[Dobre Artefakty] usuwa artefaktom promieniowanie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Dobre Artefakty] usuwa artefaktom promieniowanie

Postprzez LeCzarny w 08 Lip 2011, 20:15

Dobre Artefakty

Opis:
Mod niweluje efekty uboczne artefaktów.

Działa na każdej wersji.


Instalacja:
Plik kopiujemy do folderu:
X:\xxx\S.T.AL.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\misc

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Download:
Fileserve

Uwaga!
Zawsze rób kopię zapasową jeśli podmieniasz pliki!
Dobrze mi się wydaje, że właśnie to czytasz?
LeCzarny
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 27 Lip 2009, 11:23
Ostatnio był: 26 Cze 2012, 17:56
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Dobre Artefakty] usuwa artefaktom promieniowanie

Postprzez kacpervfr w 30 Lip 2011, 18:50

[quote="LeCzarny"]Dobre Artefakty

Opis:
Mod niweluje efekty uboczne artefaktów.


ten mod jest taki troche wajny troche zły

dobry bowajnie by bylo nosic wajne kombinacje tybu 2 zlote rybki i 2 kombasy

Zle to bardzo ułatwilo do rozkrywke

ela mod wajny

Uwagi moderatora:

Jeszcze jeden taki post... - wheeljack, Warn i tyle - Matrix
kacpervfr
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Lip 2011, 18:27
Ostatnio był: 01 Sie 2011, 11:09
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [Dobre Artefakty] usuwa artefaktom promieniowanie

Postprzez MKP w 18 Cze 2014, 14:10

Można prosić o Re-upload?
MKP
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 17 Cze 2014, 19:02
Ostatnio był: 19 Cze 2014, 18:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości