[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 22 Kwi 2014, 12:18

Cała kwintesencja Misery, obudzisz się z ręką w dupie kolegi a nawet nie będziesz wiedział kiedy to się stało, a następnego dnia kolejna niespodzianka.

Kim grasz Adam ???
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 22 Kwi 2014, 15:37

gram snajperem
lubie obserwować przez lunete co się dzieje,
czasami widze pojedynek stalkerów z psami, czasami wychodzą z niego zwycięsko, czasami psy są górą, a czasami bandyci którzy czekaja na swoja kolej,
stalkerzy, wolność i powinność są u mnie bezpieczni
mutanty, bandyci i najemnicy mają przerąbane

najemnikow nienawidzę od vanilii jak kiedyś będąc w tej lokalizacje w Zatonie gdzie dostarczamy im zarcie dopadła mnie emisja, no to ja save (bo dawno nie robiłem i do domeczku bez okien gdzie się pojawił znaczek ze się można ukryc przed emisja)
najemnicy byli szybsi, mendy weszły i zatrzasneły drzwi za sobą, a ja się szarpałem z klamka,
padłem i pomimo wczytania save musiałem się cofnac pare godz z rozgrywką,
od tamtej pory regularnie ich tłuke,

a propos czy w Misery jak rozwalę najemników ZANIM przyniosę im zarcie to cos to kaszani w rozgrywce ?
mam nadzieje ze nie bo zarcie drogie ...

a co do snajpera - lubie ta postać,
snajperzy to samotnicy, czasami siedze na dźwigu pare godz i nic nie ustrzele a czasami się bandyckie matoły napatoczą,
jeden strzał - pada ziomal, reszta klęka,
drugi strzał pada ziomal, pozostałych 2 się rozgląda,
trzeci strzał pada ziomal, czwarty patrzy i łapie ze siedze wysoko
czwarty strzał i zbieram fanty.

Misery jest niesamowite panowie, pełen szacunek.
Jest i symulator polowań na zwierzynę + grill.
Jest i symulator naukowca szukającego artefaktów, (zawsze dziwiło mnie w wanilii ze jak wkładalismy do kombinezonu artefakt to się człowiek swiecił a jak do kieszeni i drałował do sklepu to już nie.)
Jest i symulator działań snajpera/szturmowca/zwiadowcy.
Jest też symulator ale Indiana Jones/Tomb Rider tylko bez cycatej bohaterki. - w zakresie szukania w budynkach róznyc drogich przedmiotów.
No i jest wielka tajemnica dlaczego te śmigłowce się rozwaliły ale badźmy szczerzy czy przechodząc ta gre po raz enty ktoś zwraca na to uwagę ??

A propos jedno moje spostrzeżenie. Ktos napisał kiedyś ze tak jak Misery powinien wyglądać Zew Prypeci od początku. Wg mnie nie - bo wtedy gra by zebrała masę krytycznych opinii ze za trudna, bezsensowna itd.
Misery trzeba pokochać, pomimo bugów, lewitujących snorków, oraz sporej dozy samozaparcia jakim trzeba się wykazać ze ja przejść.
Misery jest cholernie wciagajace, sporo pomysłów jakie napisałem uważam teraz za sorry ale zbędne.
Raporty z sytuacji która się dzieje gdzies indziej - wolne żarty to bym nic nie robił tylko czytał.
No może ta lina by się przydała :-) ale link do yt gdzie koles wchodził na różne "niedostępne" lokacje z checia obejrzałem.

Ostatnia sprawa - nowe lokacje ewentualnie budynki do eksploracji.
Nie pamiętam kto ale ktoś napisał ze twórcy gry specjalnie to tak zrobili żeby gra się nie crashowała.
Sorry ale nie zgadzam się z tym.
Mogliby zrobić każdy budynek w Prypeci dostępny ale gwarantuje ci ze znowu Zew Prypeci zebrałby niskie oceny za trudność.
Już wyobrażam sobie wpis na jakims forum: " No kurcze, kazą mi szukać jakiś dokumentów w tym dużym hotelu w Janowie a tam jest masa pokoi !!!! Gdzie tego szukac ? Niech mi ktoś pomoże ..... pls "
A tak twórcy CoP wrzucili "hotel" tam 1 -2 pokoje do których można wejść i już nie tracisz paru godz na szukanie czegos tam w pokoju bo nie ma problemu.
Szkoda ale rozumiem podejście twórców gry, kasa to ważna rzecz. Jak gra będzie za trudna - mało osób ja kupi.
Dlatego jestem szczerze wdzięczny tym którzy stworzyli Misery.
pozdr Adam
Ostatnio edytowany przez alex_dragon, 22 Kwi 2014, 15:49, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 22 Kwi 2014, 15:43

Ja nie miałem szansy zanieść im żarcia, bo postanowili mnie zaje*ać koło stacji benzynowej. Chyba wyleźli z warsztatu czymś zwabieni i się im nawinąłem.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 22 Kwi 2014, 16:23

Ja zaniosłem im żarcie a później ich zabiłem i odzyskałem żarcie :p. I teraz mogę sobie tam urządzić własną bazę.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez mikolaj w 22 Kwi 2014, 18:04

Najemnicy to większe hoje niż Monolit, Powinność i Bandyci razem wzięci. Uwielbiałem podchodzić pod podstację i robić krwawą rzeź na nich a potem zbierać sprzęcik i pławić się w bogactwie :) Czyste Zło :)



Muszę się Wam pochwalić mam Egzoszkielet i hełm taktyczny Sfera 12 ( ten gdzie można podczerwień zamontować) do tego jeszcze znalazłem nowiutki ( prawie) RPK-74. Monoliciarze i reszta Zony nie ma teraz ze mną szans. To takie fajne uczucie jak się wie że ma się prawie wszędzie ochronę V klasy i prawie żaden pocisk mnie nie dosięgnie ;)
"Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła"
/Chan/ - Metro 2033
Awatar użytkownika
mikolaj
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 13 Maj 2013, 18:45
Ostatnio był: 16 Cze 2021, 16:26
Miejscowość: Oleśnica
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 22 Kwi 2014, 22:00

A co Wy na to, żeby wprowadzić do świata gry żeńskie modele NPC? ;) byłoby urozmaicenie zawsze jakieś :P tylko problem z dialogami by był...
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 22 Kwi 2014, 22:21

W angielskiej wersji by nie było. :P W CoP Complete były stalkerki na ekranach ładowania, ale w Zonie nie uświadczysz... :(
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Crisu w 23 Kwi 2014, 02:31

Z zapytaniem wpadam.
Nie jest to problem, a bardziej kwestia, przy której za bardzo nie wiem "za co się chwycić", bo ewentualne ryzyko utraty fantów przy rozgryzaniu tego nie wchodzi w grę.

W czym rzecz? W schowkach/plecaczkach/whatever.
Orientujecie się jak ma się możliwość rozmieszczenia wielu własnych schowków w różnych miejscach na wszystkich z trzech map do stabilności gry?

Chciałbym porozrzucać kilka plecaków w Zatonie, Jupiterze i Prypeci, bo jak wiadomo snajper nie grzeszy udźwigiem (choć niekoniecznie chodzi tu o klasę, po prostu 140kg na plecach to przesada), a od stałych kursów po przetartych już ścieżkach "zaczynam" dostawać rozwolnienia z nudów i przepukliny od przeciążenia. Schowek w Leśniczówce, inny nieopodal Tartaku i tak dalej...
Druga sprawa to burdel w ekwipunku, którego nienawidzę - nie uśmiecha mi się pakować wszystkiego w jedną skrzynkę, dlatego chciałbym wyłożyć sobie obok niej oddzielnie plecak na broń i amunicję, kolejny na kombinezony, inny na narzędzia, następny na leki... Troszkę to pedantyczne, przyznaję.

Tutaj pojawia się zagwozdka związana z wieloma schowkami: czy przy którymś z kolei włączeniu gry i wczytaniu zapisu nie utracę tego "nadmiaru" własnych schowków, bądź czy fanty z nich magicznie nie znikną? Lub gorzej, czy zapisy się nie wysrają i nie będę desantował na pulpicie z chronicznym bugtrapem?

Nie chcę jeszcze sprawdzać tego w ciemno, dlatego profilaktycznie pytam czy ktoś już próbował tego typu rozwiązań.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 23 Kwi 2014, 13:27

@ Crisu
sprawdzałem plecaki i jakkolwiek używanie wygląda ok, to ja nie ryzykuje i nie zostawiam tam pancerza, broni i innych cennych itemów. Zdobyczną broń ok można wrzucić ale to już zależy od preferencji gracza.
W Misery 1 przy obciążeniu 70 kg snajper zachowywał się jak astmatyk - 4 kroki i już dyszał, masakra.
Tutaj miałem po nocnej akcji jakieś 114 kg chyba a mogłem swobodnie przejść beż zadnych problemów ok 50 metrów. Snajper to nie zwiadowca czy szturmowiec, u niego pośpiech jest zbędny :-)

Oczywiście można rzucic plecak i zostawić tam zbędny szmelc do sprzedania ale właśnie powrót z max obciążeniem jest emocjonujący. "Uda się, nie uda, uda się, nie uda .... ufff Skadowsk widzę, o żesz ... najemnicy"
Po za tym zwróc uwagę ze broń musi być naprawdę w dobrym stanie żeby się opłacało ja zabrać.
Czasami jak wracam i sprzedaje złom widze ze za krabin wazacy pare kilo mam tyle samo co za oko miesacza.
Wybór jest prosty.
Jak nie miałem broni wcześniej - tzn zaczynałem z nozem tylko zbierałem każdy złom, nawet taki co miał jedna kreske. Broń używałem prawie do końca, nerwy ogromne jak mam 2 miesacze przede mna a ja słyszę: "klik, klik" zamiast wystrzału. Na skrytki z 100% sprawnym obrzynem czy AK natknąłem się później.
Nie ukrywam ze dojście do tego co mam zajęło mi trochę czasu ale satysfakcja ogromna.

A propos - mam pytania.
Czy schowki w Misery są losowe, chodzi mi o ich zawartość, czy się losowo pojawiają czy też wiadomo z góry ze w tym schowku pojawi się to i to ?
Kolejna sprawa.
Czy schowki w Misery pojawiają się w czasie gry czy tez są wszystkie dostępne od razu ?
Miałem taka sytuacje ze sprawdziłem całego Szewczenke i znalazłem chyba wszystkie schowki i nagle wchodząc po kilkudziesięciu dniach znajduje schowek centralnie na statku koło ogniska.
Nie jestem ślepy i gwarantuje ze wcześniej go tam nie było.
Dookoła byli stalkerzy i nic nie widziałem a tutaj taka niespodzianka. (no chyba ze jakiś stalker na nim siedział bo pod ogony im nie zaglądałem)
Czy te schowki się "odradzają" albo pojawiają w czasie gry ?
Nie ukrywam ze mnie mnie to bardzo intryguje.

pozdr Adam

ps ktoś się pytał o utwór jaki jest w menu Misery
O ile się nie myle tam nie ma jednego utworu, tylko więcej.
Na razie zidentyfikowałem 2 - dla zainteresowanych podaje.
Joshua Bell
utwory:
"Fire" oraz "Science and Religion"
z soundtracku: Angels & Demons

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mikolaj.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Crisu w 23 Kwi 2014, 15:04

@alex_dragon

Obciążenie to trochę śmiech na sali i faktycznie jest to znacznie przesadzone, bo o ile jestem w stanie zrozumieć profesję chodzącego złomowiska w egzoszkielecie z wagą 120kg na plecach, o tyle nie kupuję tego, że w zwyczajnym płaszczu byłbym w stanie unieść tyle fantów. Cóż, taki urok tej serii. Jeśli mam zażartować, to w Stalkerach człowiek zawsze był wózkiem widłowym i jeśli dodamy do tego uzbrojenie to zdecydowanie wychodzi hybryda Terminatora z MadMax-em.

Jeśli chodzi o mnogość własnych schowków, to jest to trochę strategiczne posunięcie, bo - przykładowo - chciałbym zostawić sobie schowek na platformie Kompleksu Wentylacyjnego w Jupiterze. Znajdowałby się tam karabin snajperski, po jego użyciu wrzucałbym go znów do plecaczka i zostawiał bez zmartwień, że któryś najemny mi go wesoło zlootuje płatając tym samym ch*jowego w skutkach (dla mnie) psikusa. A to całkiem niezły pomysł, bo cholerstwo waży ~13kg (w realu, nie pamiętam jak wyglądało to w Misery, a mowa tu o KSWK), zatem wniosek nasuwa się sam. Oczywiście tak odkryta pozycja to tragiczny pomysł, jednak KSWK to potęga sama w sobie, więc przy sprawnym prowadzeniu (powolnego, ale jednak) ognia pozycja nie zawsze jest spalona, ale to odrębny temat.

- - -

Pytasz o schowki...

Z tego, co zaobserwowałem to są one dostępne od samego początku już i ich zawartość nie jest losowa. Tak mi się wydaje. Zawsze trafiałem na te same fanty, niezależnie od tego ile razy bym wczytywał grę, dlatego jeśli szukasz randomowych pierdółek to możesz liczyć na nie jedynie przy lootowaniu zwłok.

A schowek na Szewczence przypałowo zostawiony przy ognisku był zawsze. Po prostu nie zwróciłeś na niego uwagi, najciemniej pod latarnią. Drugi schowek jest w pomieszczeniu zaraz obok ogniska.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 23 Kwi 2014, 16:52

Dodam od siebie, że trzeci jest na dziobie statku w kontenerze i jest tam wódka. Co do schowków zauważyłem, że u snajpera na górze leśniczówki za skrzynią, na której stoi radio jest plecak z zestawem naprawczym, a u szturmowca go nie ma. Druga uwaga to, że nie wszystkie schowki, które są w vanili są też w MISERY, a szczególnie, te które leżą na ziemi. Nie wiem może źle patrzę, a może to prawda.
Ostatnio edytowany przez Don Wano, 23 Kwi 2014, 22:06, edytowano w sumie 1 raz
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez macias13_84 w 23 Kwi 2014, 17:55

Czy obecna wersja 2.1 posiada spolszczenie zabudowane czy tylko RUS/ENG - W Misery jeszcze nie grałem a sam goły Zew Prypeci przez cukierkowatość oprawy graficznej jakoś mi nie spasił
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości