[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 08 Gru 2014, 20:23

Don Wano - w przypadku nowych schowków się zgodzę, stare zostały downgrade'owane.

Don Wano napisał(a):Podczas przenoszenia gratow ze Skadowska do Janowa, Gumis i 5 stalazy aluminiowych specjalnie nie zachwycalo, ale wg mnie najlepsze rozwiazanie by duzo uniesc.

Bo tak naprawdę liczy się szybkość odnawiania staminy, a nie udźwig. :P
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 09 Gru 2014, 22:57

Don Wano - w przypadku nowych schowków się zgodzę, stare zostały downgrade'owane.


Nie wszystkie. Np. na Szewczence gdzie byl kozak w kontenerze teraz jest wiecej gratow i odziwo przydatnych.

Co do filmika. Poogladalem o Zatonie i powiem wam ,ze lekkie dziwienie. Kolo 6 nie znalem, ale i autor tez kilku nie znal wiec Stalker nigdy nie przestanie nas zaskakiwac.


Bo tak naprawdę liczy się szybkość odnawiania staminy, a nie udźwig. :P


Wersje łopatologiczna poprosze :) Zawsze myslalem, ze maksymalny udzwig zalezy od tego ile mozemy wziac i wzmacniaczy. :idea:
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez brudne niebo w 10 Gru 2014, 22:51

Sekundę... Jako schowki liczymy tylko te co się pojawiają na mapie czy wódkę i pety pod stołem też? Raz znalazłem parę naboi i wódkę na szafie, ale PDA nie zaćwierkało..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
I z pokorą przyznaję się do bycia uczniem gimnazjum...
brudne niebo
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 06 Lip 2013, 17:59
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 01:53
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 10 Gru 2014, 23:51

@ brudne niebo - czasem nie zlicza vanillowych schowków (gdzie w COP graty leżały luzem), nie wiem czemu. Może gdzieś paczka fajek spada/znika, a potem upiera się, że schowek nie został opróżniony. :P

@ Don Wano - może nie wszystkie zostały z-downgrade'owane, ale większość. Już nie ma pięciu giwer po przejściu się po Zatonie. ;)

MAKSYMALNY udźwig, to chyba 150 kg. "Maksymalny" udźwig dla klasy (z wzmacniaczami, ulepszeniami kombinezonu itp.) oznacza graniczny ciężar plecaka, po przekroczeniu którego drastycznie wzrasta zużycie staminy (no ciężko już Majorowi po prostu). Tylo o ile, że od tej drugiej dolicza się wartość waga+X, po przekroczeniu której nie można biegać.

Więc, de facto, w robieniu za osiołka liczą się wypite Herculesy, nie cyferka udźwigu na dole okna ekwipunku.

Chyba, że się mylę, ale swirekster gdzieś coś w tym stylu też pisał.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 11 Gru 2014, 02:12

No, kto normalny pisze posty o tej porze? Ja :caleb:

Obejrzałem sobie filmik ze schowkami z Zatonu. Podobnie jak Don Wano, dosłownie siedmiu nie znałem... Ale żeby nie było, autor zapomniał dosłownie pięciu. (Ach ja czepialski)

:

1. Obok narzędzi podstawowych w leśniczówce zwykle się wala pudełko z fantami,
2. W leśniczówce na "pięterku" jest skrzynia na której stoi radio - dla snajpera wala się za nią pudło z zestawem naprawczym,
3. W tartaku za ciągniczkiem leży węgiel,
4. A schowek Aluna z komina jednego z budynków w spalonym gospodarstwie?
5. Gdzieś w krzakach, dosłownie na zachodniej granicy Zatonu między Krugiem a Żelaznym Lasem wala się pudełeczko z lekkim zestawikiem naprawczym.
(Żeby nie było - nie pamiętam dla których klas są owe schowki).

Wiewi0r, Kula Ognista jednak sama z siebie daje ochronę równą trzem płytom kevlarowym. Sprawdziłem, jak chcesz to mogę szkrinem rzucić ;)

A jakby kto grał w The Armed Zone v1.6, to może znaleźć
:

snajperkę SV 98 obok narzędzi podstawowych w leśniczówce - szturmowiec.


@brudne niebo - tak samo jest z jednym z plecaków Aluna - po zebraniu zawartości żadnego piknięcia. Akurat to chyba jest jakiś błąd. A takie np. papierosy walające się na Szewczence czy a tunelach pod Krugiem to według mnie są po prostu traktowane jako przedmioty "leżące sobie" - jak np. te u Wstrząsa czy jedzonko przy Brodaczu.
Chociaż, skoro zepsuta latarka może być schowkiem... :caleb:
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 11 Gru 2014, 15:16

Dlaczego grajac assaultem obsluga szturmowego Trs 301 jest srednia gdzie bron szturmowa jest na poziomie dobrym?
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Gru 2014, 15:32

W sumie dwie możliwe odpowiedzi:
1) bo tak zdecydowaliśmy,
2) bo jest to broń przeznaczona dla zwiadowcy.
Nie pytaj mnie, z czego to wynika, bo nie mam pojęcia.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 11 Gru 2014, 18:42

Dla szturmowca idzie dobra obsługa ciężkich karabinów, a dla Zwiadowcy lekkich. Bo wybacz, ale samymi pistoletami maszynowymi niewiele Recon zdziała ;).

Ale nibyolbrzyma paskudnie łatwo zarżnąć nożem, aż wstyd, takie bezbronne stworzenie to jest :caleb:
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 11 Gru 2014, 21:16

Mito napisał(a):tak samo jest z jednym z plecaków Aluna - po zebraniu zawartości żadnego piknięcia. Akurat to chyba jest jakiś błąd. A takie np. papierosy walające się na Szewczence czy a tunelach pod Krugiem to według mnie są po prostu traktowane jako przedmioty "leżące sobie" - jak np. te u Wstrząsa czy jedzonko przy Brodaczu.

To zależy. W Zewie Prypeci, o ile dobrze wiem, nie da się zrobić stricte schowka takiego, jakie mieliśmy w poprzednich grach, czyli w plecaku, skrzyni czy innym pojemniku (przynajmniej nie na miarę nierosyjskiego moddingu :P), bo system się zmienił i teraz schowki są gratami rzuconymi luzem w grze. I w ten sposób GSC znakomicie spieprzyło sprawę, bo żeby zmienić realną zawartość schowka, trzeba grzebać w all.spawn (configi tylko definiują, co trzeba zebrać, żeby gra odhaczyła schowek i zaznaczyła na mapie, a i tak żeby wiedzieć, co się zmienia, trzeba albo znać na pamięć lokalizację schowka, albo mieć wgląd w spawn), a nie tylko podmienić kilka wartości w pojedynczym configu, i to nawet bez specjalnej wiedzy, gdzie schowek jest w grze, bo to dało się wywnioskować na podstawie opisów.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 11 Gru 2014, 22:59

Kilka nowych screenów z dodatki "Misery : The Armed zone"

:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Oczywiście to kilka, reszta tu - http://www.moddb.com/mods/misery-the-armed-zone/images
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Gru 2014, 23:12

Uprzedzając wszelkie pytania:
- dodatek "The Armed Zone" nie będzie tłumaczony na język polski (przynajmniej przeze mnie), więc musicie zadowolić się grą po angielsku;
- jednak część broni z niego znajdzie się najpewniej w następnym oficjalnym patchu do MISERY.
Stay tuned!
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 11 Gru 2014, 23:18

The Armed Zone dodaje tylko nowe bronie, tak? Czyli zasadniczo można by go wrzucić do polskiej wersji, tylko opisy nowych broni byłyby w języku Szekspira?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości