[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez vandr w 15 Gru 2013, 15:39

Odradzam instalowanie Complete dla CoP- jest to niestabilny, źle zoptymalizowany i zamulający szrot, zrobiony na "hajpie" poprzednich części(a zwłaszcza po sukcesie Complete dla SoC). Możesz uzyskać lepszą jeszcze oprawę graficzną instalując Atmosfear 3, Absolute Nature 3 oraz wspomniany tutaj M.S.O.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez master husky w 15 Gru 2013, 15:41

Rozumiem, dzięki, właśnie chciałem uzyskać połączenie jak najlepszych efektów graficznych z modów + dobrze przerobione życie zony a podział MSO jest najlepszym połączeniem
master husky
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Lip 2012, 10:09
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 20:22
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez vandr w 15 Gru 2013, 15:42

Ewentualnie zaopatrz się w MISERY 2, które zawiera to wszystko + full zmienione życie Strefy.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez master husky w 15 Gru 2013, 15:51

Misery wydaje mi się aż zwbyt wymagające ;d
master husky
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Lip 2012, 10:09
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 20:22
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez vandr w 15 Gru 2013, 16:10

No to wcześniejsze połączenie o którym napisałem powinno być dla Ciebie w sam raz. ;)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez M3Fis70 w 15 Sty 2014, 00:54

Czy jest jakiś mod na dodatkowe bronie do gry, nie gryzący się z MSO. Czy każdy mod nie będzie się gryzł z MSO?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez megashooter w 18 Sty 2014, 17:32

Każdy mod który ingeruje w a-life i AI będzie się gryzł. Mody z bronią możesz instalować bez przeszkód. M.S.O. bardzo mi się podoba. W końcu będzie co robić w Prypeci i na freeplay. Mam tylko jedno pytanie. Czy to żeby płaskowyż na którym zaczynamy grę stał się bazą Wolności jest od czegoś uzależnione?


Tak btw chciałbym zauważyć, że na tym forum bardzo często używa się niepoprawnej formy rzeczownika broń. Rzeczownik ten ma tylko liczbę poj. Przykład:
"Moimi ulubionymi rodzajami broni są ZM LR300 i SIG550", a nie
"Moimi ulubionymi brońmi (czy też broniami) są ZM LR300 i SIG550"
Liczba mnoga nie jest bardzo dużym błędem, ale jest po prostu nagięciem j.polskiego. Jest to nowa forma.
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez M3Fis70 w 19 Sty 2014, 21:13

Wrzuciłem mod "[r_populik] COP Original Weapons Renewal 2" i nie działało. I musiałem robić reinstal całości. Pier*olę więcej nie próbuję. Nie chce mi się ciągle reinstallować...
A poza tym.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.
 

stack trace:
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez megashooter w 19 Sty 2014, 21:24

Moim zdaniem chodzi o brak modelu jakiegoś stalkera. Chyba w SEVA' ie
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 19 Sty 2014, 21:31

Wejdź do katalogu gamedata\meshes\actors\stalker_neutral\ znajdź plik stalker_neutral_nauchnyi.ogf, zrób jego kopię i zmień nazwę kopii na stalker_nutral_nauchnyi.ogf

Jeżeli nie masz w gamedacie pliku stalker_neutral_nauchnyi.ogf to go sobie wypakuj z podstawki
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez M3Fis70 w 19 Sty 2014, 22:08

Wypakuj z podstawki.. tak. Czyli z oryginalnego Zewu. Bo w sumie nawet MSO świeżo pobrany nie ma takiego pliczku...
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 19 Sty 2014, 23:47


Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości