[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 30 Sty 2017, 20:33

Zew Prypeci
mod : MSO

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'stalker_hunter_day'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


Co na to poradzić? Bo ja już kompletnie nie wiem. :( proszę o pomoc Dziękuje


Jakaś literówka w jednym z opisanych smart_terrain'ów (brakuje dopisku jaka ranga np. veteran, master, novice itp.) - musisz sprawdzić w jakim mniej więcej miejscu i sprawdzić najbliższe punkty smart_terrain.
Sam ci nie pomogę, bo i tak się na tym dobrze nie znam, a tak swoją drogą mam też podobny błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 764
[error]Description   : application is aborting
 

stack trace:


Błąd występuje, gdy zbliżam się do stacji benzynowej na Zatonie, nie ważne z której strony - delikatne ścinki (widać, że wczytuje się nowy A-life) i powrót na pulpit.
Ktoś zna "Zewowe" współrzędne dla tej stacji benzynowej, Żelaznego Lasu lub Magazynu podstacji np. B18?

-EDIT-

Ten sam błąd wyskakuje mi w dowolnym, losowym miejscu, nawet na początku gry.
Ostatnio edytowany przez Marcus_Polonus, 01 Lut 2017, 22:47, edytowano w sumie 1 raz
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trolololo w 01 Lut 2017, 12:56

Kod: Zaznacz wszystko
 
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 351
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : sim_default_stalker_hunter_night
 


Potrzebujé pomocy. MSO+AF3+AN3

@Edit: Problerrm rozwiązał re-install.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 01 Lut 2017, 22:45

#trolololo

Problem nie został rozwiązany - całe MSO jest oparte na "losowości", czyli ten błąd prędzej, czy później powróci.
Sam próbowałem zrobić nowego moda na bazie MSO (nowe pukawki, skrytki, ciuchy itd.) i gówno, za przeproszeniem z tego wyszło.
W poście wyżej zamieściłem jednego z najpopularniejszych błędów z jakim miałem do czynienia (i nie tylko ja) - na początku myślałem, tak jak Trojanuch, że winą jest brak RAMu, ale jeśli na innym kompie mam 8/16 giga, a błąd się dalej powtarza.... nie mówiąc już o tym, że ostatnio zepsuł mi wszystkie zapisy w całej grze wywalając Windowsa też.

Sorry, ale jak się robi takie mody to porządnie, a autor moda, chyba przestał się angażować po wypuszczeniu swojego PGR'a, które z resztą ma te same problemy. :(
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 01 Lut 2017, 23:10

Tak, przestał się angażować i zrobił MISERY :facepalm:
http://www.moddb.com/company/misery-dev ... td/members
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 02 Lut 2017, 01:22

Tak, przestał się angażować i zrobił MISERY :facepalm:
http://www.moddb.com/company/misery-dev ... td/members


O tym doskonale wiem, tyle, że to jest zupełnie inny temat.
Miałem na myśli, że "przestał się angażować" w to, co już zrobił i wypuścił niedopracowanego moda na kilku znanych stronach - są ludzie, którzy chcą mieć coś na wzór MSO/PGR, a nie od razu MISERY (które z resztą też nie jest idealne, ale to moja prywatna opinia).
W dodatku nie ma może nawet 5 pięciu osób, co doskonale by wiedziały jak MSO/PGR działa, a skoro autor się nie wypowiada, rozwój tego projektu można uznać za zatrzymany. :/
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez AbiNek w 26 Mar 2017, 08:48

Kod: Zaznacz wszystko
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 393853 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'stalker_hunter_day'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:


Помогите мне :(

EDIT=
Zdążyłem zauważyć, że kolega wyżej też ma podobny błąd, więc wybaczcie mi spam
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 26 Mar 2017, 12:00

@AbiNek

Ten problem z stalker_hunter_day staję coraz bardziej popularny, poszukam, może naprawię.
Powiedz tylko kiedy on występuje.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez AbiNek w 26 Mar 2017, 12:34

Marcus_Polonus napisał(a):@AbiNek

Ten problem z stalker_hunter_day staję coraz bardziej popularny, poszukam, może naprawię.
Powiedz tylko kiedy on występuje.

Rzadko mi występuje ale jak wystąpi to natrętnie. Ja aktualnie podchodzę pod tartak, sądzę, że może chodzić o spawny. Zawsze występuje w pobliżu jakiegoś spawnu.
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 26 Mar 2017, 12:39

Dobra, po prostu to jest jedna z wielu literówek w MSO - trzeba znaleźć wymienioną sekcję, ale z błędem. :/
Zdarzało ci się to na każdej lokacji, czy tylko w Zatonie (może to znacznie skrócić poszukiwania)?

PS. Tak przy okazji, zna ktoś sposób na włączenie obszerniejszych logów? Kiedyś już coś takiego znalazłem, a by się teraz przydało :)

EDIT:
A instalowałeś coś jeszcze, czy masz gołe MSO? Może rzeczywiście zreinstaluj - u mnie takiego błędu nie było.
Ostatnio edytowany przez Marcus_Polonus, 26 Mar 2017, 13:38, edytowano w sumie 1 raz
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez AbiNek w 26 Mar 2017, 13:35

Marcus_Polonus napisał(a):Dobra, po prostu to jest jedna z wielu literówek w MSO - trzeba znaleźć wymienioną sekcję, ale z błędem. :/
Zdarzało ci się to na każdej lokacji, czy tylko w Zatonie (może to znacznie skrócić poszukiwania)?

PS. Tak przy okazji, zna ktoś sposób na włączenie obszerniejszych logów? Kiedyś już coś takiego znalazłem, a by się teraz przydało :)

Dokładnie na każdej mapce. W prypeci kampiłem sobie i ruszyłem do szkoły... bam dokładnie to. Oczywiście da się to obejść, a mianowicie należy odejść od prawdopodobnego miejsca błędu, przespać się i spawn się chyba resetuje. Tak przy okazji, ja nie mogę znaleźć tej linii, ba nawet nie ma takiego pliku chyba u mnie xD.
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 26 Mar 2017, 13:41

Chodzi o to, że gdzieś masz coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
coścoś = stalker_hunter_day

[stalker_hunter_day]

I cały problem polega na tym, że w tym nawiasie kwadratowym jest błąd np. stelker lub hutner.

EDIT:
Coś chyba znalazłem - masz instrukcję, co trzeba zrobić.
:

Nie wiem do końca, co to da, ale z tego, co znalazłem, do "respienia" myśliwych potrzebny jest plik zat_stalker_base_smart.ltx i pri_a16.ltx, a w tym drugim wpis się różnił.

Wchodzisz do pliku pri_a16.ltx o takiej ścieżce:

configs\scripts\pripyat\smart

Teraz idziesz do linijki 20 - powinieneś mieć coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
[spawn_stalker]
spawn_squads = stalker_hunter_day
spawn_num = {+pri_a28_actor_in_zone_stay} 1, 0


Jak porównasz z resztą takich sekcji, wychodzi na to, że wpis powyżej jest za krótki - do stalker_hunter_day dopisujesz _simulation_squad

Razem powinieneś mieć taki wpis:
Kod: Zaznacz wszystko
[spawn_stalker]
spawn_squads = stalker_hunter_day_simulation_squad
spawn_num = {+pri_a28_actor_in_zone_stay} 1, 0


Pograsz - zobaczysz.


EDIT 2:

Warto sobie naprawić plik character_desc_general.xml.

:

Trzeba otworzyć i odnaleźć dwie błędne sekcje:
Kod: Zaznacz wszystko
stalker_neutral_nauchnyi
oraz
Kod: Zaznacz wszystko
stalker_nutral_nauchnyi


Obie nazwy trzeba przekształcić w
Kod: Zaznacz wszystko
stalker_neutral_nauchniy
i po problemie. :D
Ostatnio edytowany przez Marcus_Polonus 26 Mar 2017, 14:31, edytowano w sumie 2 razy
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez AbiNek w 26 Mar 2017, 13:43

Marcus_Polonus napisał(a):Chodzi o to, że gdzieś masz coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
coścoś = stalker_hunter_day

[stalker_hunter_day]

I cały problem polega na tym, że w tym nawiasie kwadratowym jest błąd np. stelker lub hutner.


[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
nie mam pojęcia gdzie znajduje się ten plik. Należy go znaleźć i tyle... problem w tym że chyba go nie ma i trzeba go napisać... Tylko co to jest prog_repository ?
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.

Za ten post AbiNek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Marcus_Polonus.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości