[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 26 Lut 2014, 20:30

A troszkę pomyślunku nie łaska ?: Wujek Google

Pierwszy, kurna, wynik.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Crew w 03 Maj 2014, 20:10

Coś dziwnie AI często się zachowuje. Po prostu stoją i kręcą się w miejscu lub po prostu stoją jakby się zacięli :
Image
Image
Image
Image

W ogóle te "nowe AI" jest debilne. Przed modyfikacją w zadaniach AI było tak oskryptowane, że chociaż robiło zasadzki skradało się do przeciwnika, a w modzie to od razu atakują i zadania idą się pieprzyć. Nie ma tego, AI widzi przeciwnika z jednego końca przez ściany do drugiego i nawala.
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Gatzek w 04 Maj 2014, 22:10

Cześć,

prawie doszedłem do końca, trwa ewakuacja w Prypeci i zawsze w tym samym miejscu wywala mnie z bugiem:

Kod: Zaznacz wszystko

[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 173
[error]Description   : patrol path[pri_a28_arch_strelok_2_walk], point on path [wp00|sig=path_end],object [pri_b305_strelok_strong54276]



Z tego co zrozumiałem z loga to jest jakiś problem z drogą jaką na przebiec Striełok. Ktoś ma jakieś pomysły jak to rozwiązać? Zostało tak niewiele do ukończenia gry...
Gatzek
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 16:03
Ostatnio był: 14 Sie 2020, 10:22
Kozaki: 2

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Crew w 06 Maj 2014, 15:29

Też potrzebuję pomocy z tym błędem :

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 173
[error]Description   : patrol path[pri_a28_arch_strelok_2_walk], point on path [wp00|sig=path_end],object [pri_b305_strelok_strong53505]


Na stronie:
Kod: Zaznacz wszystko
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=14592&start=288

Był fix ale link już nie działa.
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Pangia w 06 Maj 2014, 16:15

O matko, to kliknięcie myszką do następnej strony było tak strasznie męczące, że chyba zejdę zaraz na zawał.
http://uploading.com/cb1e7mdf/all-7z
Jak zacznie pobierać downloadera, cofnij dwa razy (do tego linku) i kliknij jeszcze raz na pobranie, wtedy pobierze jak należy.
OK, pan nade mną się skarżył, że link nie wchodzi, to damy linka do jakiegoś porządnego hostingu, a nie jakiegoś badziewia wciskającego downloadery i limitującego download do 30 kB/s.
http://hostuje.net/file.php?id=f0314f70 ... 6f1bf4c146
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gatzek.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Gatzek w 12 Maj 2014, 21:17

Mały dodatek do moda. Można wyciągać części ciał z mutantów. Jest to spolszczony mod mutant parts v 1.1. Wg autora moda nowa gra jest wymagana. Wgrywamy gamedata z podmianą plików (kopię bezpieczeństwa warto zrobić tak na wszelki wypadek).


http://www.sendspace.pl/file/ea3334c7d5ca02109db2c65
Gatzek
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 16:03
Ostatnio był: 14 Sie 2020, 10:22
Kozaki: 2

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Crew w 16 Maj 2014, 17:43

Ta modyfikacja powoduje, że losowo podczas grania zadania przestają się aktualizować/dodawać/zakańczać.
Powodem tego co udało mi się ustalić odpowiada któryś z plików zmodyfikowanych przez Alundaio
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Asaimp w 18 Maj 2014, 20:36

Crew napisał(a):Ta modyfikacja powoduje, że losowo podczas grania zadania przestają się aktualizować/dodawać/zakańczać.


Ehh...ty masz z każdym modem problemy. :facepalm: Pewnie masz system 32 bitowy i javę sprzed sześciu lat, że w każdym modzie (TFW, Atmosfear) masz jakieś problemy. No ja nie wiem, to normalne nie jest, że tu bug, tu biegają, tu zadania się nie aktualizują itp. Zatruwasz ludzi jakimiś wymyślonymi bugami, by zdobyć posty, coś czuję.
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image

Za ten post Asaimp otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac,
Negative Pangia.
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Gatzek w 18 Maj 2014, 21:48

Obawiam się, że Crew może mieć rację :(

U mnie z tym modem zaczęły dziać się losowe cuda z zadaniami. Zadanie "Transakcja" dostałem od Sowy przed zadaniem "Atak", a teleport na Płaskowyż pojawił się koło Spalonego Gospodarstwa i to przed rozmową z Noe.

Cóż, nie umiem tego poprawić, nie mam pojęcia czym takie rzeczy są spowodowane.
Gatzek
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 16:03
Ostatnio był: 14 Sie 2020, 10:22
Kozaki: 2

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 18 Maj 2014, 21:59

MSO nigdy tak naprawdę nie został ukończony więc jakieś tam bugi mogą się zdarzyć. Po ostatniej dostępnej wersji (z tego wątku) przerodził się w P.G.R., gdzie został od razu zintegrowany z AtmosFear-em 3, a po dołączeniu trojana i aluna do MTD ich praca znalazła się w MISERY.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Pangia w 18 Maj 2014, 22:23

Gatzek napisał(a):nie mam pojęcia czym takie rzeczy są spowodowane

Twoją niewiedzą – teleport jest tam zawsze, a zadanie z transakcją dostajesz przed zasadzką, jeśli na Szewczence nie ma stalkerów, a skoro było grzebane w AI, to mogli zostać zabici przez bandytów albo mutanty. Nie ma na kogo się zasadzić, więc nie ma zadania.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Eros w 06 Lip 2014, 21:18

Da się wcisnąć do modu Reloaded? W sumie mogę sam się pobawić ale może ktoś już próbował. ;)
Awatar użytkownika
Eros
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Paź 2013, 00:55
Ostatnio był: 27 Gru 2018, 03:02
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 6 gości