damage resistance adjusted for realism.
- Removed grenade-warning indicator.
- Armour provides realistic protection to relevant body-parts.
- Dropped weapons no longer contain full magazines.
---------------- [Artifacts and Anomalies] ------------------
- Artifact Overhaul - over 50 brand-new artifacts now in game with never-before-seen names, descriptions and properties.
- Anomalies now have a maximum of one artifact at a time.
- S.T.A.L.K.E.R.s now have a very small chance to drop artifacts.
- 'AtmosFear 2.1’ optionally available to greatly improve weather/ graphics and blowout effects: Blowouts with AtmosFear 2 now use a blowout wave, as seen in the Clear Sky intro. STALKERs will be zombified when caught outside in a blowout. --NOTE-- If you enable AtmosFear 2.1, loading times may be increased, and more system RAM is necessary.
- Absolute Texture Packs optionally available to greatly improve the textures of grass, trees, etc, as well as structures, machinery, etc. --NOTE-- If you enable Absolute Textures, loading times may be increased and more system RAM is necessary.
- 'CoP Sound Overhaul 1.3' integrated, greatly improving weapon sounds, some animations, bringing first person sound levels up to realistic levels, new ambient sounds, explosions and much more.
- Music from Shadow of Chernobyl integrated to improve atmosphere.
Pograłem w to modziwo z godzinę no i powiem szczerze, że jest trudno. Mało kasy, 0 schowków, trzeba żreć dosyć często, mały udźwig, a zbieranie złomu się nie opłaca. Szkoda, że nie ma możliwości zbierania cz. mutantów, ale z drugiej strony wku*wiało mnie wykrawanie 15 kopyt, 8 macek i 6 oczu z przypadkowo spotkanych grobów masowych zwierząt. Teraz walka z mutantami sprowadza się do zastanowienia, czy warto na nie marnować ammo, czy lepiej je obejść. A najlepsze jest to, że nie ma bzdurnego upgradowania pancerzy i broni (jak na razie, bo nie wiem jeszcze do czego posłuża narzędzia dla Kardana hmmm...), bo to już było przegięcie od czasu podstawki. Od tego jest pas, gdzie można zawiesić arty. Tak więc kasę zarabia się albo na zbieraniu artów, robieniu misji, albo na ubijaniu NPC, czyli na tym, na czym powinno się to robić. Po zrobieniu misji z bandytami x 2 dorobiłem się noktowizora, ak z tłumikiem, spasa i kamizelki w b. dobrym stanie oraz HK MP5 do którego nie mam niestety ammo. Kasy dalej brak, w plecaku 2 apteczki, 3 bandaże i trochę chemii odpromieniowującej.