[P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez M3Fis70 w 19 Lut 2014, 20:41

Dobra rozwiązałem ten problem.
Gram i muszę powiedzieć jedno. Broń jest tak ku*ewsko nieskuteczna, że aż dupa boli. Jakim cudem Colt niszczy mutanty lepiej i o wiele skuteczniej od np. obrzyna... Albo jakim cudem bandyta w skórzanej kurtce z kałachem jest w stanie przyjąć więcej ode mnie w skórzanej kurtce z kałachem. I w dodatku mnie zabić. No aż żal mi dupę ściska.
Ale dobra brnę w to gówno dalej, może będzie lepiej.

PS. Gdybym nie zmienił stanu znajdowanego przy ciałach sprzętu chyba bym wpier*alał rdze ze skadowska by coś zjeść.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez trolololo w 20 Lut 2014, 20:39

LInk nie działą :(
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez KOSHI w 20 Lut 2014, 20:45

Znajdź mój post chyba na 12 stronie i ściągnij z tej stronki, co podałem. Mi mod potem poszedł normalnie.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez M3Fis70 w 20 Lut 2014, 21:29

Wie ktoś jak wyłączyć dźwięki oddechu. Bo w łeb można dostać, że po 10 metrowej przebieżce sapie jak po biegu przełajowym.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Inevitable w 21 Lut 2014, 20:08

Kolejny crash, tym razem dokładnie po oddaniu PDA założyciela Powinności Szuldze. Zdąży wyskoczyć lista nagród za wykonanie questa, i gra się sypie.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_spas15'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

Any ideas?
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Pangia w 21 Lut 2014, 20:27

Zakładam, że w zamian za PDA miałeś dostać jakiegoś ulepszonego Spasa, ale ktoś zapomniał to wyprostować w configu.
Otwórz config Spasa i daj na jego końcu taki zapis:
Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_spas15]:wpn_spas12

Zapisz plik i wczytaj grę. Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli, to w nagrodę zamiast BugTrapa powinieneś dostać zwykłego Spasa-12.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Inevitable.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez M3Fis70 w 22 Lut 2014, 16:47

Serio nikt nie wiem jak wyłączyć te dźwięki oddechu?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Pangia w 22 Lut 2014, 19:51

Gdzieś pewnie w skryptach da się to wyłączyć, ale gdzie to nie wiem, bo się nie znam. Więc znowu, obejście.
gamedata/sounds/actor -> odsłuchaj pliki breath_x.ogg i run_x.ogg (gdzie x to cyfra). Te, które skojarzysz, że są odgrywane podczas biegu – edytuj za pomocą dowolnego programu do obróbki dźwięku (np. Audacity) i wstaw tam pustą ścieżkę. W efekcie w konsoli możesz mieć błędy dotyczące niepoprawnie skomentowanych plików, ale nie powinno to zaszkodzić grze zważywszy na to, że NPC pewnie i tak nie słyszą oddechu Terminatorowa.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez M3Fis70 w 26 Lut 2014, 01:50

Joł PGR ma zmienione celowniki giwer. Jednak zmiana nich na Absoluty Cromm'a czy jakieś Gnomusy Ścigacza nie powinno powodować bugów?

EDIT:
Kod: Zaznacz wszystko
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[dm_universal_dialog]
 

Co prawda nic przez nie da się grać. Ale sam fakt. Gdy zapytamy dowódcę najomników w warsztacie o jego kumpli w oczyszczalni ścieków to pulpit wita. Co prawda można to zrobić bez pytania go o to, po prostu dać żarcie. Ale sam fakt. A jeśli o mody inne to tylko absoluty Cromma.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Pangia w 26 Lut 2014, 17:18

Jak sam widzisz, brak frazy dialogowej do powiedzenia. Jakiś błąd w skryptach dialogowych jest, może ktoś nie dopatrzył i wywalił, może jakaś literówka. Ale skoro to tylko poboczny tekst, to nie ma co się bawić w naprawianie tego. Zresztą, nie ja jestem autorem ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez MalfiRaggraClan w 28 Kwi 2014, 23:51

A mnie zaczęło ostanio wywalać z takim błędem, w szczególności, kiedy chciałbym podjąć się zlecenia znalezienia artefaktu u Brodacza, wrr. :mad:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : No such operator defined
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez krios w 25 Wrz 2014, 01:10

Mod fajny ale atmosfear nie przejdzie. 4 bg RAM, GPU GF 8600GTS 256mb GDDR 3 i CPU 2x2.4 Ghz. A szkoda bo pograłbym.
krios


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 9 gości