[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 06 Kwi 2017, 17:54

Da się jakoś wyłączyć te wszystkie animacje? Niby fajnie, ale jak musisz ciągle coś jeść, to się robi nudne...
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez unhuman666 w 09 Kwi 2017, 12:16

Witam, ostatnio zainstalowałem Misery i chciałem do tego zainstalować jeszcze mod The Armed Zone lecz gdy włączam grę to wyskakuje mi błąd X-Ray Engine i za nic nie mogę tego rozwiązać. Tu są logi
Kod: Zaznacz wszystko
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 50988 files cached 33 archives, 10818Kb memory used.
Init FileSystem 10.336136 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 2509C64A20413C2B73FC1FEFB686C195

-----loading e:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 256
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments     : upgrades\w_svu_nimble_up.ltx
 

stack trace:
unhuman666
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 08 Kwi 2017, 22:51
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 18:02
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 09 Kwi 2017, 13:47

Witam Stalkerze.

Wygląda na to, że masz braki w plikach w tym miejscu: {\Stalker Zew Prypeci\gamedata\configs\weapons\upgrades\w_svu_nimble_up.ltx} Polecam przeinstalować Misery i The Armed Zone lub nawet ściągnąć jeszcze raz oba mody.(jeśli paczki są wybrakowane)

Pozdrawiam.
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez unhuman666 w 11 Kwi 2017, 12:09

Niestety po instalacji od nowa gry i moda znowu to samo.
unhuman666
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 08 Kwi 2017, 22:51
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 18:02
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 11 Kwi 2017, 14:37

Pobierałeś ponownie czy nie?

Bo jeżeli masz na to zbyt powolny internet, to możesz też spróbować za pomocą 7-zipa sprawdzić sumę kontrolną archiwów z modami i porównać z tą, którą twórcy podają na stronie moda na ModDB...
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez unhuman666 w 11 Kwi 2017, 17:19

Tak, wszystko pobierałem od nowa.
unhuman666
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 08 Kwi 2017, 22:51
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 18:02
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Provski w 11 Kwi 2017, 17:53

Spróbuj tak:
1. Zrób dokument tekstowy o nazwie "w_svu_nimble_up" w lokalizacji "gamedata/configs/weapons/upgrades"
2. Wklej tam to:
:

Kod: Zaznacz wszystko
[up_firsta_svu_nimble]
scheme_index            = 0, 0
known                   = 1
effects                 = up_gr_firstcd_svu_nimble
section                 = up_sect_firsta_svu
property                = prop_dispersion

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = on_weapon_upgrade_something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_auts_a2_name
description             = st_up_auts_a2_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_1

[up_firstc_svu_nimble]
scheme_index            = 1, 0
known                   = 1
effects                 = up_gr_firstef_svu_nimble
section                 = up_sect_firstc_svu
property                = prop_reliability

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_auts_b3_name
description             = st_up_auts_b3_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_2

[up_firste_svu_nimble]
scheme_index            = 2, 0
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_firste_svu
property                = prop_bullet_speed

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_auts_c1_name
description             = st_up_auts_c1_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_3

[up_firstf_svu_nimble]
scheme_index            = 2, 1
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_firstf_svu
property                = prop_dispersion

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_auts_c3_name
description             = st_up_auts_c3_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_4


[up_secona_svu_nimble]
scheme_index            = 0, 1
known                   = 1
effects                 = up_gr_seconcd_svu_nimble
section                 = up_sect_secona_svu
property                = prop_reliability

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = on_weapon_upgrade_something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_stvs_a1_name
description             = st_up_stvs_a1_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_5

[up_seconc_svu_nimble]
scheme_index            = 1, 1
known                   = 1
effects                 = up_gr_seconf_svu_nimble
section                 = up_sect_seconc_svu
property                = prop_recoil

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_stvs_b1_name
description             = st_up_stvs_b1_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_6

[up_second_svu_nimble]
scheme_index            = 1, 2
known                   = 1
effects                 = up_gr_seconf_svu_nimble
section                 = up_sect_second_svu
property                = prop_reliability

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_stvs_b3_name
description             = st_up_stvs_b3_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_7

[up_secone_svu_nimble]
scheme_index            = 2, 2
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_empty
property                = prop_not_available_no_reason

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_upgrade_not_available_name
description             = st_up_upgrade_not_available_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_unavailable

[up_seconf_svu_nimble]
scheme_index            = 2, 3
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_seconf_svu
property                = prop_rpm

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_stvs_c2_name
description             = st_up_stvs_c2_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_9


[up_thirda_svu_nimble]
scheme_index            = 0, 2
known                   = 1
effects                 = up_gr_thirdcd_svu_nimble
section                 = up_sect_thirda_svu
property                = prop_recoil

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = on_weapon_upgrade_something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_pris_a1_name
description             = st_up_pris_a1_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_10

[up_thirdc_svu_nimble]
scheme_index            = 1, 3
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_thirdc_svu
property                = prop_inertion

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_pris_b1_name
description             = st_up_pris_b1_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_11


[up_fourta_svu_nimble]
scheme_index            = 0, 3
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_fourta_svu
property                = prop_scope_5x

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = on_weapon_upgrade_something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_opt_a3_name
description             = st_up_opt_a3_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_12

[up_fourtc_svu_nimble]
scheme_index            = 1, 4
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_fourtc_svu
property                = prop_contrast

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_opt_b1_name
description             = st_up_opt_b1_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_13

[up_fourte_svu_nimble]
scheme_index            = 2, 4
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_fourte_svu
property                = prop_nightvision

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_opt_c2_name
description             = st_up_opt_c2_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_14

[up_fourtf_svu_nimble]
scheme_index            = 2, 5
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_fourtf_svu
property                = prop_scope

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_opt_c3_name
description             = st_up_opt_c3_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVDm2_16


[up_fiftha_svu_nimble]
scheme_index            = 0, 4
known                   = 1
effects                 =
section                 = up_sect_fiftha_svu
property                = prop_ammo_size

precondition_functor    = inventory_upgrades.precondition_functor_a
precondition_parameter  = a & b

effect_functor          = inventory_upgrades.effect_functor_a
effect_parameter        = on_weapon_upgrade_something_here

; ui
prereq_functor          = inventory_upgrades.prereq_functor_a
prereq_tooltip_functor  = inventory_upgrades.prereq_tooltip_functor_a
prereq_params           =
name                    = st_up_add_a4_name
description             = st_up_add_a4_descr
icon                    = ui_inGame2_upgrade_SVUmk2_16

[up_gr_firstab_svu_nimble]
elements                = up_firsta_svu_nimble

[up_gr_firstcd_svu_nimble]
elements                = up_firstc_svu_nimble

[up_gr_firstef_svu_nimble]
elements                = up_firste_svu_nimble, up_firstf_svu_nimble

[up_gr_seconab_svu_nimble]
elements                = up_secona_svu_nimble

[up_gr_seconcd_svu_nimble]
elements                = up_seconc_svu_nimble, up_second_svu_nimble

[up_gr_secone_svu_nimble]
elements                = up_secone_svu_nimble

[up_gr_seconf_svu_nimble]
elements                = up_seconf_svu_nimble

[up_gr_thirdab_svu_nimble]
elements                = up_thirda_svu_nimble

[up_gr_thirdcd_svu_nimble]
elements                = up_thirdc_svu_nimble

[up_gr_fourtab_svu_nimble]
elements                = up_fourta_svu_nimble

[up_gr_fourtcd_svu_nimble]
elements                = up_fourtc_svu_nimble

[up_gr_fourtef_svu_nimble]
elements                = up_fourte_svu_nimble, up_fourtf_svu_nimble

[up_gr_fifthab_svu_nimble]
elements                = up_fiftha_svu_nimble
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.

Za ten post Provski otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Modyfikacja Misery - gra wyrzuca przy próbie uruchomienia

Postprzez Artem1120 w 15 Kwi 2017, 17:16

Witam. Mam problem z modem misery, mianowicie przy praktycznie każdej próbie włączenia gry wyrzuca mnie ona do pulpitu. Ma to miejsce gdy gra się już załaduje. Raz udało mi się uruchomić grę z modem jednak niedługo po tym wyrzuciło mnie przy próbie szybkiej podróży. Wie ktoś co mogę z tym zrobić?
Artem1120
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 15 Kwi 2017, 16:48
Ostatnio był: 03 Cze 2017, 12:20
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 15 Kwi 2017, 17:42

Może masz złe ustawienie oświetlenia?
Trudno powiedzieć jeśli nie wrzucisz loga.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Zwinny w 16 Kwi 2017, 22:35

Mod jest po polsku? Jak nie to gdzie znajdę spolszczenie?
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 16 Kwi 2017, 22:54

;) Jest tak:
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)

Za ten post GajgerW otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Zwinny.
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 18 Kwi 2017, 00:54

Log proszsz. Żółta ramka na górze strony (oraz pewien punkt w regulaminie, ktoś go w ogóle czyta?)...
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości