[Frosty Wind CoP]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Frosty Wind CoP]

Postprzez Junx w 19 Paź 2011, 08:13

Frosty Wind

Celem moda jest dodanie Zimy do CoP wraz z dodatkowymi ulepszaniami.

Lista zmian poniżej:


1. Nowe tekstury:
:

- Bronie mają nowe i lepsze tekstury
- Nowe tekstury dla pancerzy zimowe
- Zima w Zonie
- Brak trawy (tej najmniejszej)
- Nowe tekstury dla przedmiotów. Na chwilę obecną apteczki, detektory, amunicja
- Nowe menu (Klimat zimowy + świąteczny)
- Mod kompatybilny z AF2 (Nowa pogoda, emisje, warunki atmosferyczne)
- Nowe tekstury detektorów (Teraz Swaróg jest bardziej czytelny)
- Nowa gitara, nóż
- Nowa lornetka + animacja
- Nowy zmieniony Hud
- Poprawiono "położenie" ikon dodatków dla nowych tekstur
- Nowe tekstury dla dodatków broni: Celowniki, granatniki itd.)
- Dodano dynamiczny Hud: wygląd zza maski + szron
- Nowe tekstury: Wody, drzew, drzwi, okien, podłoża


2. Dźwięki:
:

- Nowe odgłosy broni
- Nowa muzyka w menu
- Nowe dźwięki środowiska
- Nowe dzięki mutantów
- Dodano kolejne dźwięki broni
- Poprawione zostały dźwięki otoczenia, które mieszały się z AF


3. Broń:
:

- Nowy wygląd
- Nowe animacje
- Złoty Ak-74u
- Realistyczne parametry broni
- Poprawiono tekstury broni
- AK - 47
- Dodano nową amunicję 7.62x39
- Nowa animacja sprintu SVD, SVU, PKM, Spas-12, winchester 1300
- M14
- Saiga


4. Mutanty:
:

- Nowe mutanty (Kot, Zombi, Połamaniec)
- Nowe tekstury mutantów


5. AI:
:

- Stalkerzy celniej strzelają nawet na "Nowicjusz"
- Uderzenie kolby
- Zmiana broni w zależności od odległości od wroga
- Przeszukiwanie ciał zabitych
- Wyszukiwanie artefaktów
- Gdy w pobliżu są strzały stalkerzy staja się czujni


6. Inne zmiany:
:

- Zmienione AI gry na bardziej "mądre"
- Nowe zdjęcia w TV
- Wszystkie ulepszania (wymagane narzędzia)
- Naprawiony błąd z "krzywym" celowaniem
- Kiwanie się broni i postaci przy obrażeniach oraz przy uderzeniu z kolby
- Zmniejszenie siatki w ekwipunku
- Więcej artefaktów w anomaliach średnio 3-4 na anomalie
- Światło latarki zmienione na bardziej niebieskie
- Prawdziwe nazwy broni
- Wyciąganie broni w bazach
- Zmieniono kolorystkę w Hud-a w grze
- Dodano Dynamiczny Hud w masce z efektem szronu
- Zrezygnowanie z oddalonych celowników
- Nowa godzina i czas rozpoczęcia gry


7. Spolszczenia
:

- Ak-47
- Amunicja 7.62x39
- Saiga
- M 14


Podziękowania:
-Kubekpop (problem z dźwiękiem na Win7)

Screeny:

:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image ImageImage Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


INSTALACJA
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Autor: Junx, Scigacz1975, Fliso888. Nie pamiętam wszystkich autorów modów, ale doceniam ich talent, że mogę z ich "dzieł" korzytać.

Mod jest w całości po polsku + dodanie spolszczenia dla nowych broni.

Oficjalne forum moda

DOWNLOAD:

Mod:



Hot Fix Wypakować do: gamedata\configs\ui

Dodatki:
:

- Wersja Alpha i Wersja 2.0 Beta, może komuś się przyda
- Paczka tekstur by fliso888
- Most imienia inżyniera Preobrażeńskiego Należy wypakować do gamedata\configs\text\pol\
- Ceny + właściwości :arrow:Hot Fix 0.1 Należy wypakować do: \gamedata\configs\mp
- Lepsza tekstura złotego aks by Fliso888
- Usunięcie krwi z masek :arrow: Należy wypakować do: gamedata\textures\dinamic_hud
- https://rapidshare.com/files/4211736306/detektory.7z Oryginalne tekstury detektorów :arrow: Wypakować do: gamedata\textures\item

- Pack lepszych tekstur broni m14, aks-74u, aks-74 by fliso888.
:arrowd: :arrowd: SCREENSHOOTS :arrowd: :arrowd:
Image
Image
Image
Image
Image
Image



:arrowd: :arrowd: DOWNLOAD: :arrowd: :arrowd:
MEGAUPLOAD


Do wypakowania potrzeba 7-Zip

Uwagi:

:

- Błąd prawej strony w menu. Należy usunąć z gamedata\textures\ui plik "hintergrund2"
- Rozwalone przyciski Tak/Nie. Zależy od rozdzielczości na jakiej się gra.
- Jasny śnieg:
Cromm Cruac napisał(a):Zmniejszyć r2_sun_lumscale_hemi w konsoli. Można też zmniejszyć r2_sun_lumscale i r2_sun_lumscale_amb. Przy AtmosFear powinny być ustawione:
Kod: Zaznacz wszystko
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.1
r2_sun_lumscale_hemi 0.6


- Podstawowe tekstury broni: Z folderu \gamedata\textures\wpn zostawić, wpn_aksg (co z nim związane), m14.

- Podstawowe tekstury pancerzy: Z folderu \gamedata\textures\act wywalić od pliku act_stalker_bandit_1 do pliku act_stalker_soldier_4

- Usunięcie krwi z masek :arrow: Należy wypakować do gamedata\textures\dinamic_hud
Ostatnio edytowany przez Junx 29 Sty 2012, 22:24, edytowano w sumie 71 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nismoztune, M3Fis70, Afrose, kubek00723.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: [Frosty Wind] + Download Beta 1.0

Postprzez kubekpop w 22 Paź 2011, 11:23

Zauważyłem na screenach, że wszystkie tekstury broni są strasznie rozmyte. To specjalnie? A tak to bardzo ładnie wygląda ta zima. Tylko według mnie bez sensu są te celowniki, co nie miały zajmować całego ekranu, a zajmują przez to, że dodałeś szare tło. To by miało sens w snajperkach, gdzie jak ulepszysz sobie broń na noktowizyjną, to noktowizja jest tylko w lunecie, ale co jak ktoś ma w hełmie noktowizor??? Normalnie jak celujesz, owszem, skupiasz się na celu, ale raczej widać coś dookoła? W PSO-1 ok, fajnie, ale w SUSATach to trochę dziwne, ale to tylko moja opinia. :wink:
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Frosty Wind]

Postprzez Junx w 22 Paź 2011, 12:38

To się jeszcze pozmienia. Dam najwyżej dwie wersję. A dałem szare bo mi się zlewało z celownikiem :)

Edit: Co do tekstur to jeszcze je wyostrzę przez Gimp-a.
Ostatnio edytowany przez Junx 27 Paź 2011, 00:24, edytowano w sumie 2 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Frosty Wind] + Download Beta 1.0

Postprzez vandr w 22 Paź 2011, 12:42

Tekstury są rozmyte bo z tego co widzę screeny robione są na najmniejszych ustawieniach graficznych.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Frosty Wind] + Problem Win7

Postprzez Junx w 22 Paź 2011, 12:46

Tak, prawie bo nie mam zbyt szybkiego kompa więc za bardzo nie da rady. Potem dorzucę w lepszej jakości.

Edit: Mod może nie działać z Win7. Jakby ktoś mógł to naprawić będę wdzięczny.


Kod: Zaznacz wszystko
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:A35]: NVIDIA GeForce GT 325M
* GPU driver: 8.17.12.6883
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 2661 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1366x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...

FATAL ERROR

[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg
Ostatnio edytowany przez Junx, 27 Paź 2011, 00:25, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Frosty Wind] + Download Beta 1.0

Postprzez kubekpop w 22 Paź 2011, 13:13

Takiego masz loga na win7? Który mod dodaje dźwięki natury? Pewnie jakiś Absolute, albo inny overhaul. Wgraj dźwięki jeszcze raz, bo coś nie może otworzyć vaw'a
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Frosty Wind] + Download Beta 1.0

Postprzez scigacz1975 w 22 Paź 2011, 13:19

brakuje pliku (odgłos gromu) new_thunder w sounds\nature (plik z AF2). Mam propozycję - ponieważ zimą nie ma burzy to ściągnij sobie ten plik .ogg http://62298.file4u.pl/download/2793071/contact_8_www.file4u.pl.ogg - zrób sobie kilka kopii i pozamieniaj z wszystkimi thunder i storm jakie znajdziesz w sounds\nature (łącznie z tymi z AF2) - oczywiście zmieniając nazwy na te z zamienianych plików. Ten podany plik jest bez dźwięku więc będzie to trochę lepiej pasować.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Frosty Wind] + Download Beta 1.0

Postprzez kubekpop w 22 Paź 2011, 13:24

A co do rozmytych tekstur to takie są nawet na najwyższych detalach, jeśli tekstura jest rozmyta. Wiem, że tekstury na niskich detalach są w niektórych miejscach gorsze, ale są nadal wyraziste. A czy ktoś, kto pobrał tego moda ma ostre tekstury? Sam bym chętnie sprawdził, ale na razie szkoda mi pakietu danych. W nocy chętnie pobiorę i przetestuję :wink: , bo mojego mi się nie chce testować :E
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Frosty Wind] 1.3 + Screeny

Postprzez Junx w 22 Paź 2011, 13:38

Nowe screeny z nowszej wersji:
Image Image Image Image Image Image Image Image Image

PS. Ustawiłem detale na lepsze i jestem Mile zaskoczony bo z modem gra jest bardziej płynna niż na "czystej" grze :E
Ostatnio edytowany przez Junx, 27 Paź 2011, 00:25, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Frosty Wind] + Download Beta 1.0

Postprzez fliso888 w 22 Paź 2011, 15:05

Hmm... Zima wygląda fajnie. Ale tekstury broni są słabej jakości i niema efektu śniegu na broni. Może jak będę miał czas to zrobię zimowe tekstury :E i je upne. :E :E :E
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Frosty Wind]

Postprzez Junx w 22 Paź 2011, 15:31

Jakbyś miał chęci i wenę to będę mile wdzięczny lub jak będę miał czas to sam zrobię. Na razie z pogodą się bawię nie wszystko na raz :wink:
Ostatnio edytowany przez Junx, 27 Paź 2011, 00:26, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Frosty Wind] + Download Beta 1.0

Postprzez Igi07 w 22 Paź 2011, 16:29

Możesz też wziąć tekstury broni z winter of death 2.0. Z tego co wiem to tam jest właśnie taki szron na broniach.

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 4 gości