[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trolololo w 17 Cze 2017, 13:59

Helołm mam problem.

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 351
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : sim_default_stalker_sci_1
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Znikanie ciał ważnych postaci

Postprzez Marcus_Polonus w 24 Cze 2017, 14:18

Gram sobie w MSO i zauważyłem problem ze zwłokami żołnierzy w Prypeci, przedwcześnie znikają.

Po wczytaniu gry nie ma na pewno żadnych ciał i tutaj moje pytanie:
Gdzie się to modyfikuje w smart terrainach?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Fanatyk w 28 Lip 2017, 16:09

Przydała by się pomoc. Z góry dzięki.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trolololo w 28 Lip 2017, 16:57

Deszczyk pada , RAM mi zjada...

Za ten post trolololo otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fanatyk.
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez dogmadrinkers w 20 Kwi 2020, 17:11

Jest ktoś jeszcze tutaj obecny? Dużo odpowiedzi było w wątku, starałem się wyszukać czy ktoś miał podobny problem jednak wybaczcie jeśli przeoczyłem. Czy miał ktoś podobny błąd? Wszystko jest ok dopóki nie podejdę do oczyszczalni ścieków (po tym jak wybiłem najemników) wywala mnie do pulpitu.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.


Jeśli tak to jak go rozwiązaliście? Wielkie dzięki za pomoc jeśli jeszcze ktoś tu bywa :D
dogmadrinkers
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Kwi 2020, 17:08
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Józio w 20 Kwi 2020, 18:16

Dosłownie post wyżej masz rozwiązanie :E

scigacz1975 napisał(a):Wejdź do katalogu gamedata\meshes\actors\stalker_neutral\ - znajdź plik stalker_neutral_nauchnyi.ogf, zrób jego kopię i nazwę kopii zmień na stalker_nutral_nauchnyi.ogf - prawdopodobnie (ale tylko gdybam bo nie mam moda) komuś się jedna litera walnęła we wpisie w pliku gameplay. Od razu ubiegając ewentualne pytanie - zmiana błędnego wpisu w pliku w gameplay nic nie da bo trzeba będzie zacząć nową grę, a druga sprawa - nie wiadomo ile razy ów błąd (lub nie błąd) występuje. A nowy model (nowo nazwany) prawie nic nie waży.
JESTEM PEDAŁEM

Za ten post Józio otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Leo0502.
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez dogmadrinkers w 21 Kwi 2020, 10:55

Józio napisał(a):Dosłownie post wyżej masz rozwiązanie :E


Jednak problem w tym, że takiego pliku w ogóle nie ma w tym folderze, szukałem też w całym folderze moda i również brak. W podanej w rozwiązaniu ścieżce są jedynie pliki stalker_neutral_0.ogf i stalker_soldier_4.ogf.
dogmadrinkers
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Kwi 2020, 17:08
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 22 Kwi 2020, 11:11

Odpuść sobie tego moda. Bawiłem się nim chyba z 2 lata i okazało się, że MSO ma więcej takich błędów, które skutecznie mogą zakończyć grę - literówki w spawnie, dziurawe skrypty NPC, literówki w modelach NPC itp. Każdy z tych błędów, jak się pojawi to zapis idzie do śmieci, bo spawn resetuje się tylko po nowej grze.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07, svt08, svt48 oraz 3 gości