[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 03 Cze 2017, 23:59

Cóż, jeżeli problem się powtórzy, opisz co DOKŁADNIE robiłeś.

Zawsze możesz spróbować zrobić plik .txt, wpisać w nim
Kod: Zaznacz wszystko
start bin/xrengine.exe
A następnie zmienić mu rozszerzenie na .bat (może być konieczne znalezienie w opcjach folderów "Ukryj rozszerzenia znanych typów plików" i wyłączenie tego). Po czym wrzucić to do głównego katalogu gry i używać jako głównego skrótu do jej odpalania.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 04 Cze 2017, 11:47

Cześć, miałem podobnie kiedyś z inną grą pomogło zaraz po zainstalowaniu prawym na exe (ale to w folderze bin xrengine) i wybranie opcji tylko do odczytu, ale ja miałem virusa co za każdym uruchomieniem pliku zjadał parę kilobitów i tak po jakimś czasie dopiero plik przestawał działać, może masz to samo to przeskanuj dokładnie system i najlepiej combofixem bo tylko on mi to wywalił z kompa :+:
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Bylu w 10 Cze 2017, 15:29

Witam. Po długim czasie zabieram się za drugie przejście Misery. Myślałem, że poczekam do wersji 2.2 ale to chyba jeszcze trochę potrwa:) (No właśnie... Ile?) No i chciałem do tego istnego dzieła sztuki dodać naszego wspaniałego lektora. Misery mam zainstalowane na Steamowym CoPie, a polską wersję mam z CDA . Można to zrobić?
Awatar użytkownika
Bylu
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 10 Cze 2017, 15:10
Ostatnio był: 17 Lip 2022, 20:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 10 Cze 2017, 17:57

2.2 bedzie jak sie zrobi. :caleb:

Lepiej nie znać na razie daty premiery, bo twórcy będą nie spać przez deadliney i mod umrze na bugi.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Bylu w 10 Cze 2017, 18:39

A co nowego 2.2 przyniesie? Chyba, że to tajemnica.
Awatar użytkownika
Bylu
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 10 Cze 2017, 15:10
Ostatnio był: 17 Lip 2022, 20:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Akinaro w 10 Cze 2017, 19:06

Bylu napisał(a):A co nowego 2.2 przyniesie? Chyba, że to tajemnica.


Changelog:
-Now you need to use knife to open conserva, and everytime you open it you need to sharpen that knife. Because its realistic(in stalker world there is no consevas with stay-tab easy opening)
-New sharpening tools will cost more than your gun and armor combined. Because no one in the zone would use rock to do it.
-Now to eat kelbasa you need to get pot and pure water to boil it, without it you die from radiation.
-Added new graphic setting: "blinking". Now player character will be blinking all the time. Because its more realistic.
-Modified prices of equipment: now to buy bread you need to give up all you got to seller.
-Rebalanced repair system. Now fixing gun with 90% damage will cost you like buying two new similar guns.
-More balanced damages: now enemies need 2 full mags in the head instead of just one.
-Mutants have now brand new sponge skin that suck bullet like... sponge.
-Every drug now need water to take, without it you will lost health because of choking.
-From now on, armor cant be fixed, because its more realistic.
-Added new mutant: tax collector. Everytime you meet him you will need to pay him for being in the zone. Its more realistic.
-From now on when you stand up from crouching you will making "uhg" noise, because its more realistic.
-Now game will be more gender friendly. We will not call zombies "zombies", but "less life happy living beings".
-Also becaus PC(Political Corection) Stalkers will not use guns or say bad words. Also mutants will have FULL right to live where they want, and Player cant change that.
-In new version Vodka will be removed, because stalkers dont have bottle opener.

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [MISERY]

Postprzez Bylu w 10 Cze 2017, 21:25

Now you need to use knife to open conserva

wraki statków, warsztaty, fabryki. Na pewno znalazłoby się coś czym można otworzyć maleńką puszeczkę. Kolba naszej broni? A nie nożem za 20k ru który stępi się po trzech puszkach.

Every drug now need water to take, without it you will lost health because of choking

Hahaha oby sporadycznie. A gdzie złamania, choroby i inne cięższe długotrwałe dolegliwości. Leczone drogimi lekami.

From now on when you stand up from crouching you will making "uhg" noise, because its more realistic

może lepiej nauczyć go w końcu leżeć!

Added new mutant: tax collector. Everytime you meet him you will need to pay him for being in the zone. Its more realistic.

poważnie?! Ale chyba nie dosłownie walutą? (Przylatuje wygłodniały mutant. Rzucamy mu pęto i mamy spokój)

In new version Vodka will be removed, because stalkers dont have bottle opener

jak ci wszyscy ludzie przetrwali w zonie nie potrafiąc otworzyć puszki czy butelki bez użycia odpowiednich narzędzi? A gdzie improwizacja?

Pozbawić nas każdego rubla to nie sposób na "Its more realistic" grę. Oby to się zmieniło...
Awatar użytkownika
Bylu
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 10 Cze 2017, 15:10
Ostatnio był: 17 Lip 2022, 20:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 10 Cze 2017, 22:03

Z tym Poborcą to tak na poważnie? Czy to może jakiś zwierz co mu się po prostu kiełbasę rzuci, coś takiego jak oswajanie w SGM?

In new version Vodka will be removed


Co oni sobie myślą? Jak to nie ma wódki? Najprostszy do zrobienia alkohol? To przecież strefa zamknięta, a nie supermarket, żeby dawać milion żarcia i zabierać najbardziej podstawowe w takich warunkach, bo wbrew niektórym,wódka to nie tylko napój.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Pietia Chudy w 11 Cze 2017, 10:42

Już miałem się burzyć na absurdy związane z tępieniem i ostrzeniem noża, ale spojrzałem na fragment o zombie jako "wesołych inaczej żyjących istotach" i pojąłem, że changelog to musi być żart :E
"W Zonie i bez ciebie cudów nie brak"
"Żeby zrozumieć, co tu jest napisane, trzeba być magistrem biologii"
"Podobno macki pojawki przynoszą szczęście. Pijawce jakoś nie przyniosły"
"Miałeś już do czynienia z pijawkami, prawda? Jeśli nie, chcemy żeby to nastąpiło. Niestety nie mogę zdradzić Ci sekretów dotyczących eksperymentu. Poza tym chyba i tak źle by to wpłynęło na Twoją psychikę".
Awatar użytkownika
Pietia Chudy
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 22 Lip 2011, 13:46
Ostatnio był: 27 Wrz 2020, 23:38
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 27

Re: [MISERY]

Postprzez Akinaro w 11 Cze 2017, 13:22

Problem w tym, że Misery ma taką ilość idiotyzmów i pseudo realizmów, że nie zdziwcie się jak ten changelog napisany dla żartów okazał by się prawdą :D :D

Bo dla przykładu oficjalny changelog zawiera:

• 
Massive tweak of new ways to use items found ingame
. Some items can be sharpened now (shovels, swiss army knife, cutlery, grooming kit)

- Mutants can be looted only with use of sharp objects: knives, sharpened items or "Hunting Kit"


• Added quick-sharpening, with added possibility to use two separate one-usage-left sharpening stones to sharpen a shovel (shovels need two stones usages)

• Food cans have to be opened with a sharp object (knives, sharpened items, etc)

tak, to otwieranie puszek nożem to nie żart :D

Using either improvised tools or highly specialized kits you will now be able break down weapons, armor, and even electronics into small and large parts, debris, fabric, etc. When you use a specialized kit you may be able to extract helmets, integrated or permanently attached scopes, etc. The parts, of course, can be sold.


Więc gracz może rozłożyć na części wszystko i sprzedać to, ale taki kupiec nawet nie spojrzy na broń która ma tylko 60% zużycia... no bo przecież taki kupiec nie będzie skupował zużytej broni by zebrać z niej dobrej jakości części! To jest Misery i on skupuje tylko nowy sprzęt od stalkerów!

Tents – you can now choose a nice out of the way location and build yourself a tent

No bo taki muntant może rozszarpać ci gruby kevlarowy kombinezon, ale cieniutki namiot będzie się zachowywał jak atomowy bunkier... Ale oczywiśćie jak gracz go mocnej popchnie zawali się jak domek z kart...

All those little things like grooming kits, swiss army knives and the like now have purposes. With the exception of bad ammo, I can’t honestly think of more useless items


A tu przykład tego, że realizm to nie jest mocna strona twórców Misery... bo pomyślmy co można zrobić z łusek i uszkodzonej amunicji?... hmmm... może nowe naboje? No chyba że w zonie naboje spadają z nieba, i nikt nie pomyślał o tym, że amunicje w realnym świecie często robi się ręcznie, zaczynając od przetapiania(można to nawet w garnku zrobić i użyć gliny jako formę odlewu), prasę do składania pocisków też można łatwo zrobić.

To jest niby pierdoła dla niektórych ale amunicja to rzecz która powinna zawierać najwięcej realzmu.
W rzeczywistości bardzo często, zmusza się dzieci do zbierania łusek w miejscach konfliktów zbrojnych, a domowej roboty naboje to częsty widok tam gdzie nie ma dostępu do czarnego rynku czy do przemytników.
Broń tak naprawdę cholernie łatwo kupić, ale amunicja to inna bajka.
W scenariuszu jaki mamy w Stalkerze tak naprawdę tylko Wojsko i Najemnicy mają środki i pieniądze na to by wysyłać zaopatrzenie w głąb zony. Stalkerzy czy bandyci raczej nie są na tyle skoordynowani i nie mają "wspólnej" kasy by dostarczać taką ilość sprzętu w zone od dilerów z poza zony.
Więc by gra była realistyczna, amunicja powinna być trudniejsza do kupna i znalezienia, a łuski czy materiały jak miedz, ołów czy mosiądz powinna być na wagę złota. Bo nawet w domowych warunkach z dobrym doświadczeniem i wiedzą można składać naboje z dużych ilościach w dobrej jakości.

Did I mention the directional indicator on your PDA burnt out? You can still see where you are on the map, but your only means of identifying the direction you are facing is what you can see

No bo PDA ma GPS, ale nie dorobiło się żyroskopu, który nawet telefon za 200zł ma....

Some things will be harder and some easier.

Czytaj:
-More balanced damages: now enemies need 2 full mags in the head instead of just one.
-Mutants have now brand new sponge skin that suck bullet like... sponge.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Cze 2017, 18:19

M2.2. będzie, jak zrobimy. Dobra wiadomość jest taka, że z każdym dniem coraz bliżej premiery. A tak poważniej, idzie całkiem nieźle, praktycznie ostatnie szlify (potem co prawda jeszcze tłumaczenia, więc może trochę zejść). :)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 11 Cze 2017, 19:45

Ty się lepiej rozlicz z tego co w czenczlogu jest żartem, a co nie. :u3:
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości