[Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez STALKER2000PL w 28 Cze 2017, 12:01

witam was chciałbym was poinformować ,że owy mod jest przezemnie ulepszany, co udało mi sie naprawić:
-niszczenie się broni po kilku strzałach, teraz trzeba wystrzelać z broni min. 200 pocisków aby pasek wytrzymałości spadł o 1
-niszczenie się kombinezonów
-niektóre bronie dostały nerfa a niektóre buffa, usunięto "BATTLEFIELDOWE" strzelanie czyli nie ma opadu pocisku, leci tam gdzie strzelisz i przyspieszyłem prędkość wylotowa
-nowe kombinezony -oso -asfa11 -veter itp (WIP)
-grafika , wcześniej wydawało się jakby nie było tekstur podłoża nowych lokacji, gdy kopiłem nowy komputer , dałem wszystko na max, Teleport np. do limanska a tu bach grafa bardzo ładna i to samo w innych lokacjach wiec polecam grac na max ustawieniach graficznych bo będą problemy ze tekstury rozciągnięte a jeżeli ktoś ma tibijski komputer to niech nie pisze ze tam brakuje tekstur podłoża
-władca zony do nas wróci ,ale nie taki jak kiedyś czyli z 50 broniami , teraz można wybrać sobie broń spośród ponad 130 egzemplarzy
SCREENY:
http://up.oblivionlost.pl/images/108727 ... 424836.jpg
http://up.oblivionlost.pl/images/562916 ... 124400.jpg
http://up.oblivionlost.pl/images/469183 ... 984539.jpg
exo oso outfit
http://up.oblivionlost.pl/images/459852 ... 052187.jpg
a tu vepr 12
http://up.oblivionlost.pl/images/530884 ... 797554.jpg
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez PasTriker w 17 Lut 2019, 12:28

Czy ma ktoś tłumaczenie tego moda ? nie chce mi sie grać w niego na ślepo mają jakieś nie czytelne znaczki bardzo prosze was jako nowy członek
PasTriker
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 17 Lut 2019, 12:24
Ostatnio był: 17 Lut 2019, 17:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez PotatoStalker w 17 Lut 2019, 12:55

PasTriker napisał(a):Czy ma ktoś tłumaczenie tego moda ? nie chce mi sie grać w niego na ślepo mają jakieś nie czytelne znaczki bardzo prosze was jako nowy członek
Jest przecież wersja angielska
LOJALNOŚĆ UNII UNIWERSALNEJ!
PotatoStalker
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 28 Maj 2017, 20:50
Ostatnio był: 22 Lis 2019, 22:47
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości