[Dark side of the Earth]Ponuro w Zonie + kilka usprawnień

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Dark side of the Earth]Ponuro w Zonie + kilka usprawnień

Postprzez kubekpop w 19 Paź 2011, 17:32

Dark side of the Earth


Opis:
Celem moda jest zrobienie z Zony ponurego miejsca. Czy mu to wychodzi, oceńcie sami :)
Mod dodaje większe lub mniejsze zmiany w rozgrywce. Przerobione zostały bronie, dodano kilka nowych, dodano nowy A-Life. Dużo nowych tekstur. Kilka nowych cykli pogodowych. Nowe dźwięki otoczenia, broni, nowa (stara :wink: ) dynamiczna muzyka. Jest to po prostu drobny mod usprawniający rozgrywkę nie dodając jednocześnie nowych misji, fabuły, tekstur wysokiej rozdzielczości itp. Gra z nim ma być przyjemna, a nie męcząca.

Zmiany:
-Przeważa brzydka pogoda, ponura, bardzo rzadko ładnie
-Nowe tekstury (broni, budynków, otoczenia itp.)
-Nowe parametry broni (szczególnie obrażenia)
-Nowe dźwięki
-Zastąpiono oryginalną dynamiczną muzykę tą z Czystego Nieba
-Nowy A-Life - stalkerzy pomagają nam w walce itp. ogólnie lepiej sobie radzą
-Słabsze mutanty
-Nowy HUD
-Nowe cykle pogodowe: mgła, gęsta mgła, burza
-Kwaśne deszcze i inne rzeczy z AtmosFear 3
-Możemy dostosować Atmos Fear za pomocą ustawień AF dostępnych w menu podczas gry, lecz każdy cykl pogodowy jest identyczny, czyli dużo mgły i burz, a mało ładnej pogody. Czyli nic nie da zmiana w Zatonie z Deszczowo na Ładnie. A resztę, czyli kwaśne deszcze można wyłączyć.
-Nowe odmiany niektórych broni, np. Stary M1911, Stary AK74, Stary Winchester1300, Ratunkowy Colt (M1911)

Instalacja:
Rozpakuj archiwum i folder 'gamedata' wklej do folderu z grą.
W "fsgame.ltx zmień $game_data$ = false| true|"
na "$game_data$ = true| true| "
Zrób kopię zapasową folderu bin i wrzuć folder bin z archiwum do katalogu z grą i potwierdź zamianę.
Szczegóły w readme - przeczytać, bo jest tam informacja o user.ltx!!!
Nowa gra wymagana! Działa na wersji 1.6.02

Download:
DSOTE v3.3 EU final
Patch v3.4EU
Patch v3.4a

Po otworzeniu archiwum połapiecie się, co i jak :wink:

Wymagania:
Teoretycznie powinna wystarczyć ZALECANA konfiguracja czystego Zewu Prypeci, ale ze względu na wiele tekstur może być wymagany lepszy sprzęt - u mnie (specyfikacja w podpisie) śmiga ładnie.

Mody użyte:
Ze względu na poziomy wykorzystania różnych modów, podam tylko te ważniejsze:
-Massive Simulation Overhaul
-COP Complete (tekstury, modele i dźwięki)
-Atmos Fear 3
-Absolute Nature
-Absolute Structures
podziękowania także dla autorów innych modów, które dodałem lub na których się wzorowałem.

Screeny:
:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Nowe bronie zostały usunięte, ponieważ nie mogę się skontaktować z ich autorami. Nowe bronie przedstawione na zdjęciach nie występują w modyfikacji.
Ostatnio edytowany przez kubekpop 19 Sie 2013, 11:47, edytowano w sumie 75 razy

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, Cromm Cruac, Stalkier_100, Eros.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez Junx w 19 Paź 2011, 18:16

-Sowa handluje wszystkim


Brodacz nie Sowa :wink: A poza tym fajny mod. Tylko szkoda, że troszkę za słabi przeciwnicy :wink:

PS. Poza tym jest ok.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez kubekpop w 19 Paź 2011, 18:17

Łojezu, racja! Już poprawiam. W patchu przeciwnicy są trochę poprawieni - jak mają lepszy pancerz niż Kombinezon Świt to trudniej ich zabić, choć też szybko to idzie. Stawiałem na realizm, lub nawet większe obrażenia, bo kto by wytrzymał pół magazynka z AK z małą kevlarową kamizelką?
Być może przywrócę ich standardową odporność w kolejnym patchu.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez Pilot w 19 Paź 2011, 18:23

Tylko mutanty osłab a poza tym mod jest spoko, mógłbyś dodać że dzień jest co tydzień aby to było piękne grając w tego moda z innym zobaczyć wschód słońca chociaż parę razy i to rzadko. Jak pisałem mod jest świetny do dodania z innymi modami lecz komuś morze się nie spodobać wieczna ciemność.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez kubekpop w 20 Paź 2011, 18:58

Postaram się coś wymyślić, ale możliwe, że przywrócę dzień i noc i wrzucę AtmosFear 3. Ale to w weekend, jak będę u kolegi, bo u niego to w 1 sek całego moda wrzuciłem :E A u mnie to 1 godzinę 20 mb wrzucało :-/
Postaram się wyciąć z Sigerousa parę broni, np. M14, M4A1, AK47. M1891 i GP100 też będą z tego moda, bo skopiuję ui_icon_equipment.dds.
P.S. Zna ktoś jakąś angielskojęzyczną lub polsko z nowymi broniami? Bo nigdzie nie mogę znaleźć.
[EDIT]
Możliwe, że broni z SGM nie będzie, bo mają zagmatwane configi i jakoś poukrywane pliki. Jeśli ktoś potrafi wyciąć z SGM bronie, to proszę o instrukcję. Na razie będę próbował.
[EDIT 2]
Udało mi się dodać M14. Postaram się co patcha dodawać nową broń, dla urozmaicenia. Problem w tym, że większość broni jest albo niedopracowana (słaba jakość), albo tylko do użytku własnego. No nic... poszukam jeszcze kilku broni.
[EDIT 3]
Znalazłem parę broni, jutro je dodam, a do końca tygodnia będzie nowy patch.
[EDIT 4 - 21.10]
Ciągle mi się coś sypie. Muszę po kolei sprawdzać, co jest nie tak. Coś z A-life. Pewnie wgram go na nowo. Mogą być małe opóźnienia z patchem, ale wszystko musi działać.
[EDIT 5]
Naprawiłem błąd, jutro będzie patch + kilka nowych broni. Została mi tylko kosmetyka ltx'ów.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez MatStaw w 22 Paź 2011, 02:48

więc nie ma jakiś super-wyjumanych w kosmos HD tekstur (które i tak można później pobrać oddzielnie)

Hehehehehehe. Wrzuć na luz.

Uwagi moderatora:

A Ty nie spamuj. - Wheeljack
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez kubekpop w 22 Paź 2011, 09:14

Wiem, wiem, tak tylko piszę, że skupiłem się bardziej na configach. :wink: Wiem, że ja bym raczej nie pobrał moda, który ma ponad 1GB, z czego większość to tekstury w HD.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez Junx w 22 Paź 2011, 09:17

Tekstury w HD nie są tak każdemu potrzebne bo nie każdy może sobie na nie pozwolić na maszynie swej :D Z innej beczki mój mod już ma prawie 1,8 Gb, ale spakowałem go do 900 mb już :E
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez kubekpop w 22 Paź 2011, 09:50

Jeśli ktoś am problem z odpaleniem moda, niech zainstaluje go ponownie i nie wrzuca patcha. Dziś wieczorem wydam działającego patcha z nowymi broniami.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez blacho w 22 Paź 2011, 10:08

To w tym modzie chodzi że jest zły czas noc

Uwagi moderatora:

Eee... a po polsku? Warn. - Wheeljack
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski

Za ten post blacho otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative vandr, tomasz4815.
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez kubekpop w 22 Paź 2011, 10:48

Tak, ale w patchu, co dziś wyjdzie będzie 2 godziny jasno w ciągu dnia.
[EDIT]
Już jest patch - działający :wink:
Jakie są wasze opinie? Zostawić tak, jak jest, czy przywrócić więcej dnia, wrzucić AtmosFear i AbsoluteNature? I jakie MOŻLIWE do wykonania zmiany proponujecie?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth]Wieczna noc i parę dodatków

Postprzez Junx w 22 Paź 2011, 13:01

Ja bym zrobił jak to jest na Arktyce. Dni krótkie i ciemne, natomiast noce długie w ciemne jak du... :wink: Ja bym tak zrobił jak to ma być "mroczny" mod.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości