[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez ProTurbo w 05 Maj 2016, 22:07

Jest! udało się dzięki za pomoc zmieniłem oświetlenie na dynamiczne i wszystko ładnie chodzi nawet wydajność się polepszyła jesteś super mam nadzieje że jest więcej takich ludzi na tym forum! jeszcze raz dzięki ;)
ProTurbo
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 28 Kwi 2016, 22:07
Ostatnio był: 07 Gru 2017, 21:28
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez burund w 06 Maj 2016, 16:47

Czyli co? śmiało polecacie ten mod The Armed Zone 1.7.4 z łatkami i spolszczeniem? Jak to wpływa na rozgrywkę? Właściwości tych broni są dokładnie zrobione czy na odwal się?
Jeszcze jedno pytanie. Widzę że na tych pukawkach jest możliwość celowania poprzez kolimatory (tak jak w FAR 15: Misery). To też ma wpływ na shadery i oświetlenie dynamiczne czy spokojnie można pograć na statycznym oświetleniu bez wkurzania się o rozmiary kropki czy innych widoczny uniedogodnień?

Pytam o to bo mój laptop nie lubi dynamicznego oświetlenia w Stalkerze:D

Pozdrawiam!
burund
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Mar 2016, 12:36
Ostatnio był: 15 Lip 2016, 19:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 06 Maj 2016, 18:29

The Armed Zone jest sam w sobie dodatkiem do Misery, a jego rolą jest po prostu dodanie większej ilości pukawek do gry. Jeżeli chodzi o statystyki spluw, to nie miałem jeszcze okazji na nie ponarzekać (chociaż parę rzeczy może jest nie do końca...), ale niedawno na stronie TAZa na ModDB w downloadach znalazłem jakieś poprawki dotyczące statystyk broni (z tego, co wiem, cena amunicji, broni, a także obrażenia - broń ma być jeszcze bardziej zabójcza :P) i zamierzam je niedługo wypróbować...
Ogólnie rzecz biorąc to grałem też dość długo na statycznym, ale jakichś wielkich problemów z kolimatorami nie zauważyłem. Tam podobno gdzieś coś któraś spluwa ma dziwnie dużą kropę (jak w snajperskim SIGu), ale jeszcze nie znalazłem jej.

Tak czy siak - polecam!
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive burund.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez burund w 06 Maj 2016, 19:59

Z tą kropką jest problem z FAR 15 ( http://chomikuj.pl/burund/Galeria ) na statycznym oświetleniu. Na SIGu snajperskim nie sprawdzałem bo go po prostu nie lubię i nie używam. Co do reszty fajnie by było jakby wprowadzili na stałe ten mod z dodatkowymi broniami poprzerabianymi na zasadach Misery 2.1.1. Tam siła ognia zależy od amunicji, kalibru czy innych ciekawych ustawień a nie od tego kto ma droższą pukawkę. Mam nadzieję że twórcy Armed Zona podeszli do tego z taką samą dokładnością jak twórcy Misery. Taka sytuacja była w pierwszej części stalkera. Gdzie na przykład oc-14 groza pomimo krótszej lufy od aks74u osiągał lepsze wyniki w celności od najperskiego SWU. :)
burund
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Mar 2016, 12:36
Ostatnio był: 15 Lip 2016, 19:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez ProTurbo w 21 Maj 2016, 17:01

Mam pytanie jak w Misery 2.1.1 czyścić brań itd?
ProTurbo
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 28 Kwi 2016, 22:07
Ostatnio był: 07 Gru 2017, 21:28
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 21 Maj 2016, 17:34

Naprawiasz u mechanika, są też CHYBA narzędzia do naprawy.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 21 Maj 2016, 22:21

Są zestawy do czyszczenia i napraw broni/pancerza, tylko że po 1) zestawy nie naprawiają broni poniżej pewnego jej stanu (zależny od jakości zestawu) i po 2) każdy zestaw pasuje do innego rodzaju broni - są dla pistoletów, strzelb, karabinów wielkokalibrowych, szturmowych... długo by wymieniać.
Zwykle możesz do każdego zestawu przy naprawie broni użyć jakiegoś innego przedmiotu, aby "lepiej" naprawić ją - zwykle są to skóry, wszelkie tkaniny, inne zestawy naprawcze, czasem nawet mięso czy karnistry - czytaj opisy przedmiotów, a zobaczysz, jakie śmieci warto do tego zastosowania zbierać.
A jak masz broń w stanie nie pozwalającym na naprawę jej przez jakikolwiek zestaw - biegniesz do technika ją naprawić. Zwykle kosztuje to chore pieniądze, za które mógłbyś (zwykle) kupić tę spluwę i zapas amunicji do niej. Ale jeżeli mówimy o czymś bardzo rzadkim czy nawet unikalnym... Może i warto.


Instrukcja obsługi zestawu: żeby go użyć, musisz mieć w ekwipunku zestaw i przedmiot, na którym chcesz go użyć. Klikasz dwa razy na zestaw i dalej już chyba wszystko jasne. Jeśli spluwa nie pokaże się w liście, to oznacza że jest w zbyt złym stanie na naprawę i musisz wziąć do tego lepszy zestaw. Warto zawsze też mieć przy sobie np. zestaw łowcy lub jakąś tkaninę - dalej używasz tylko jednego zestawu naprawczego, a podnosisz jego możliwość naprawy o jakieś np. 5%.
Zestawy można znaleźć praktycznie wszędzie - schowki, trupy, każdy handlarz mający w asortymencie broń.

Oczywiście są przypadki, w których osełką do noża da się "naostrzyć" karabin szturmowy - nie biorę tego pod uwagę :E.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 22 Maj 2016, 08:44

I jeśli znajdziesz sztućce, i przeczytasz że można ich użyć do naprawy czegoś, to nie znaczy to że walisz łapą po prawym, bo się zawiedziesz. Tam nie ma funkcji użyj. Nimi można się dopomóc przy zestawach do konserwacji broni.
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez ProTurbo w 22 Maj 2016, 13:24

Dzięki za pomoc ;) a i mam jeszcze jedno pytanie czy mod Władca Zony jest kompatybilny z Misery 2.1.1 i the Armed Zone? :) Pozdrowionka ;)
ProTurbo
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 28 Kwi 2016, 22:07
Ostatnio był: 07 Gru 2017, 21:28
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 22 Maj 2016, 18:40

Misery ma już własny, wbudowany spawner - zaraz pogrzebię, znajdę instrukcję obsługi...

Jest: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=328899#p328899
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez ProTurbo w 23 Maj 2016, 18:09

Okej dzięki i mam jeszcze pewien problem, jak zacząłem w trybie ciemny zaułek to w dzień nie ma promieniowania które powinno być a w nocy jak na razie nie spotkałem żadnego mutanta a w dzień czasami jakieś widuje o co w tym chodzi?
ProTurbo
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 28 Kwi 2016, 22:07
Ostatnio był: 07 Gru 2017, 21:28
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 23 Maj 2016, 19:19

Mylisz terminy - Dark Mode odpowiada za całą tą promieniotwórczość wszędzie za dnia, tę opcję włącza się podczas instalacji moda. Ciemny Zaułek jest po prostu alternatywnym sposobem rozpoczęcia gry, z innym wyposażeniem i w innym miejscu.

O co chodzi z mutantami? No, zapewne będziesz musiał odeprzeć ich całą hordę, kiedy tylko będziesz wracał przeciążony i ranny do Skadowska. Złośliwość rzeczy martwych.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości