[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 17 Kwi 2014, 22:48

@ wirus126 Taka sraczkowata ramka na górze, czyli loga panie pokaż.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez wirus136 w 17 Kwi 2014, 23:10

jak wrzucić loga, bo dałeł żeby go zapisać i w sumie nie wiem co dalej
Stalker to najlepsza strategia w jaką grałem.

Za ten post wirus136 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Wiewi0r, Szewczenko.
Awatar użytkownika
wirus136
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 20 Sie 2012, 09:52
Ostatnio był: 02 Mar 2021, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez Xsant w 17 Kwi 2014, 23:15

Mam problem po zainstalowaniu mody Misery. Otóż przy samym uruchomieniu gry, jeszcze przed producentami, wywala czarny ekran i nic się nie dzieje. Dopiero po użyciu kombinacji ctrl +alt + del wywala błąd xrEngine. Przeinstalowałem już wszystko dwa razy i nic nie pomaga. Dodam, że pod koniec instalacji moda wyskakiwał mi błąd, który dotyczył chyba braku jakiegoś pliku. Zdaje się, że był to jeden z odpowiedzialnych za rosyjską ścieżkę dźwiękową w grze. Błąd dało się pominąć.

Image

Log:

Kod: Zaznacz wszystko
Starting engine...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : g:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg
 
Ostatnio edytowany przez Xsant 18 Kwi 2014, 00:25, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Xsant
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 10 Wrz 2013, 20:19
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 01:04
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez _zapalony w 17 Kwi 2014, 23:53

Na wstępie witam wszystkich uzytkowników, z racji takiej że wypowiem się tu po raz pierwszy :)

Chcę jedynie podziękować twórcom, pochwalić ich dzieło oraz wyrazić swój zachwyt jaki mnie ogarnia od czasu pobrania tegoż moda. Najśmieszniejsze w całej historii jest to, że w podstawkę STALKERA pograłem może kilkanaście godzin, dochodząc raptem do fabryki jupitera, bez zapuszczania się wgłąb :E Jednak urok Misery ujął mnie już na oglądanych przeze mnie filmikach i nie mogłem się oprzeć aby pobrać tegoż arcytrudnego i hardcorowego moda. I tak sobie gram, zachwycając się widokami, wygrzebując ze zmarłych ostatnie grosze, aby mieć tylko na kawałek upieczonego mięsa mutanta czy apteczkę dla wiecznie rannego samotnego stalkera. Klimat jest tak niesamowity, a co najważniejsze według mnie on caly czas wraz z graniem ulega zmianie. Pierwsze odpalenie misery, a było to grubo po północy, było dla mnie jak gra w jakiś horror, takie uczucie realizmu i strachu że ooo panie :E

Dobra, nie będę się rozpisywał głupotami tutaj, bo chyba jednak nie wypada :E
W każdym razie wielkie wyrazy uznania dla całej ekipy, a zwłaszcza dla jej polskiej części!

Coby nie było że offtop, bo w końcu temat służy do zadawania pytań, to popieram fajny pomysł, oczywiście nie wiem czy wykonalny, z liną, która pozwalałaby wspinać się na zepsute drabinki ;)

Ah i odnośnie rozbryzgujących się w emisji stalkerów - widziałem to na własne oczy w skadowsku, spóźnialski jakiś rozplaszczył się w drzwiach samych, ochlapał mi buty krwią :E
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 18 Kwi 2014, 01:54

@ Xsant
Hmm a nie chciałeś przypadkiem sobie zainstalować rosyjskiej wersji ?
Z tego co widziałem podczas instalacji była polska, angielska, niemiecka, rosyjska, eee japońska ale (z dopiskiem niedostępna). U mnie po kliknieciu w odpowiednia opcje wszystko grało, owszem zdarza się ze jakiś stalker odezwie się po angielsku ale to 1 na iluś tam.

@ _zapalony
Pomysł z liną chyba nie przejdzie ale z drugiej strony nigdy nic nie wiadomo,
Co do stalkerów którzy maja pecha być podczas emisji na zewnątrz to powiem tylko jedno, szkoda ze nie zostaje po nich sprzęt.

