[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 07 Lis 2016, 14:29

Ano pragnienie perfekcji ;). Ogarnąłem TAZ pod swoje potrzeby, pozmieniałem kiepskie animacje podczas biegu czy odpoczynku, urealniłem obrażenia, lekko pozmieniałem celowniki i dźwięki, dodałem właściwą amunicję do Sv98 etc, a jedynie tej właśnie skórki nie mogę naprawić... jest to jak drzazga w dupsku troszku... :P

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez HitFan w 07 Lis 2016, 18:52

jak już skończysz możesz podzielić się swoją wariacją TAZa :)
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 07 Lis 2016, 20:22

mayer99 napisał(a):jedynie tej właśnie skórki nie mogę naprawić...


Chyba wiem jak to naprawić, jeśli chodzi o broń "leżącą" to za wygląda odpowiada jedna sekcja, mianowicie:

Kod: Zaznacz wszystko
visual                = dynamics\weapons\wpn_lr301\wpn_far15_freedom.ogf


Ta sekcja odpowiada za broń "leżącą" na ziemi, zmień ją na daną i po sprawie, jest tylko jeden problem NOWA GRA WYMAGANA, ściągnaj spawner i tak najszybciej sprawdzisz :)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 07 Lis 2016, 21:55

No właśnie nie... ten visual z freedom na końcu zamieni mi zwykłego "moro" fara na tego z wolności, który to też działa na 100% poprawnie...Może maestro mp5Ing przeoczył dodanie mesh'ów od zwykłego :moro: Far'a, bo innych pomysłów już nie mam. W pliku far15.ltx figuruje tez opis racer445 - tak był nazwany w configach Far15 w vaniliowym Misery, ale po wpisaniu tej nazwy w ścieżce visual i visual item, wywala grę z opisem, że nie ma odp. mesh'ów...Taka sytuacja...Kit z tym... :facepalm:

CZEKAM na MISERY 2.2 teraz już.

Hitfan: tak naprawdę wprowadziłem kosmetyczne zmiany, nie ma czym sie chwalić. Z tego co pamiętam na szybko:
- zwiększyłem obrażenia dla broni kaliber 9x39mm, leciutko dla H&K G36 i G36c, zmniejszyłem dla Far'a właśnie;
- zmieniłem amunicję dl SV-98 na 7,62 x 54 mm,
- pozmieniałem dźwięk wystrzału M4A1 i przede wszystkim granatnika m203, bo był obłędny,
- animacje biegu dla Vintoreza, FN-Fal Para, Sig'a 552, animacje odpoczynku dla VSS od Żwawego (Tide'a),
- przybliżenie kolimatora dla G36c, żeby był jak w innych broniach z kolimatorem,
- i troche innych pierdółek, ale jak mówię "sziet" to nie modderka, niestety.

PROŚBA: szukam fajnego modelu z animacjami do CoP/Misery, SR25 albo M110 SASS, może ktoś coś zarzuci, to chyba jedyna broń, której mi brakowało w Misery + TAZ 1.74 :E
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Inevitable w 11 Lis 2016, 19:13

Podczas eksplorowania Jupitera napotkałem na buga(?) uniemożliwiającego mi wykonanie misji z uwolnieniem zakładnika którą dostajemy od Grizzliego.
Wybrałem opcję rozwiązania siłowego, razem z grupą najętych stalkerów i dostałem informację, żeby zjawić się w umówionym punkcie o 1 w nocy. Wszystko ładnie pięknie, tylko tu zaczyna się problem.
Kiedy zbliżam się do bazy tych bandytów (200-300 metrów, tak na oko) nagle quest zostaje zaktualizowany, najęci stalkerzy coś tam mówią przez radio i zaczynają atakować bandytów, a Mitaj ginie po kolejnych ~10 sekundach, i zadanie zostaje oznaczone jako "nieudane". Normalnie powinienem najpierw porozmawiać z grupą szturmową, a dopiero potem wyprowadzić atak na bandytów. Mam wrażenie że tutaj quest rozpoczyna się z momentem wejścia bandytów w dystans on-line, mam go bodajże ustawionego na 250 metrów.
Próbowałem już podchodzić od każdej możliwej strony. Od kompleksu przeciwlotniczego, torami, od pola minowego... Żadnej różnicy to nie robi.

Dorzucam parę screenów pokazujących jak to wygląda.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 11 Lis 2016, 19:53

Też kiedyś miałem taki problem. Od tego czasu zwyczajnie szturmowałem kompleks samotnie, bez niczyjej pomocy. Myśle że jest to sytuacja losowa. Polecam zrobić tak jak ja (atakować samotnie), a jak już bardzo chcesz pomocy to spróbuj wczytać zapis sprzed przyjęcia zlecenia i sprawdzić czy problem nadal występuje
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [MISERY]

Postprzez Inevitable w 11 Lis 2016, 20:23

Właśnie wczytywania wcześniejszego zapisu wolałbym uniknąć, raczej zostawić go jako ostateczność. Między przyjęciem questa a zajęciem się nim wykonałem mnóstwo innych, jakiś tydzień w czasie gry. Kijowo by teraz było to stracić przez rzadkiego buga.
Jutro będę miał czas to pokombinuję coś ze switch_distance, może go zredukuję, podejdę bliżej i przywrócę poprzednią wartość. Sam nie wiem.
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 11 Lis 2016, 22:15

Możliwe że to wina samego misery, mianowicze w normalnym copie tam nic nie biegało a tu zawsze coś gdzieś jest i możliwe że zaczynają strzelać do czegoś/kogoś i coś się odpala, dlatego lepiej jest samemu szturmować albo sypnąć groszem a póżniej wrócić po kase :E
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 13 Lis 2016, 11:34

Pewnie chodzi o to, że gdzieś tam znajduje się stado np. psów albo kotów, które jako mutanty agresywne triggerują twoją drużynę, i po strzałach bandyci się dowiadują o twojej obecności.


Ja tam od początku świata maszerwoałem sam, i jakoś dawałem radę
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez Inevitable w 13 Lis 2016, 21:39

Grupa mutków odpada na 100%, bo raz miałem okazję przyjrzeć się akcji przez lornetkę. Po wejściu w zasięg stalkerzy po prostu zaczynają atakować bandytów, a gra wykrywa że znajduję się daleko od bazy i odbiera to jako moją ucieczkę, co kończy się zabiciem zakładnika.
Przeglądałem wiele forów ale na żadnym nie znalazłem opisanego tego problemu, ani rozwiązania.
Koniec końców odpuściłem sobie tego questa i poszedłem plądrować oazę :E
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 13 Lis 2016, 21:43

A nie mógłbyś po prostu zmienić zasięg A-life na np. 100m na czas misji?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Maciek240701 w 16 Lis 2016, 17:26

A może pójść tam wcześniej co? Razem ze śpiworem. A jak go nie masz to kup. Zatrzymujesz się w małym, otwartym kontenerze i śpisz. Proste i działające zawsze.
"Let your plans be dark and impenetrable as night, and when you move, fall like a thunderbolt."
- Sun Tzu, The Art of War
Awatar użytkownika
Maciek240701
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 04 Sie 2014, 13:21
Ostatnio był: 18 Sty 2019, 22:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości