[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Nitro w 05 Lut 2014, 19:27

Łączył ktoś tego moda z Shoker Weapon Mod 2.0?
Wiosna w Czarnobylu: trawka się czerwieni, ptaszki wesoło podszczekują.
Awatar użytkownika
Nitro
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Maj 2008, 01:13
Ostatnio był: 05 Lut 2018, 23:53
Miejscowość: z pokoju ;)
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 06 Lut 2014, 18:57

Ktokolwiek miał taki problem: -

... połączyłem af3 z an3 full i mso 1.0.1. Niestety - po uruchomieniu gry brak questowych postaci (skadowsk jest puściutki). Poza tym nie można wczytać zapisanej gry po restarcie.


I log z wywałki przy próbie wczytania save:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : valid_pos( m_state_holder.state().position )
[error]Function      : CSE_ActorMP::UPDATE_Read
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\actor_mp_server_import.cpp
[error]Line          : 20
[error]Description   : read bad position
 

stack trace:


A tu cały plik loga - http://wrzucacz.pl/file/1951391705677/xray_scigacz.log
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 06 Lut 2014, 19:38

Na pewno masz odpowiednie wersje plików? Może masz starego pacza AF3+MSO.
MSO 1.0.1
AF3,
patch AF3 + MSO 1.0.1 (powinien być w archiwum MSO)

Połącz tylko AF3 z MSO (bez AN3) i sprawdź czy działa prawidłowo. Potem dorzuć AN3 Lite. Jeśli dotąd wszystko będzie OK spróbuj dorzucić AN3 Full.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 15 Lut 2014, 00:54

Znalazłem przyczynę i naprawiłem - pomyliłem kolejność instalacji :facepalm: - mea culpa. Przepraszam za zamieszanie.

Edit1:
Dość często mam taki błąd:

:

Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'ui_ingame2_soldier_4'
! Can't find texture 'ui_ingame2_soldier_4'
! Can't find texture 'ui_ingame2_soldier_4'
! Can't find texture 'ui_ingame2_soldier_4'
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_325884
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_stalker_hunter_day32275
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : attempt to call a string value
 

stack trace:


Poza tym doktorek ze Skadowska (ten krwiopijca :D) nie ma w ekwipunku PDA, więc nie można zaliczyć "tajemnicy zaginionych stalkerów" - próbowałem mu dodać do pliku character_desc_zaton.xml ale niestety nie pokazuje się :/


Edit2: Identyczna sytuacja jak ze Wstrząsem na Zatonie tylko tym razem dowódca najemników Czarny - misja znajdź dokumenty administracyjne - brak PDA, brak możliwości zaliczenia questu znajdź ochronę dla naukowców

Oba te problemy były na wcześniejszych patchach - teraz gram na najnowszym i dalej występują. Jak próbuję dopisać PDA postaciom questowym w plikach w configs\gameplay spawn i tak nie następuje.

Edit:3 - Tym razem wróciłem do wer. 0.9.8 + fix. Męczy mnie jeden błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : attempt to call a string value
 

stack trace:


Pytanie czego może dotyczyć?

a tu cały log: http://wrzucacz.pl/file/9471392567736/xray_scigacz.log
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez M3Fis70 w 17 Lut 2014, 14:52

Nitro napisał(a):Łączył ktoś tego moda z Shoker Weapon Mod 2.0?

Mnie nie chciał działać żaden mod z dodatkowymi brońmy więc cudów nie wróżę.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 17 Lut 2014, 18:04

Dlatego że do dodatkowych broni trzeba na końcu dodać sekcję _ap - otwórz sobie byle jaki konfig broni z MSO (np. w_ak74.ltx) i zobacz na końcu.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trolololo w 17 Lut 2014, 21:16

parę pytań : Na jaki to "pacz" bo na 1.6.01 mi nie działa 2 jak to połączyć z atmosfear i WZ?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Pangia w 17 Lut 2014, 22:00

Na Zew Prypeci robi się mody praktycznie tylko pod 1.6.02.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez PoPek98 w 21 Lut 2014, 15:16

Ej mam pytanie czy wy też tak macie że od czasu do czasu spotykają sie wszyscy neutralnie i przyjaźnie nastawieni stalkerzy w jednym punkcie i chodzą w kółko ? miałem tak w zatonie i w Jupiterze, a jeszcze jedno nie wiem czy to bug z MSO czy atmosfear 3 ale gdy jest emisja to oni wybiegają z kryjówek i biegną sprintem gdzie pieprz rośnie :) wy też tak macie ?
PoPek98
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 11 Sty 2014, 17:53
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 09:49
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 23 Lut 2014, 03:39

Pytanie za 100 :wódka: - czago może dotyczyć ten błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 815
[error]Description   :
 

stack trace:




Wszystkie egzemplarze broni przetestowane. Czyżby jakiś model NPC - ale jaki?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Pangia w 23 Lut 2014, 14:05

Kod: Zaznacz wszystko
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! jup_b1_stalker_38666

To chyba nie powoduje BugTrapa, widywałem takie błędy w konsoli przy okazji jakiegoś większego moda (nie wiem, może SGM-a, może TFW, bo tylko w te dwa z większych modyfikacji do Stalkera grałem) i normalnie gra chodziła.
Tu jest jakiś opis, co może powodować błąd „error handler is invoked!”, ale chyba jestem niedospany, bo nie zrozumiałem ani słowa :/ Może coś ci się z tego wywnioskuje, nie wiem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trolololo w 26 Lut 2014, 19:59

Przy próbie wejścia na skadowsk wyskakuje mi zielony chrząszcz i pisze
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CModelPool::Instance_Load
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
Line          : 117
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.

Uwagi moderatora:

Tyle czasu na forum i nie wiesz, że logi dajemy w [code] a nie w [spoiler]? - Wheeljack
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 7 gości