[P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Kondz w 04 Sty 2014, 20:40

Ok, będę próbował, dzięki ;)
Awatar użytkownika
Kondz
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 11:10
Ostatnio był: 11 Cze 2014, 21:14
Miejscowość: Okolice fabryki Jupiter
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Inevitable w 14 Lut 2014, 16:40

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_mercen2b_mask.ogf'.
 

stack trace:

Takie cuś wyskakuje gdy zbliżam się do grupy Monolitowców (tej od Włóczęgi) w Jupiterze. Zdążę podejść na odległość ~50 metrów i gra się wysypuje. Rozumiem tyle, że w plikach brakuje jakiegoś modelu, ale skąd go wytrzasnąć to ja nie mam pojęcia. Ktoś pomoże?
Edytka:
Zauważyłem, że to może nie chodzi o grupę Monolitu, tylko o magazyny na południe od niej. Starałem się obejść Monolit, idąc brzegiem tego jeziorka, ale i tak wysypało grę zanim zdążyłem dojść do stacji, przez którą wchodzi się do Oazy. Log identyczny jak u góry.
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez wobes w 14 Lut 2014, 23:45

Zła ścieżka do pliku. Skopiuj go z katalogu gamedata\meshes\actors\stalker_merc do gamedata\meshes\actors\stalker_neutral.

Za ten post wobes otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Inevitable.
wobes
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 22 Sie 2010, 20:20
Ostatnio był: 31 Mar 2015, 00:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Inevitable w 15 Lut 2014, 13:35

Heh, myślałem że będzie więcej grzebania. Dzięki, wszystko działa.
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez krzysiu w 15 Lut 2014, 15:38

Hej, ten mod jest kompatybilny z M.S.O.? Autorzy ci sami, itp. itd...
I jeszcze jedno, ta modyfikacja nie dodaje żadnych nowych przedmiotów, prawda?
krzysiu
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 15 Lut 2014, 15:19
Ostatnio był: 19 Sie 2015, 15:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Cromm Cruac w 15 Lut 2014, 16:58

trojanuch napisał(a):MODY ZINTEGROWANE (great thx):
[...]
M.S.O. (Massive Simulation Overhaul) by Alundaio & Trojanuch
[...]
:facepalm:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez krzysiu w 15 Lut 2014, 18:04

Sprawdzałem w temacie M.S.O. i w tam, w modach zintegrowanych nie było P.G.R. i bardzo możliwe jest to, że chciałem spytać w tamtym temacie, nie w tym. :D Przepraszaam
krzysiu
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 15 Lut 2014, 15:19
Ostatnio był: 19 Sie 2015, 15:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Inevitable w 15 Lut 2014, 22:44

PGR zawiera w sobie MSO, ale MSO to nie PGR. Odpowiadając na wcześniejsze pytanie, trochę nowych przedmiotów jest. Chyba tylko śpiwór, tabletki nasenne i trofea z mutantów, ale mogłem o czymś zapomnieć.
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez M3Fis70 w 17 Lut 2014, 22:22

@Trojanuch mam pytanie. W MSO Czacha (ten najemnik dowódca z bunkra nałkofców) nie miał przy sobie PDA więc nie mogłem pokazać go Hermanowi ani sprzedać... sooł. Ten problem już nie występuje?
Poaz tym jakiś inny server do pobrania bo gamefront nie daje mi taktowej możliwości pobrania moda.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Pangia w 17 Lut 2014, 23:17

Co za dziad leniwy, drze się jak dziecko, a samemu to ani palcem nie kiwnie.
1) http://www.ubint.net/
2) W okienko wkleja link do gejfronta
3) Klik na „Download now”
4) Prawoklik na „Click here”
5) „Zapisz element docelowy jako…”
6) Pobrane otwiera WinRAR-em
I nie pi♥rdoli, że nie działa, bo właśnie z tego proxy w ten sposób pobrałem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez M3Fis70 w 18 Lut 2014, 19:49

Próbowałem twojego sposobu z proxy chyba ze 5 razy i wuja mi dało. Więc łaskawie proszę mi tu nie pie*dolić.
Ale dobra jeszcze raz spróbuje.
EDIT:
Spróbowałem jeszcze raz nie zdziałało błąd. Delikatnie się wkurzyłem, włączyłem film, pobieranie jeszcze raz (znowu). Ło matko boska jest. Dziękuje.

Kod: Zaznacz wszystko
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'mutant_part_flesh_eye'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

W ogóle to nie pierwszyzna wcześniej nie znalazł ogona psa.
No do zestawu dołączyła jeszcze rąsi brurerka
:

Kod: Zaznacz wszystko
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'mutant_part_burer_hand'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

Mam wrażenie, że w ogóle nie znajduję części mutków.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Pangia w 18 Lut 2014, 20:08

Hm. No jedyne, co przychodzi mi do głowy, to otwierać wszystkie pliki z configami mutantów i przed liniami określającymi spawn części mutantów dawać średniki (;), chociaż patrząc po plikach to mięsacz ma to domyślnie wyłączone (czyli ze średnikiem). Jak nie, to pewnie coś głębiej siedzącego; nie pomogę, bo z moda nie korzystałem i w sumie to nie wiem, po co go pobierałem :P Ale się akuratnie przydało na tę okazję. Poza tym ktoś już kiedyś męczył temat części mutantów (chyba vandr, ale nie jestem pewien), gdzieś może jeszcze jest ten temat zakopany.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości