[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez astro919 w 18 Paź 2014, 11:55

Crash przy emisjach przy Jupiterze. Ostatnio w magazynie Powinności się schowałem - crash. Budziłem się w środku emisji - crash. Nieważne co zrobię, i tak wyląduję na pulpicie z komunikatem typu "X-Ray Engine 1.6 przestał działać". Logów żadnych (miałem parę innych "wycieczek do pulpitu", ale to były "jednorazowe", tzn. coś zrobiłem - crash. Robię to po raz drugi - brak crasha), nie wiem, czy tak powinno być, bo się nie znam. Standardowo za pomoc leci :wódka:. Fajnie by było, gdyby ktoś pomógł, bo specjalnie się SGM'a pozbyłem, by zagrać w MSO :/
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez starymenel w 13 Mar 2015, 23:41

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 764
[error]Description   : pure virtual function call
starymenel
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 31 Sty 2008, 00:03
Ostatnio był: 07 Kwi 2019, 18:47
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Pangia w 14 Mar 2015, 00:41

Wartałoby jeszcze powiedzieć, kiedy ten błąd się pojawia.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez starymenel w 26 Sty 2016, 19:20

Jak ożywić kompleks przeciwlotniczy Wołkow w tym modzie? Po zabraniu listu Sokołowa , wybiciu wszystkich zombi i mutantów baza pozostaje martwa. Nic się tam nie odradza tak jak w podstawce.
starymenel
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 31 Sty 2008, 00:03
Ostatnio był: 07 Kwi 2019, 18:47
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 02 Cze 2016, 11:11

Krótkie pytanko - czy ten mod będzie kompatybilny z Arsenal Overhaul 3.1?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Viktor w 02 Cze 2016, 14:19

Z tego co mi wiadomo to nie za bardzo. Tu jest fragment FAQ z Arsenal Overhaul 3.1:
1. Arsenal Overhaul is NOT compatible with Misery, SGM, Complete, Reloaded or Redux. There are premade versions of Arsenal Overhaul with MSO and Pripyat Reborn in the downloads section (emphasis mine)
Arsenal Overhaul 2.5 z jest kompatybilny z M.S.O. z tego co wiem ale odsyłam do linków poniżej:
https://www.reddit.com/r/stalker/commen ... d_arsenal/
https://www.reddit.com/r/stalker/commen ... l_25_help/
A tu link do AO 2.5 z M.S.O:
https://mega.nz/#!TI0XGCDD!4Amchm28sspE ... czQGHji12A

Za ten post Viktor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Marcus_Polonus.
Awatar użytkownika
Viktor
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 15 Kwi 2016, 21:23
Ostatnio był: 03 Sie 2016, 12:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Marcus_Polonus w 21 Lis 2016, 23:34

Ajajaj, szkoda, że nie da się połączyć nowego A-life i AI z najlepszymi spluwami, trudno.

----

A tak z innej beczki, jak są w MSO dopisane bronie, które używają NPC?
W plikach .xml w "gameplay" nie ma nic zapisane - jest jakiś na to skrypt przydzielający losowy sprzęt stalkerom, a jeśli tak, to jak dodać nowe bronie do niego?

----

Cześć wszystkim,

Pytanie raczej do zaawansowanych moderów, którzy choć raz mieli do czynienia z modem Massive Simulation Overhaul....

Chciałbym sobie dodać do M.S.O. modyfikację z nowymi spluwami, ale podczas "dopasowywania" configów natknąłem się na poważny problem, a konkretnie na pliki character_desc_blablabla.xml odpowiadające za wydzielanie wyposażenia stalkerom i tutaj moje pytanie:
Jak to jest zrobione w M.S.O. - wygląda to jakby broń była przydzielana NPC'om losowo za pomocą skryptów (sekcje "spawn" w wyżej wymienionych plikach są puste), a w takim razie co trzeba dopisać tak, by stalkerzy zaczęli dostawać nowe karabiny?


Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Problem z ...

Postprzez AbiNek w 10 Gru 2016, 19:47

Czemu mi wywala i skąd mam wziąć ten plik ? Mam MSO.
Kod: Zaznacz wszystko
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
compiling shader model_def_lplanes_3
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
compiling shader hud3d
compiling shader hud3d
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
* [win32]: free[2770364 K], reserved[107460 K], committed[1316416 K]
* [ D3D ]: textures[285500 K]
* [x-ray]: crt heap[382823 K], process heap[8727 K], game lua[37052 K], render[895 K]
* [x-ray]: economy: strings[27455 K], smem[10209 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 13338 objects are successfully saved
* Game hp - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalkercop\savedgames\hp - quicksave.scop'
! Cannot find saved game ~#i#:illegal call of add animation. weapon is strapping now!!! sim_default_bandit_416109
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.
 

stack trace:

Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.

Za ten post AbiNek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Marcus_Polonus.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: Problem z ...

Postprzez PainChiller w 10 Gru 2016, 20:20

Nie może znaleźć jakiegoś modelu. Prawdopodobnie błąd przy instalacji. Spróbuj ponownie pobrać i zainstalować mod.

EDIT: Jeśli mod ci już działał, i wydala przy wczytywaniu sejva, to spróbuj wczytać wcześniejszy. Może podczas zapisu coś się zepsuło
Ostatnio edytowany przez PainChiller, 12 Gru 2016, 15:12, edytowano w sumie 1 raz
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive AbiNek.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez AbiNek w 10 Gru 2016, 20:51

Dla mnie mod i tak wspaniały :E
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Pangia w 10 Gru 2016, 21:08

Był już taki błąd, w archiwum moda nie ma tego modelu po prostu i tyle. Skopiuj inny z tego samego folderu i daj mu taką nazwę, jak w logu, wystarczy do działania.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Denerwujący problem

Postprzez AbiNek w 24 Gru 2016, 12:00

Zew Prypeci
mod : MSO
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'stalker_hunter_day'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Co na to poradzić? Bo ja już kompletnie nie wiem. :( proszę o pomoc Dziękuje
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08, svt48 oraz 6 gości