Mam pytanie w nawiązaniu do stalkerów i innych NPC którzy maja pecha i giną podczas emisji.
Ktoś napisał kiedyś ze zabił jakiegoś NPC (bandytę lub Najemnika) i nagle mu się pojawił napis ze znalazł schowek.
Zakładam ze bandzior odnalazł schowek a potem został ubity przez co "opcja znalezienia" schowka się uaktywniła.
Idąc tym tokiem rozumowania jeżeli bandzior znajdzie schowek a potem emisja rozmaśli go na pare kroków przed bezpiecznym schronieniem to zawartość schowka szlag trafia ??
Czy nie dałoby się zrobić tak (mówie oczywiście w dalekiej przyszłości) żeby NPC szlag trafił a jego wyposażenie nie ?

A i jeszcze jedna rzecz.

Czy można byłoby na stronie pierwszej dopisać ze mod ten należy uruchomić jako administrator ?
Wiem że to jest wołami napisane w readme ale można zapomnieć czasami o tym szczególiku.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez _zapalony w 18 Kwi 2014, 03:26

@alex_dragon Twój zapał i ekscytacja są tak odczuwalne że aż dziw bierze że nie grałeś w te nasze misery 2.1 :) "Twoja" starsza wersja sporo się różni? tak z ciekawości pytam

Co do ekwipunku po emisji - spoko, rozumiem że emisja to tak brutalne zjawisko że nic po biedaku nie zostaje. Ale szlag mnie trafia, kiedy walcząc z wrogą grupką muszę się ścigać kto pierwszy podniesie broń zmarłego.. bo jeśli podniesie ją jego kompan to już jej u niego nie znajdę.. To jest dopiero zagadka, gdzie to się podziewa :E
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 18 Kwi 2014, 04:47

Bez problemu NPC kolekcjonuje w swoim plecaku broń kompanów.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 18 Kwi 2014, 05:34

@ _zapalony
Wersja 1.0 jest bardzo okrojona, zestaw itemów u handlarzy jest niczym w vanilii, plus wódka, herbata Brodacza itd., mały wybór broni, ogólnie widać ze to naprawdę pierwsza wersja.
Co jeszcze .. niższe ceny jedzenia - z tym nie było problemu żeby się utrzymać przy życiu,
Jedyne co zrobiłem to zmieniłem aby handlarze mogli kupować złom przy uszkodzeniu 50% zamiast 75% jakie były w oryginale.
Gre co do trudności określiłbym pomiędzy bliżej vanilii na poziomie Weteran niż Misery 2.0
A i to co zapamiętałem jeżeli chodzi o muzykę to wkurzajace skrzypce, przyznam ze faktycznie doprowadzały do szału, ogólnie wg mnie 1 nie była zbyt trudna.

A co do Misery 2 to udało mi się ją odpalić na moim słabym kompie z 2 GB RAMu,
Ściagnałem plik jeszcze raz, zainstalowałem i działa, może zapominałem o odpaleniu jako administrator, trudno powiedzieć.

Klimat rewelacja, masa itemów w sklepie. Pierwsze co zrobiłem do blisko chyba z pół godziny czytałem opisy. Najbardziej mi utkwił w pamięci opis "Irlandczyka" :-D po prostu gratulacje dla człowieka który to napisał.
Czasami nie wiem czy cos sprzedawać, pewną wskazówka jest info ze np. przedmiot jest bezwartościowy.
Na razie testuje gre w Zatonie.
Pierwsze wejście do gry miałem normalne. Sprawdziłem broń, doszedłem do Skadowska, po drodze ubiłem 2 zwierzaki, mięsacze. Trzeci mi zaczął uciekać wiec za nim pognałem, nagle wpadłem w chyba 2 stadka które się mijały. Mięsacz który mi uciekał nagle zmienił zdanie i zaczął mnie ścigać. Te zwierzaki z dwóch stadek się dołączyły i prawie mnie dorwały. Udało mi się wskoczyć na kamień i dzięki pomocy innych stalkerów jakos udało mi się przeżyć.
Na Skadowsku sprawdziłem ceny, poczytałem opisy a potem pomyślałem ze spróbuje jeszcze raz.

Zacząłem lekko hardkorowo gre opcją Ciemny Zaułek jeżeli dobrze pamiętam tłumaczenie.
Zapomniałem ze latarke się aktywuje innym klawiszem niż L i z nosem przy monitorze bo ciemno jak diabli zacząłem szukać tej drabinki. Napatoczył się zombie a ponieważ się nie ruszałem to mnie zignorował i poszedł dalej.
Na górze znalazłem narzedzie (gram snajperem), dodatkowe itemy i zaczałem się przymierzac do opuszczenia miejscówki.
Za pierwszym razem wyladowałem koło zombie i założyłem ze będzie ok skoro mnie tamten zignorował. Założenie okazało się błędne bo dostałem w łeb za pierwszym strzałem. Z odległości chyba 1 metra to i slepy trafi z dubeltówki.
Za drugim razem udało mi się przebiec kilka metrów i znowu dostałem w łeb.
Za trzecim razem wężykiem udało mi się jakoś uciec, plan aby dostać się do plecaka koło wiezy zostawiłem na później. Ominąłem psy które się szwendały i po rurze dostałem do Skadowska.
Nastepne kilka dni towarzyszyłem stalkerom i zbierałem części mutantów.
Potem zdobyłem dubeltówke i się uganiam za tymi mutantami które uciekają jak się tylko do nich zblizyc.

Misery 2 jest bez porównania cięższa od 1.
Ekonomia jest niezwykle zbalansowana wg mnie.
Tutaj Zew Prypeci jest tak naprawdę DODATKIEM do gry.
W Misery tak naprawdę chodzi o to aby przeżyć, można chodzić głodnym jak się nic nie upoluje.
W vanili czy Misery 1 po pewnym czasie budziłem się rano o 9, potem obleciałem cała mape, zebrałem artefakty i o 14 się nudziłem bo mutanty wytłuczone, bandyci martwi a ja nie wiem co dalej robic.
Tutaj to niemożliwe, samo polowanie na mutanty zajmuje trochę czasu.
Gotowanie miesa, sprzedaż, kupno benzyny, przeliczenie co się będzie bardziej opłacać.
Sprawdzenie cen u poszczególnych handlarzy, to wszystko zabiera sporo czasu.
Budze się o 6, ide spac o 23. Major jest nienażarty, co pare godz zaczyna się dopominać o jedzenie. Kupując zdrowa żywność niestety nie wyrobie z kasą. Wyjsciem jest jedzenie przerobionego miesa z dzika, plus cos co powstrzyma promieniowanie.

Broń jak na razie znajduje w stanie katastrofalnym, w najbardziej ważnym momencie jak pędzi na mnie dzik słyszę "klik,klik" i zamiast wystrzału czerwony ekran.
Miałem siedzieć 1 godz a jestem po chyba 14 godz grania.
Idę spać a jutro chyba zacznę jeszcze raz bo zona się niestety lekko wyludniła.
Bandyci chodza sporymi grupami i to najczęściej jedną grupe mam przed sobą a drugą za sobą.
Jak mam AK z lunetą to najczęściej mam kiepsko pogodą.

To tyle z pierwszych wrażeń.
Powiem jedno mod jest zaje*isty.
Szacunek Panowie za naprawdę świetną robotę.

pozdrawiam Adam

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mikolaj.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez wirus136 w 18 Kwi 2014, 10:03

A mi pomogliście. Zamiast pomóc, wytłumaczyć jak wrzucić loga, bo nigdy tego nie robiłem, to wypiją wódę i zostawią problem żebym się z nim sam męczył. W sumie to mnie to nie dziwi. Tyle od siebie mam do powiedzenia, zawiodłem się.
Stalker to najlepsza strategia w jaką grałem.
Awatar użytkownika
wirus136
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 20 Sie 2012, 09:52
Ostatnio był: 02 Mar 2021, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez paintball_0 w 18 Kwi 2014, 10:10

Zawsze kiedy chcesz napisać coś w tym temacie, żółta ramka nie tylko pojawia się na górze ekranu ale i "mruga" w ciebie, żebyś zwrócił na nią uwagę. Czego innego się spodziewałeś zadając głupie pytania?
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [MISERY]

Postprzez wirus136 w 18 Kwi 2014, 11:42

zwracam uwagę i co ? dalej nie wiem jak wrzucić loga
Stalker to najlepsza strategia w jaką grałem.
Awatar użytkownika
wirus136
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 20 Sie 2012, 09:52
Ostatnio był: 02 Mar 2021, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 18 Kwi 2014, 11:58

Wchodzisz do folderu który jest tam wskazany, szukasz odpowiedni plik, kopiujesz i wklejasz tutaj.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości