[Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez Cromm Cruac w 16 Mar 2011, 00:58

Mod nie jest nowy ale nowa wersja (4.80) pojawiła się na rosyjskich forach na początku marca. Opis tłumaczony z wersji rosyjskiej.

OPIS
Dodatki:
  • Lokalizacje: Limansk, Czerwony Las, Radar, Jantar, laboratoria X-10, X-12, X-16, X-17, Dead City, Magazyny Wojskowe, Wschodnia Pripeć, Szpital,Elektrownia
  • Zadania: 140
  • Broń: 88
  • Frakcje: Anomalni, Wiatr, Świadomość, ASF-A11, Renegaci, Alpha Dogs, Ostatni Dzień
  • Zbroje: 11
  • Anomalie: Elektrośmierć, Skwar, Lód, Psi-rozdarcie, Strefa Monolitu
  • Pogoda: Burza, Czas terroru, Psioniczny sztorm, Atmosfera Czarnobyla
  • Jedzenie: 30
  • Artefakty: 45
  • NPC: 40
  • Tajne schowki: 30
  • Mutanty: Połamaniec, zombie, kot, bibliotekarz, fantom z laboratorium

Zmiany:
  • Nowe emisje (AtmosFear)
  • Dynamiczne anomalie
  • Muzyka dla wszystkich baz
  • Oprawa dźwiękowa: dźwięki z otoczenia PM, nowe dźwięki broni, grzmoty, itp.
  • Pogoda: Przy dobrej pogodzie, widoczność lepsza,w czasie deszczu lub mgły praktycznie zerowa.
  • Letnia atmosfera
  • Dynamiczny HUD
  • Na wszystkich lokacjach rozrzucone anomalie i artefakty (jak w Cieniu)
  • Wymienione tekstury wszystkich broni, większości NPC i mutantów
  • Dużo przyjemnych rzeczy!

Korekty do poprzedniej wersji (4.20):
:

    Wszystkie wyloty z wersji 4.20
    Imiona NPC
    Usunięto ułatwiające posiłki
    Usunięto ułatwiające artefakty
    Usunięto "Władcę Zony@
    "Anomalny" lider Wiatru
    Właściwości broni
    Nazwy broni i opisy
    Brak jasnego nieba w nocy
    Emisje na wszystkich nowych lokacjach
    Przezroczysty ekran ekwipunku


Optymalne wymagania:
  • Monitor: 1280x1024 lub 1024x768
  • RAM: 3 GB + + +
  • Procesor: 2.7 GHz
  • Video: 512 MB
  • Wersja gry: 1.6.00
  • Oświetlenie: Dynamiczne
  • Detale: Max

Stabilność: 99% (wg. twórców)
Znany problem: wyloty na pulpit przy przechodzeniu z Radaru do innej lokacji. Rozwiązanie: wczytać autosave

Autorzy:
Dead City Team (dcm-team.ucoz.ru)
Autorzy wykorzystanych modyfikacji:
AMK-TEAM, Sin!, F.I.L.O.S.O.F, ХЕМУЛЬ-БРОДЯГА, DarkOman, Johann, Kostya-V, monster kill, TGN, S.t.A.l.K.e.Z, Kanniball, jediknight, Ghost, НеЗнАкОмОчКа, [prototype], Cromm Cruac, Rulix aka Bak, ElCronos, Rekongstor.

DOWNLOAD
narod.ru, LetItBit.net (z tego się ściągnął w 1h), rutracker.org (torrent)
Fixy: Mega Fix, Mega Fix II
Tłumaczenie do wersji angielskiej: iloveSHOC

INSTALACJA
Uruchomić instalator (w wersji rosyjskiej - powodzenia). Nowa gra WYMAGANA!
Instalacja wersji angielskiej: skopiować gamedata/configs/text/eng z tłumaczenia do gamedata/configs/text/pol gry a gamedata/configs/gameplay nadpisać.

SCREENY
ImageImageImageImage

Uwagi:
Moda ściągnąłem, zainstalowałem i odpaliłem bez problemów. Nie pograłem dużo bo nie było czasu. Zapowiada się całkiem ciekawie ale głównej fabuły chyba nie zmienia. Pierwsze zadanie - zbadać miejsca katastrofy helikopterów. W kwestii grafiki wygląda raczej brzydko (poza emisjami :E) ale ortodoksom się spodoba.
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac 24 Maj 2011, 13:32, edytowano w sumie 8 razy
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive apg2312, STALKIER998, RadiaitonPL.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez scigacz1975 w 16 Mar 2011, 01:10

Jeszcze tylko spolszczenie :-/ :wódka: - grafikę można przerobić. Władca Zony mógłby jednak zostać.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez Cromm Cruac w 16 Mar 2011, 01:15

Na spolszczenie bym nie liczył (przynajmniej ode mnie - brak czasu). Na forum GSC ktoś pracuje nad zangielszczeniem.
EDIT: to było szybkie. Angielskie tłumaczenie już jest. Link w części Download. Zainstalowałem na wersję polską. Część dialogów jest po polsku a część po angielsku. Grać się da :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez scigacz1975 w 16 Mar 2011, 03:33

No to chyba się za niego zabiorę - może i spolszczenie podciągnę - kuźwa znowu mi kobita będzie kołki ciosać :D ale co tam :E

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez Crew w 16 Mar 2011, 23:01

Nadal pracują nad tym modem czy prace stanęły ?
Oraz są może jakieś filmiki jak to wygląda ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez stalker51 w 17 Mar 2011, 13:53

Ściągnąłem ten mod wczoraj i szczerze mówiąc straszna słabizna.
Twórcy dorzucili za dużo głupich dodatków które psują całą atmosferę stalkera np. : wszędzie porozwieszane plakaty z roznegliżowanymi paniami, przejaskrawione plakaty reklamujące napoje energetyczne i jeszcze te snorki z różowymi bandanami na głowach...
grałem 20 minut i szczerze mówiąc nie bardzo mi się dalej chce grać, całą zona straciła swój urok.
Zmuszę się jeszcze dzisiaj i napiszę coś więcej, może o nowych lokacjach jak do nich dojdę.
Na razie nie polecam.
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez Cromm Cruac w 17 Mar 2011, 18:08

Zgadzam się z przedmówcą. Niedoróba straszna. Polazłem do Radaru (wystarczy się obrócić po rozpoczęciu gry i zbliżyć się do bramy na drodze). Radar wygląda beznadzejnie. Cała atmosfera tego miejsca znikła. Zamiast zmutowanych czerwonawych drzew mamy bujne zielone. Brak tekstur gruntu. Chyba przeportowali lokacje na łapu-capu.
Pojawiłem się obok Zwęglacza, chciałem zejść ze wzgórza do Lasu. Chciałem pojść na skróty przez tą wyrwę w murze w rogu kompleksu zwęglacza. Jakież było moje zaskoczenie gdy zamiast przejść przez dziurę nagle znalazłem się w Czerwonym Lesie (tym z CN) :!:
Nowe zadania? Owszem chyba z 10 u Brodacza ale takie przynieś, odnieś, pozamiataj.
Podziękowałem i modzik wylądował w kuble.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez apg2312 w 17 Mar 2011, 22:30

No to i ja się dołożę :)
Do moda zaimplementowano różne lokacje z Cienia i Czystego Nieba. Na pewno jest dołożona nowa mapa z Martwym Miastem :
Image

Uploaded with ImageShack.us
Fakt grafika może komuś nie odpowiadać, ale to rzecz gustu - mnie dobiły białe dziki i fioletowe pijawki :D :
Image

Uploaded with ImageShack.us

Fabuła...taaa... w wersji rosyjskiej moda mam krzaczki, po instalacji zangielszczenia owszem, dialogi są po angielsku, ale już zadania w PDA znowu występują w tajemniczych oznaczeniach. Czyli w sumie nie wiadomo, o co chodzi ;) To samo z ekwipunkiem pochodzącym z moda - brak jakichkolwiek opisów, i brak możliwości modernizacji (przynajmniej u Kardana i Azota). W innych lokacjach możemy znaleźć techników, którzy (tylko) naprawiają sprzęt.
Broni wybór spory, amunicji jeszcze większy, kombinezon z moda znalazłem jak dotąd tylko jeden - w SoC oryginalnie był to kombinezon monolitu, w modzie... nie wiem co to. Nowe artefakty, nowe, a przynajmniej zmodernizowane anomalie, pogoda, emisje i zaćmienia z Atmosfear...
W sumie można połazić po prawie całej Zonie, postrzelać do mutantów (a odporne cholery, że nie wiem co, no i można zwątpić, jak atakuje naraz ze 30 chomików, to tego jeszcze kilka piesków i Kontroler)

Żeby nie było nieporozumień - tak na szybko przeleciałem po mapach, żeby zobaczyć co to za modzik. Na szczęście częściowo działa spawner Władca Zony, więc nie miałem problemów z oryginalnym ekwipunkiem CoP, oraz z amunicją i kasą ;) Dodatkowo przerobiłem Serce Oazy, więc jako praktycznie nieśmiertelny mogłem napisać niniejsze sprawozdanie.
Ech, żeby się to komuś chciał spolszczyć...tylko czy gra warta świeczki ?
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez Lebrenekka w 20 Mar 2011, 22:34

oprócz tych ciemności w dzień, denerwuje jeszcze to że strzelby są "dziecinne" dwururka nie strzela Brenekami, a śrut rozrzuca kilometrami i to zaraz pod nogami... nie wiem czemu ale wyszło do rymu. :E

- - -

O proszę, mam problem z misją, gdy mam iść z Głuszcem do podziemi, w momencie gdy ma otwierać windę stoi i patrzy w ścianę, restart nie pomógł...

Uwagi moderatora:

Nie rób double postów. - xKoweKx
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez scigacz1975 w 21 Mar 2011, 15:34

Miałem to spolszczyć i podrasować grafikę ale... Powiem szczerze - nie lubię pracować przy czymś, co nie sprawia mi przyjemności. Mod zapowiadał się ciekawie a wyszło .. hmmm. Bez komentarza. Jak dla mnie dobra baza dla kogoś kto lubi poprawiać. Ale to jest kilka miechów dłubaniny. Gdyby ktoś chciał coś z tym zrobić - chętnie pomogę ale sam się nie biorę. :(
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez Cromm Cruac w 21 Mar 2011, 15:55

Wygląda na to, że twórcy cały czas przy tym modzie coś dłubią i wypuszczają kolejne wersje. Nie ma sensu poprawiać tego samemu.
Też chciałem sobie poprawić grafikę ale jak zobaczyłem, że w dodanych lokacjach brakuje tekstur ziemi to się od razu poddałem bo bez rekomplacji obszarów chyba by się nie obeszło.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Dead City / Мертвый город] Dead City Team

Postprzez piotrek922 w 23 Maj 2011, 19:11

Cromm twierdzisz że twórcy cały czas coś dłubią w modzie to zapodaj linka skąd wziąłeś tego moda żeby nie ściągać starszych wersji

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości