[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 17 Lis 2016, 15:11

To może zadziałać, ale ja wolałbym zrobić pach-pach z karabinka, i pozbierać fanty solo
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 19 Lis 2016, 20:40

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 27 Lis 2016, 21:37

He, mam takie pytanie. Chciałem nieco zmodować karabiny snajperskie dużego kalibru (głównie VSSK) i czy wie ktoś jak sprawić by pociski od konkretnej broni były bardziej widoczne (tak jak w vanilli, każda broń strzelała smugaczami :D ) i czy da się zmodyfikować opad kuli, tak aby lecąc z małą prędkością nie spadała na ziemie jak by ważyła 10 ton?
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 28 Lis 2016, 11:09

PainChiller napisał(a):czy wie ktoś jak sprawić by pociski od konkretnej broni były bardziej widoczne (tak jak w vanilli, każda broń strzelała smugaczami :D )

W sekcji amunicji, której broń używa:
Kod: Zaznacz wszystko
tracer = on

Podobno może nie działać na dynamicznym oświetleniu i wyżej.
czy da się zmodyfikować opad kuli, tak aby lecąc z małą prędkością nie spadała na ziemie jak by ważyła 10 ton?

Nie. Musiałbyś zmienić siłę przyciągania ziemskiego w grze, a tego się nie da zrobić. Możesz jedynie zwiększyć prędkość wylotową pocisku dla danej broni, żeby pocisk nie opadał zbyt szybko. Zresztą, jeżeli ustawić realne wartości dla każdej broni, okaże się, że w zasadzie żadna nie ma takiego opadu pocisku, który miałby wpływ na celowanie na jakimkolwiek rozsądnym w grze dystansie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PainChiller.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 28 Lis 2016, 13:21

Co do opadu kuli - chciałem osiągnąć efekt taki jak w np: Battiefieldach, kule lecą bardzo wolno co wygląda naprawde fajnie(a po za tym sprawi że gra snajperem będzie nieco większym wyzwaniem. W końcu będę mógł bawić w branie poprawek grając snajperem :D ). Niestety w stalkerze kulki zachowują sie jak by ważyły kilkanaście ton :/
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [MISERY]

Postprzez Koaros w 28 Lis 2016, 20:43

Pozdro. To znowu ja. Kolejny raz gram zwiadowcą, ale tym razem postanowiłem wykorzystać jego specjalność w używaniu noży. Założyłem N4-40 i potrafię napierdzielać w stalkera w lichym pancerzu 50 razy, a nic mu sie nie stanie. O co chodzi?
Awatar użytkownika
Koaros
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 04 Gru 2014, 18:42
Ostatnio był: 12 Kwi 2018, 23:26
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 28 Lis 2016, 21:25

Wal w głowę. Najlepiej albo w łeb z zaskoczenia, albo ciachnąć parę razy po tułowiu (żeby przeciwnik nie mógł w międzyczasie nafaszerować cię ołowiem), powoli wcelowując w głowę.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez dakox123 w 29 Lis 2016, 20:20

witam mam zinstalowanego tego moda misery i po odpaleniu ikony zew prypeci i wyskakuje blad mi
Nie zanleziono punktu wyjscia procedury ttapi_RunAllWorkers w bibliotece xrCPU_Pipe.dll i daje ok i kolejnhy blad wyskakuje Nieznaleziono punkty wyjscia procedury ttapi_RunAllWorkers w bibliotece xrCPU_pipe.dll i nastepny blad po kliknieciu OK Nie zanleziono punktu wyjscia procedury ??0CInifile@@QAE@PBDHHHIV?$FastDelegate1@PBD_N@fastdelegate@@@@Z w bibliotece XrCore.dll co robic mam pomozcie mi
dakox123
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 02 Lis 2016, 10:51
Ostatnio był: 30 Paź 2017, 18:48
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 29 Lis 2016, 21:22

Uruchom jako administrator.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez dakox123 w 29 Lis 2016, 22:55

i nadal nic te same bledy sa a w folderze misery jest folder data tez go wkleic do glownego folderu z gra czy co bo juz sam nie wiem?? to jest masakra jakas nie wiem co zrobic zeby dzialao
dakox123
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 02 Lis 2016, 10:51
Ostatnio był: 30 Paź 2017, 18:48
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 30 Lis 2016, 02:06

A sam zew działa? jeśli tak to ponownie zainstaluj mizerie zgodnie z instrukcja, do tego uaktualnij sterowniki, netframework, microsoft c++ i inne tym podobne razem z directX i wtedy spróbuj, bo jak pamiętam ktoś kiedyś opisywał problem z takim błędem i winny był atmosfear a dokładnie coś z instalacją i Cromm pisał żeby zapoznać sie z FAQ czy coś, może będzie lepiej wiedział :E

O znalazłem wątek :E
viewtopic.php?f=77&t=7584&start=360

A tutaj masz odnośnie drugiego błedu :E
http://www.stalker.pl/forum/viewtopic.php?f=77&p=218359
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez dakox123 w 30 Lis 2016, 21:35

przeinstalowalem gre zainstalowalem moda i gra sie wlacza ale jest czarny ekran i potem xray 1.6 przestal dzialac i jak chce 2 raz gre wlaczyc to sie wcale juz nie odpala nic 0 reakcji
dakox123
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 02 Lis 2016, 10:51
Ostatnio był: 30 Paź 2017, 18:48
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości