[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 19 Sie 2017, 17:30

No i niestety znów trochę czasu spędzę w Zonie... ;) Misery 2.2 nadchodzi:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... nt-update6

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez DisLike w 19 Sie 2017, 17:58

Też bym pograł w Misery, ale to nie dla mnie... Pamiętam swoje pierwsze spotkanie z tym modem. Na początku WOW ALE SUPER i w ogóle ale jak tylko zobaczyłem jakie ceny mają handlarze i ile kosztuje naprawa zdobycznego kałacha... Nie chciałem się jeszcze poddawać. Po ograbieniu kilku bandytów i stalkerów po ich wspólnej walce udałem się na zlikwidowanie najemników w przepompowni. O ile zawsze chodziłem tam rurą od tyłu i z niej rozwalałem 3/4 tak teraz nie mogłem nawet zbliżyć się do nich... Nie wiem skąd strzelali ale co chwila prawie obrywałem, a używanie apteczek było masakryczne... W tedy zrezygnowałem.

Ostatnio podczas oczekiwania aż ktoś pomoże mi z moim problemem przedstawionym w temacie CoC, czytałem jak ktoś wypowiadał się o Misery i Call of Misery. Stwierdził, że aby dało się w to grać bez irytowania się co chwilę, trzeba cały dzień grzebać w plikach i edytować różne wartości, a to zdecydowanie nie dla mnie. Już czytając poradnik o zwiększaniu udźwigu postaci nie miałem pojęcia co czytam i musiałem sprawdzać co chwilę gdzie co i jak zmienić.
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez HitFan w 19 Sie 2017, 19:31

I to jest dobra wiadomość. Czekam na 2.2!
2.1 ograłem 3 razy, świetnie się bawiąc ;)
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 20 Sie 2017, 18:02

Panowie mam problem z mizerią
Wyrzuca przy ładowaniu gry, praktycznie od razu
Usunięcie plików z dokumentów pomogło na 2-3 uruchomienia. Log pusty
Jak temu zaradzić oprócz czekania na 2.2? Mam 2.1.1 + Taz + Polonizacja do taza (która chyba zjadła opisy broni, ale z tym przeżyję)
Pozdrawiam
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Marcus_Polonus w 20 Sie 2017, 18:48

@kozaq

A jakie oświetlenie włączyłeś? DirectX?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 20 Sie 2017, 18:58

To drugie, dynamiczne chyba, ale jakby co mogę pokombinować.
BTW, właśnie wywaliłem wszystko oprócz save-ów, przy ładowaniu kick do pulpitu

EDIT: Wywala na każdym typie oświetlenia, specyfikacja: 8GB Ramu, karta gtx550ti 1gb, procek amd 3 rdzeniowy
Ostatnio edytowany przez pan kozaq, 20 Sie 2017, 19:18, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Stalker100 w 20 Sie 2017, 19:14

Też mam problem z tym modem, włącza się wszystko normalnie do menu, lecz gdy coś spróbuję włączyć (np. opcje) to wyskakuje błąd, że x-ray 1.6 engine przestaje działać. Dzieje się tak niezależnie od tego jak uruchamiam grę. Jeśli było już podane jak to rozwiązać to przepraszam ale nie dałem rady nic o tym znaleźć.

EDIT:

Oto mój log, zauważyłem jakiś error ale nie wiem o co chodzi:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz [GenuineIntel], F6/M10/S7, 3293.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 46655 files cached 29 archives, 8829Kb memory used.
Init FileSystem 1.578404 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 289F58C22E03382FC19E52911806B87E

-----loading f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[3904336 K], reserved[159756 K], committed[130148 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18732 K], process heap[3901 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[15613 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=F:\Gry\steam\steamapps\common\Stalker Call of Pripyat\bin\
dir[1]=F:\Gry\steam\steamapps\common\Stalker Call of Pripyat\
dir[2]=F:\Gry\steam\steamapps\common\Stalker Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[f:\gry\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1200]: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
* GPU driver: 22.21.13.8253
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2985 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
compiling shader dumb
compiling shader dumb
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_volume
compiling shader copy
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_volumetric_sun
compiling shader accum_volumetric_sun_cascade
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_spot_unshadowed
compiling shader accum_spot_normal
compiling shader accum_spot_fullsize
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_s-blend
compiling shader particle-clip
compiling shader particle_s-add
compiling shader particle_s-aadd
compiling shader deffer_particle
compiling shader deffer_particle
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
compiling shader portal
compiling shader portal
compiling shader simple_color
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader stub_default
compiling shader effects_sun
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3690884 K], reserved[177828 K], committed[325528 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[132965 K], process heap[24337 K], game lua[2144 K], render[217 K]
* [x-ray]: economy: strings[15936 K], smem[0 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::Init3tButton
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 355
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : tab_gameplay:btn_check_updates
[error]Argument 1    : ui\ui_mm_opt_16.xml
 

stack trace:


Nie wiem co z tym zrobić. Nie znam się na tym.
Awatar użytkownika
Stalker100
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 18 Sie 2014, 09:32
Ostatnio był: 25 Lip 2018, 11:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 20 Sie 2017, 22:12

@pan kozaq: kiedy występuje taki problem, spróbuj ustawić zasięg ALife na coś bardzo niskiego, np. 5 metrów, odpal grę, wczytaj zapis, pochodź parę sekund, wyłącz grę i przywróć ustawienie ALife na takie, jakie miałeś. Zasięg ALife znajduje się w pliku gamedata/configs/alife.ltx w linijce switch_distance = <liczba>
Problem może być też związany z TAZem, może nie masz najnowszej wersji i nie nainstalowałeś do niej paru łatek?
Spolszczenie do TAZa powinno mieć piękne ładne opisy, tylko po jego instalacji trzeba co najmniej raz zmienić klasę, aby gra załadowała nowe pliki.

@Stalker100: Wydaje mi się, że może to być jakieś uszkodzenie plików gry... Spróbuj przeinstalować moda, ew. pobrać ponownie instalator (ma ktoś gdzieś jakiegoś mirrora?).
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Profi w 21 Sie 2017, 07:09

Czołem Stalkery!
Szperam, szukam i nie mogę znaleźć: istnieje jakaś pełna instrukcja instalacji? Od zainstalowania podstawowej wersji CoP (z płytki mam v 1.6.02) do instalacji najnowszej wersji MISERY?
Proszę o pomoc :(
Awatar użytkownika
Profi
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 28 Sie 2010, 16:37
Ostatnio był: 28 Maj 2019, 20:36
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Stalker100 w 21 Sie 2017, 08:27

Dałby ktoś nowego mirora. Moda pobrałem z moddb.
Awatar użytkownika
Stalker100
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 18 Sie 2014, 09:32
Ostatnio był: 25 Lip 2018, 11:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez HitFan w 21 Sie 2017, 08:38

Proponuje się wstrzymać z instalacją. W przeciągu dwóch miesięcy ma się pojawić update 2.2, który będzie wymagał nowego save'a ;)
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez Profi w 21 Sie 2017, 15:12

HitFan napisał(a):Proponuje się wstrzymać z instalacją. W przeciągu dwóch miesięcy ma się pojawić update 2.2, który będzie wymagał nowego save'a ;)
Jasna sprawa, wiem o tym jednak co z wersją CoP? Instalować na tej, którą mam z płytki czy trzeba pobrać nowszą wersję?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Profi
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 28 Sie 2010, 16:37
Ostatnio był: 28 Maj 2019, 20:36
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 8 gości