[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Pilot w 12 Lip 2017, 14:17

O ile dobrze pamiętam, to najzwyczajniejsza i najtańsza maska przeciwgazowa w 100% kondycji powstrzymuje całkowicie promieniowanie dzienne, nawet podczas słonecznej pogody. Jednak jakiekolwiek uszkodzenie tejże maski eliminuje jej całkowitą ochronę.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Beerbarian w 12 Lip 2017, 19:20

Pilot napisał(a):O ile dobrze pamiętam, to najzwyczajniejsza i najtańsza maska przeciwgazowa w 100% kondycji powstrzymuje całkowicie promieniowanie dzienne, nawet podczas słonecznej pogody. Jednak jakiekolwiek uszkodzenie tejże maski eliminuje jej całkowitą ochronę.


Próbowałem z maską oraz Berylem, i dalej promieniowanie dawało mi się we znaki.
Beerbarian
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2016, 02:19
Ostatnio był: 18 Gru 2018, 20:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Pilot w 13 Lip 2017, 01:29

Jednak źle pamiętam. Ilość radiacji zależy od światła słonecznego i w taki piękny dzień jak za oknem niestety nie da się tego zatrzymać jak podają w internecie. Po prostu popylaj w nocy, zamiast na maski, zainwestuj w hełmy z noktowizorem. Osobiście mnie się ten "ficzer" nie podoba i wolę klasyczną rozgrywkę. Ale jak już koniecznie się chce zaczynać bez sprzętu, to zawsze można wszystko wywalić na początku gry.

Za ten post Pilot otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Beerbarian.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 13 Lip 2017, 15:18

Dark Mode a Dark Alley to w ogóle co innego. Dark Mode odpowiada właśnie za promieniowanie w dzień i trzeba zainstalować Misery w tym trybie. Za to Dark Alley (czy jak to tam) to po prostu inna opcja startu gry - w Tartaku pełnym zombie, z praktycznie zerowym ekwipunkiem. Latarka w łapce, a pod tobą plecak z PMką, magazynkiem amunicji i paczką starego mięsa. Jedno nie ma nic wspólnego z drugim, są od siebie niezależne i mogą zostać odpalone jednocześnie.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez UNN4M3D w 26 Lip 2017, 16:55

Witam. Mam pytanie z cyklu "jak zamienić". Chodzi konkretnie o to iż chciałabym pograć snajperem który zamiast dobrego opanowania w pukawkach miał obcykane pistolety i noże. (Wtedy zwiadowca ma dobrze opykane wcześniej wymienione pukawki) Wie ktoś może jaki plik i która linijka za to odpowiada? ;p
UNN4M3D
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 15 Maj 2017, 14:17
Ostatnio była: 03 Sie 2017, 10:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 26 Lip 2017, 18:30

Tzn chciałabyś pograć snajperem, który miałby umiejętności obsługiwania się bronią pochodzące od innej klasy?
Cóż... I tak jedyną różnicą jest to, że snajper ma dość znaczny podrzut przy pistoletach maszynowych (ze zwykłymi radzi sobie dobrze), a zwiadowcy przy użyciu karabinów snajperskich broń się macha przy celowaniu z lunety...

No cóż, jeżeli tak bardzo chcesz to zamienić, to mogłabyś po prostu włączyć grę jako snajper, po czym wyjść z niej i przekopiować:
z gamedata/class_diversity/recon/gamedata/configs/weapons wszystko do gamedata/configs/weapons, pozwolić na zamianę plików (to są same statystyki broni),
gamedata/class_diversity/recon/gamedata/configs/text/pol/st_items_weapons.xml do gamedata/configs/text/pol, pozwolić na zamianę plików (a to z kolei odpowiednie opisy broni, aby opis obsługi się zgadzał).
Przynajmniej z tego, co się orientuję, powinno działać. Będziesz w taki sposób miała praktycznie zwyczajnego snajpera, tylko z innymi poziomami obsługi broni. Ta metoda zadziała tylko do najbliższej zmiany klasy, aby zmiany były na zawsze, po prostu zamiast przerzucać pliki między główną gamedatą a class_diversity, przerzuć je między folderami w class_diversity (class_diversity/recon/gamedata/configs/weapons -> class_diversity/sniper/gamedata/configs/weapons i analogicznie dla pliku st_items_weapons.xml). Prawdopodobnie chciałabyś także zrobić kopię zapasową podmienianych plików snajpera, jeżeli korzystasz z drugiej metody ("na zawsze") i przewidujesz, że kiedyś zechce się Ci przywrócić poprzednie ustawienia.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Miaacz w 26 Lip 2017, 21:09

Albo zagrać szturmowcem który wszystkie bronie na na średniej obsłudze.
Miaacz
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 04 Cze 2016, 12:03
Ostatnio był: 03 Paź 2018, 21:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 27 Lip 2017, 00:18

Żeby zmienić obsługę pojedynczych broni, lub zmienić obsługę wszystkich na kombinację nie znajdującą się już w grze (tzn. wszystko oprócz tych kombinacji, które są obecne dla każdej klasy) trzeba by dla każdej broni z osobna zmienić plik konfiguracyjny. Weźmy na przykład Obokana (Automat Nikonowa AN-94), aby grając snajperem mieć dobrą w nim obsługę, należy podmienić plik w_abakan.ltx snajpera na ten szturmowca. Tak jak wcześniej, kopiujemy go z gamedata/class_diversity/assaulter/gamedata/configs/weapons do gamedata/configs/weapons, jeżeli chcemy, żeby zmiana była tymczasowa (zostanie cofnięta przy najbliższej zmianie klasy) lub do gamedata/class_diversity/sniper/gamedata/configs/weapons, aby zmiana była trwała. I jak wcześniej, prawdopodobnie chcielibyśmy zrobić gdzieś kopię zapasową plików snajpera, aby móc w razie potrzeby przywrócić zmiany.
Ta metoda jednak sama z siebie nie zmodyfikuje samego opisu broni, aby odzwierciedlał zmianę jej obsługi. Tutaj musimy pogrzebać we wcześniej już wspomnianych plikach st_items_weapons.xml. Kwestia jest dość prosta, w pliku szturmowca szukamy frazy "abakan", czyli nazwy broni z pliku w_abakan.ltx (polecam prosty edytor tekstu, np. zwyczajny WordPad, Ctrl+F, wpisujemy co chcemy i klikamy "znajdź następny"). Szukamy opisu broni, więc należy parę razy machnąć "znajdź następny", aż nie trafimy na: <string id="st_wpn_abakan_descr"> (descr = description, z angielskiego oznacza to "opis"). Pod tym, wewnątrz tagów <text>...</text>, znajduje się pełen opis broni taki, jaki widzimy u szturmowca w grze. Należy go po prostu skopiować i wrzucić w to samo miejsce w pliku należącym do snajpera. Następnie trzeba znaleźć wszystkie możliwe warianty tej broni i zrobić dokładnie to samo - jeżeli dobrze pamiętam, to Obokan ma tylko dwa warianty - zwykły i zużyty. Opis zużytego znajduje się tuż pod opisem zwykłego, więc nie trzeba sporo szukać (<string id="st_wpn_abakan_worn_descr">), ale w przypadku innych spluw lub addonu The Armed Zone może być już inaczej i warianty mogą być kompletnie rozsiane po całym pliku.

Mam nadzieję, że jakoś zrozumiale to wytłumaczyłem.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mietek1986, UNN4M3D.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez UNN4M3D w 28 Lip 2017, 20:00

Leci :wódka: jednak grzebie tam i grzebie ale nie działa :/ Mógłby ktoś z was przerobić te pliki i spakować w zip? Byłabym wdzięczna ;p
UNN4M3D
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 15 Maj 2017, 14:17
Ostatnio była: 03 Sie 2017, 10:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 31 Lip 2017, 16:01

Eh... To może spróbujmy tym. Rozpakowujesz, wrzucasz do głównego katalogu gry, pozwalasz na podmianę plików, odpalasz grę.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Rider w 02 Sie 2017, 20:26

Znajdę gdzieś spolszczenie do najnowszej wersji gry?
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 02 Sie 2017, 22:08

Podczas instalacji najnowszej wersji (2.1.1) powinieneś mieć język do wyboru.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości