[P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Fenishi w 19 Wrz 2012, 16:11

Wie ktoś, jak przywrócić chlupot wody podczas chodzenia po niej?
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Reklamy Google

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Per$hing16 w 03 Kwi 2013, 17:49

Można prosić o reupload? Gamefront padł i nie ma szans aby ściągnąć moda :(
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Pangia w 03 Kwi 2013, 18:34

Sprawdź, czy w ten sposób uda Ci się pobrać z GF
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Per$hing16, Eros.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Per$hing16 w 03 Kwi 2013, 18:38

Działa!
Najlepiej ten poradnik gdzieś podpiąć :)


EDIT: Za 3 razem ściągneło. Niestety nie można odpalić Win Rarem :(
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Eros w 28 Paź 2013, 01:20

Mi też nie chciało się ściągać, ale ta metoda rokuje nadzieje - plik się właśnie pobiera jako php ale waży ile ma ważyć więc chyba będzie git :>
EDIT: Działa, otworzyłem Bandizipem i wszystko w porządeczku :D

Grę mam z Complete, czyli że bez reinstalu się pewnie nie obejdzie?
Awatar użytkownika
Eros
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Paź 2013, 00:55
Ostatnio był: 27 Gru 2018, 03:02
Kozaki: 7

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Cromm Cruac w 28 Paź 2013, 09:22

Wywalić Complete (folder gamedata) i wrzucić na to miejsce PGR-a. Trzeba zacząć nową grę niestety.
Nawiasem mówiąc PGR zawiera nowsze wersje modów zawartych w (nie)sławnym Complete i jest bardziej stabilny.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez wobes w 11 Lis 2013, 21:06

Witam,

do tej pory wszystkie błędy, które napotkałem w PGR nie przeszkadzały zbytnio w grze, ale napotkałem na jeden poważniejszy błąd: otóż misja ze zdobyciem gaussa w szpitalu nie wygląda tak jak powinna:

-zabieram wojaków z pralni
-dochodzę do szpitala, wojacy się rozstawiają tam gdzie zawsze
-zaczyna się walka
-i tu pojawia się wspomniany problem: wojacy zachowują bierność - nie strzelają, tylko jeden czai się przy wejściu do szpitala, drugi sobie kuca koło tego okrągłego budynku, snajper spokojnie sobie leży na okrąglaku.
-zabijam wszystkich w szpitalu, podnoszę gaussa, misja zalicza się
-po walce ci żołnierze, którzy przeżyją (jak dobrze pójdzie to wszyscy poza snajperem), nadal tkwią w tych samych pozycjach - nie myślą w ogóle o powrocie do bazy.

Spróbowałem drugi raz przejść całą misję, ale tym razem zostawiłem wojaków przy okrąglaku, a sam poszedłem oczyścić szpital. I skończyło się identycznie, tyle że żołnierze zginęli tam gdzie ich zostawiłem. Misja oczywiście też się zaliczyła.

Ma ktoś pomysł co zrobić, żeby wojacy przeżyli i wrócili do bazy?

Napotkałem jeszcze na jeden problem: podczas misji w księgarni moi towarzysze w pewnym momencie stają się wrodzy w stosunku do mnie.

Gram na czystej ostatniej wersji PGR, bez żadnych innych modyfikacji wpływających na gameplay.
wobes
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 22 Sie 2010, 20:20
Ostatnio był: 31 Mar 2015, 00:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez MalfiRaggraClan w 05 Gru 2013, 23:18

Czesc.
U mnie natomiast wystapil nastepujacy blad. Przy przyniesieniu narzedzi kalibracyjnych dla Kardana wyswietlaja sie nastepujace komunikaty:
Kod: Zaznacz wszystko
zat_b3_stalker_tech_instruments_142

a przy probie ulepszenia egzoszkieletu do 4 generacji, tzn. wzmocnieniu serwomotorow, gra wyswietla mi cos takiego
Kod: Zaznacz wszystko
add hint to upgrade this item

Jakie sugestie?
Wiem, z tego co czytalem na forum, ze takie bugi powodowane sa przez "pozostalosci" po modzie S.M.R.T.E.R. Trojanuch, pomoz no cos :grin:
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez wobes w 13 Gru 2013, 21:28

Witam.

W pliku configs\misc\stalkers_upgrade_info.ltx zastąp linię:
Kod: Zaznacz wszystko
up_sect_fourtf_exo_outfit = {!upgrade_hint_kardan} false, true


taką:
Kod: Zaznacz wszystko
up_sect_fourtf_exo_outfit = {!upgrade_hint_kardan(3)} false, true


Z pliku configs\gameplay\dialogs_zaton.xml poszukaj sekcję
Kod: Zaznacz wszystko
<dialog id="zat_b3_stalker_tech_instruments">


i zastąp taką:
Kod: Zaznacz wszystko
<dialog id="zat_b3_stalker_tech_instruments">
        <precondition>dialogs_zaton.zat_b3_actor_got_toolkit</precondition>
        <dont_has_info>zat_b3_all_instruments_brought</dont_has_info>
        <phrase_list>
            <phrase id="131">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_131</text>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</dont_has_info>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</dont_has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</has_info>
            </phrase>
            <phrase id="1">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_1</text>
                <next>11</next>
                <next>12</next>
                <next>13</next>
                <next>14</next>
            </phrase>
            <phrase id="11">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_11</text>
                <precondition>dialogs_zaton.if_actor_has_toolkit_1</precondition>
                <action>dialogs_zaton.give_toolkit_1</action>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</dont_has_info>
                <give_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</give_info>
                <next>111</next>
                <next>151</next>
                <next>141</next>
                <next>171</next>
            </phrase>
            <phrase id="111">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_111</text>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</dont_has_info>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</dont_has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</has_info>
            </phrase>
            <phrase id="151">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_151</text>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</dont_has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</has_info>
            </phrase>
            <phrase id="141">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_141</text>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</dont_has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</has_info>
            </phrase>
            <phrase id="13">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_13</text>
                <precondition>dialogs_zaton.if_actor_has_toolkit_3</precondition>
                <action>dialogs_zaton.give_toolkit_3</action>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</dont_has_info>
                <give_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</give_info>
                <next>131</next>
                <next>151</next>
                <next>161</next>
                <next>171</next>
            </phrase>
            <phrase id="12">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_12</text>
                <precondition>dialogs_zaton.if_actor_has_toolkit_2</precondition>
                <action>dialogs_zaton.give_toolkit_2</action>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</dont_has_info>
                <give_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</give_info>
                <next>121</next>
                <next>141</next>
                <next>161</next>
                <next>171</next>
            </phrase>
            <phrase id="121">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_121</text>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</dont_has_info>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</dont_has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</has_info>
            </phrase>
            <phrase id="0">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_0</text>
                <next>1</next>
            </phrase>
            <phrase id="14">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_14</text>
            </phrase>
            <phrase id="161">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_161</text>
                <dont_has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</dont_has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</has_info>
            </phrase>
            <phrase id="171">
                <text>zat_b3_stalker_tech_instruments_171</text>
                <give_info>zat_b3_all_instruments_brought</give_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_2_brought</has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_3_brought</has_info>
                <has_info>zat_b3_tech_instrument_1_brought</has_info>
            </phrase>
        </phrase_list>
    </dialog>


W pliku configs\misc\outfit_upgrades\o_exo_outfit_up.ltx zastąp linię
Kod: Zaznacz wszystko
immunities_sect_add    = sect_exo_outfit_immunities_wound_add_small, sect_exo_outfit_immunities_fire_wound_add_small, sect_exo_outfit_immunities_explosion_add_small


takimi:
Kod: Zaznacz wszystko
immunities_sect_add          = sect_exo_outfit_immunities_wound_add_small
immunities_sect_add2          = sect_exo_outfit_immunities_fire_wound_add_small
immunities_sect_add3          = sect_exo_outfit_immunities_explosion_add_small


To chyba tyle, nie pamiętam żebym coś jeszcze zmieniał. Jakby co mam jeszcze kilka fixów "nil value" w skryptach itp. do tego moda.
wobes
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 22 Sie 2010, 20:20
Ostatnio był: 31 Mar 2015, 00:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez KOSHI w 01 Sty 2014, 16:42

Link do ściągnięcia P.G.R bo maniany z Gamefront nie wychodziły. 3 paczki spakowane w rar na mediafront. Trzeba przewinąć temat do końca prawie.

http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr3&thm_page=2&thm_id=5223&sec_id=19&offset=-60
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Kondz w 04 Sty 2014, 20:08

Mam problem z przejściem, z Zatonu do Jupitera, brak opcji dialogowej, przekazałem przewodnikowi mapy i mam nadal tylko opcje, że nie mam przy sobie wystarczająco dużo kasy, nawet kiedy mam wystarczającą sume albo, że jeszcze nie chcę iść. Czy miał ktoś podobny problem?
Awatar użytkownika
Kondz
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 11:10
Ostatnio był: 11 Cze 2014, 21:14
Miejscowość: Okolice fabryki Jupiter
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez wobes w 04 Sty 2014, 20:30

Z tego co pamiętam to ceny uległy podwyżce, natomiast dialogi nie zostały zaktualizowane.
wobes
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 22 Sie 2010, 20:20
Ostatnio był: 31 Mar 2015, 00:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości