[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 13 Gru 2014, 21:38

A niech mnie ch♥j szczeli, jak się gładko wytłumaczył. :D No ale dobra, niech będzie.
A, i jeszcze jedno, bo jakoś tak cichaczem przeszło bez echa.
- jednak część broni z niego [The Armed Zone] znajdzie się najpewniej w następnym oficjalnym patchu do MISERY


Znaczy się kolejne nowe bronie czy jeszcze coś będzie gmerać w balansie gry ten nowy patch? Bardziej w sumie z ciekawości pytam, bo nie jestem wielkim fanem moda, gdyż jak dla mnie Stalker po prostu nie nadaje się do tak mocnego wykokszenia poziomu trudności, bo albo trzeba będzie wykorzystywać dziury w „myśleniu” AI, albo mordować wszystko w ten sam sposób, sprowadzając gracza do podążania jedyną słuszną ścieżką techniczną (czyli trochę jak Cień Czarnobyla, ale tam to wynika z tego, że bronie z rodziny AK nie mają żadnej celności już na średnim dystansie).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 13 Gru 2014, 21:55

Wiesz co, będzie trochę zmian balansu, ale w którym kierunku pójdą i na jaką skalę będą zakrojone - to jeszcze nie zostało ustalone, bo patch jest w fazie produkcji.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez dragonexer7 w 15 Gru 2014, 19:14

Witam. Otóż mam problem. Zainstalowałem moda w wersji 2.1.1 potem patch 2.02 + do tego quickfix . I gdy zaczynam nową grę bo nie grałem na wcześniejszych wersjach po załadowaniu całego paska wyskakuje mi błąd x-ray przestał działać a w logach mam takie coś . Próbowałem już reinstal i nic to nie dało. Ma ktoś może jakieś propozycje jak to naprawić ?

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'up_gr_fifthef_sako95'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


stack trace:

0023:69737365 nvd3dum.dll
dragonexer7
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 15 Gru 2014, 01:39
Ostatnio był: 17 Gru 2014, 23:22
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 15 Gru 2014, 19:33

Przeczytaj jeszcze raz ten fragment i odpowiedz sobie, czy 0 jest większe od 1.

2.1.1 potem patch 2.02
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 16 Gru 2014, 01:13

Wiesz co, będzie trochę zmian balansu, ale w którym kierunku pójdą i na jaką skalę będą zakrojone - to jeszcze nie zostało ustalone, bo patch jest w fazie produkcji.


Uzupełniając post Trikstera - w końcu to akurat moja działka :)

W skrócie to tak:

- zmieniony system krwawienia actora - krwawimy bardziej (w sensie ten sam damage powoduje większą ranę), ale sporo wolniej (tj. wolniej schodzi nam health od rany) - czyli krwawienie staje się takim bardziej 'statusem' (coś jak radiacja albo głód ale oczywiście nie aż tak wydłużonym w czasie), który może nam towarzyszyć przez dłuższy czas już po walce (oczywiście nie dotyczy tak mocno to bardzo silnych krwawień np. od postrzału z AK na gołą klatę).

- żeby skompensować powyższe:

* natychmiastowy ubytek healtha po damagu jest większy
oraz
* przywróciłem 1-szo osobowe animacje otrzymywania damagu - czyli w zależności od siły uderzenia lata nam kamera.
Albo tylko troszeczkę odskakuje przy lekkim trafieniu, albo odrzuca nas na pewien czas uniemożliwiając celowanie i powodując dezorientację.
Z jakiegoś powodu animacje te przestały działać w ktorejś z kolejnych wersji nędzy (i co ciekawe nikt tego nie zauważył) - teraz wracają.
Oczywiście trzeba to wybalansować tak żeby symulowało to animacje NPC które widzimy - czasem tylko lekko odchylają głowę po damagu i zaraz walą znów, a czasem otrzymują stuna i praktycznie jest już pozamiatane

- praca nad balansem damagu NPC-ów (m.in, żeby też powyższe było dobrze zgrane między actorem a NPCami w tym samym pancerzu)

- praca nad balansem re-spawnów ludzi i mutantów (większa różnorodność tych drugich)

- łatwiej zostać kumplem bandytów co powoduje spawn wrogich samotników. Po tym fakcie samotnicy nie chodzą już do Skadovska, za to bandyci chodzą bo są neutralni. Nadal będąc wrogiem samotników okazjonalnie spawnuje się ich neutralny squad - i tak samo pozostaje niewielka szansa na wrogi squad bandytów.
Ogólnie obranie tej ścieżki wmontowuje nas w znacznie większą ilość walki vs. ludzie na obu mapach.

- teraz wszystkie pancerze mają pewien bonus do kamuflażu (tak jak do tej pory tylko Ghlilie). Jest to zależne od klasy actora, dodatkowo kamuflaż jest osobny dla dnia i nocy. Czyli np. pancerze Powinności i płaszcze (czarne) dają szczególnie dobry bonus po zmroku. Ogólnie nie jest to jakoś mega odczuwalne (bo nie może być bo rodziłoby exploity), ale nadal spox (+ jest fajna nowa statystyka w UI opisów pancerzy)

- wrzucamy trochę broni z The Armed Zone (jest trochę luk w 'vanillowym' arsenale, np. w segmencie smg i lmg)

- trochę micro pierdół: stamina, rate spawnu artów, ceny (barmani powinni lepiej płacić za pewne rzeczy niż handlarze broni), dostępność nie pełnych porcji wszystkich przedmiotów mających porcje w handlu (np. tylko 1-na porcja leków, pół worka baki itp.), większe zacinanie się zużytych broni i mniejsza ich celność

Chyba tyle :)

Ogólnie byłoby już dawno po robocie gdyby mógł wygospodarować trochę więcej czasu.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez dragonexer7 w 16 Gru 2014, 02:36

nie wiem o co ci chodzi ale zainstalowalem podstawię podstawę 2.1.1 plus ten patch http://www.miserymod.com/?slider=patch-2-0-2 i do tego quick fix . Czy taka miała być kolejność instalowanie ? Jak nie to czy mógłby mi ktoś podać kolejność ? Instalowałem według instrukcji tutaj http://www.miserymod.fora.pl/tlumaczeni ... -0,54.html
dragonexer7
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 15 Gru 2014, 01:39
Ostatnio był: 17 Gru 2014, 23:22
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 16 Gru 2014, 02:44

Drogi Dragonexer, zainstalowałeś najnowszą wersję Misery, a na to nałożyłeś bardzo starego patcha ;)
Na chwilę obecną, najnowszą wersją/patchem do Misery jest v 2.1.1. Czyli, jak zainstalowałeś podstawę w wersji 2.1.1 to nie trzeba już było nic do niej instalować, i tyle.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez dragonexer7 w 17 Gru 2014, 23:18

Dzięki wielkie. Coś mi się musiało pomylić. Wiecie może kiedy zostanie wydany nowy patch do Misery ?

- - -

Mógłby mi ktoś podać linka do fixa który daje możliwość przyporządkowania jakiegoś klawisza tak by robił twarde sejwy ?

Uwagi moderatora:

Nie dubluj postów. - Wheeljack
dragonexer7
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 15 Gru 2014, 01:39
Ostatnio był: 17 Gru 2014, 23:22
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez KieŁ90 w 18 Gru 2014, 21:24

Takowego fixa chyba nie ma, ale w miarę sprawnie i szybko grę można zapisać wklepując w konsoli:
Kod: Zaznacz wszystko
save nazwa_sejwa
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 18 Gru 2014, 21:56

I sobie to można zbindować jak każdą inną komendę, na przykład:
Kod: Zaznacz wszystko
bind save lubie_placki kM

I wtedy po wciśnięciu M gra utworzy zapis o nazwie „lubie_placki”.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 20 Gru 2014, 14:07

Mam pytanie, który plik pobrać najlepiej ? Full version?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 20 Gru 2014, 14:33

>Nie używać Google
>2014
> :facepalm:

http://www.miserymod.com/?page_id=799
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości