[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Argawen w 23 Lip 2014, 08:20

Chyba raczej znaleźć drona i odszyfrować moduł, by znaleźć skrytkę z bronią. Chyba, ze w Misery jest inaczej.
Znow wpadl mi SG Sniper u bandyty. Drugi. W lokacji z podziemiami do Serca Oazy.

Co do Baretta, to jest chyba w modzie SGM.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 23 Lip 2014, 13:34

Do testu zmieniłem cały skrypt Zatonu jeśli gra mi się nie będzie zacinać zmienię w pozostałych lokalizacjach, zmiany wprowadziłem bardzo spore wszędzie dawałem od 40 do 100 a w populacji od 5 do 30 co do spawnu ludzi ustawiłem pierwszą wartości na 40000 drugą na 300, 400 albo 1000 i ostatnią wartość na 40000. Mam nadzieję że teraz dopiero będzie miazga.




EDIT:

Trochę mi to zajęło jednak test zakończony wynik nie bardzo mnie zadowala.
1-Po zmienieniu parametrów na wyżej wymienione, liczba mutków zwiększyła się za to liczba ludzi ani trochę.
2-Sporadyczne kontakty z grupami 1-3 osobowymi.
3-Strasznie długo leżą trupy w leśniczówce.
4-Strasznie niski poziom NPC(Stoisz obok gość cie nie widzi nawet po tobie chodzi i nic ci nie robi)
5-Nie wiem czemu ale goście z ZUO nie byli aż tak agresywni jak zwykle.
6-mimo iż zmieniłem wartość Eye Range na 400 nikt do mnie nie strzelał.
7-Nie jestem pewien ale dostrzegłem nowy wygląd postaci.(Najemnicy w wdzianku Wolności??????? albo Naszywka Stalkerów zrobiona kredką???? tak wygląda)
8-NPC ma strasznie opóźniony zapłon.
9-Poziom zombi strasznie niski(w 2.1 nie mogłem sobie z nimi dać rady w ciemny zaułku a teraz bez problemu załatwiam wszystkie)
10-Dlaczego Sowa oferuje korzystniejsze ceny niż Brodacz(wykonuje misje dla Stalkerów)

No to chyba tyle na ten temat z mojej strony.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez desti2 w 25 Lip 2014, 20:07

Tak Miesry jest prosty bardzo.....
Image
Wiecie jak zmniejszyć spawn mutantów bo jest ich zbyt wiele ?
desti2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Paź 2012, 16:05
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 01:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 25 Lip 2014, 20:10

Widzę kolega nowy, i nie grał pewnie w 2.1 ???


EDIT:

W skryptach musisz pogrzebać ja tam grzebałem i zwiększyłem znacznie ilość mutantów. Konkretniej jest to opisane wyżej.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 25 Lip 2014, 21:20

@ Szewczenko
Kolega desti2 gra w Misery od połowy lipca plus minus z tego co się orientuję więc poziom trudności faktycznie moze mu sie wydawać taki sobie. Dobrze że Trojanuch napisał gdzie można zmienić wartosci aby poziom trudnosci był jak dawniej.
Jezeli teraz za każdym razem najemnicy będą respawnować i zmienię sobie poziom trudności na dawne wartosci to łatwo nie będzie :-)

Ale widzę ze nie jestem odosobniony w odczuciach, jak pisałem wcześniej, brodziłem w rzece pod mostem, między szuwarami, natknąłem się na najemników i nagle zonk - kolesie ani nie widzą ani nie reagują, masakra :-D

@ desti2
Misery ma kilka poziomów trudności, jest Dark Road czyli ciemny zaułek gdzie zaczynasz z nożem w zębach otoczony zombie. Jest Dark Mode gdzie w dzień jest promieniowanie które powoli zabiera ci życie a w nocy szaleje mutanty.
Jest możliwośc ustawienia sobie poziomu trudności poprzez zmiane alife czyli "zycia na planszy".
Mozesz grać hardkorowo jak jeden z nas który najemników wymordował nozem, możesz walczyc tylko na odległość, starajac sie uniknąć zwarcia. Można tez biegać bez pancerza ale po 1-2 strzalach w połowie przypadków giniesz. Albo mój ulubiony hardkorowy sposób to robić save jedynie na Skadowsku, stacji Janów czyli w bezpiecznych miejscach.
Mozesz też połączyc wszystkie te opcje i wtedy każdy dzień bedzie odciskał ci sie w pamięci gdyż będziesz go przeżywał niczym Bill Murray w Dniu Świstaka :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 25 Lip 2014, 21:29

Mój pomysł z zapisem widzę ^^ haha miło że przydają się moje pomysły. Wiesz teraz przy tym poziome trudności każdy może rozwalić najemników nożem, wiem bo udało mi się to zrobić niestety promieniowanie mnie zabiło ale było warto ^^. A po za tym w Dark Road masz jeszcze pistolet z 8 nabojami.(Trzeba tylko poszukać dobrze i zaraz na początku masz go). No co do poziomu to tak jak mówiłem wcześniej nawet po zmianie parametrów jest żenująco niski jeśli w ZUO goście przesuwają mnie na drodze i mnie nie atakują to wiedz, że coś się dzieje.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez desti2 w 25 Lip 2014, 21:32

To była ironia :P A scren przedstawia 6 pijawek i z 20 psów i mnie{Chuck Noris) bez granatów i weź tu ucieknij :D Fakt gram już trochę i faktycznie gra wydaję się moim zdaniem w pewnych momentach łatwa a w pewnych momentach trudniejsza i często irytująca np. head shot z około 500 metrów z MP5 od bandyty. Zasada jest jedna ze wszystkim da się w jakiś sposób poradzić trochę cierpliwości i kreatywności a rozwalasz gniazdo pijawek kilkoma minami :D . Dlatego sam nie twierdze że jest łatwo czy trudno bo różnie to bywa, trzeba tylko pamiętać że to gra i jak poznasz jej mechanikę to staję się prosta na każdym poziomie trudności.
desti2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Paź 2012, 16:05
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 01:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 25 Lip 2014, 21:33

Jupiter praktycznie cały zmęczony, czas na Prypeć, do której czas najwyższy iść, bo męczą mnie niektóre rozwiązania tego moda - albo przegięcie, albo niedogięcie. No ku*wa, ale jak mnie Powinność widzi przez 30 m betonu i wie, gdzie naku*wiać granaty, to ja już nie mam pytań. Chyba należy skończyć fabułę i zająć się free playem i wgrać modyfikację, która rebalansowała praktycznie wszystko i dopiero zacząć cieszyć się modem, bo na razie wygląda to tak, jakby lodołamacz Lenin próbował przeciąć Antarktydę: gra i gra się, ale radochy mało, bo ku*wa co jakiś czas load, bo dead z dupy od ch*j wie czego. Odporni najmusy ze ZUO są fajnie, ale nie po którymś tam loadzie, gdzie musisz się ustawić super precyzyjnie. Nic radosnej fantazji tylko buond i load. Ehhh, odechciewa się grać...
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 25 Lip 2014, 21:40

Co jak co jak dla mnie gra jest teraz dziecinnie prosta nawet czasami prostsza niż w vanilli ale to tylko moje odczucie. Ale tak na prawdę Misery u każdego działa inaczej.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 25 Lip 2014, 21:47

Wgrywałeś aktualizację?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 25 Lip 2014, 21:48

Chodzi ci o 2.1.1 ??
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez desti2 w 25 Lip 2014, 22:34

Serio mam problem bo u mnie spawnuje się zbyt dużo mutantów co rusz 3-5 pijawek za mną gania albo za dzikami których jest po 10, gdzie się nie obejrzę 20-40 psów lata a ludzi bardzo mało. Spoko jest jedna albo 2 grupki takich mutantów ale nie każda grupa.... Jak zmniejszyć ich ilość, oraz ilość spawnów mutantów ?
desti2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Paź 2012, 16:05
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 01:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 8 gości