[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Ranger801 w 17 Lut 2014, 17:13

A włączałeś przez Shokera czy normalnego Stalkera?
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Reklamy Google

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez joeredpll w 17 Lut 2014, 17:24

Przez shokera
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 18 Lut 2014, 21:54

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Pangia w 18 Lut 2014, 22:29

To, co było przed pistoletem Stieczkina (nie przyjrzałem się dokładnie, jaki to był pistolet) miał chyba najlepszy dźwięk wystrzału pistoletu, jaki kiedykolwiek słyszałem w grach. Aż bym go sobie zutylizował do Left 4 Dead albo innego dobrego shootera.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 18 Mar 2014, 21:53



---

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez n1ck w 19 Mar 2014, 22:22

Wieś potworna z tymi hitmarkami. Szkoda, bo całkiem fajnie się mod zapowiada. Ta rakietnica z flarami to świetny motyw, mam nadzieję, że nie będzie to zbyt skomplikowanie zrobione bo chętnie bym sobie to wyciął.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez GTR w 21 Mar 2014, 08:36

Cześć.

Mam problem z tym modem. Chciałem zagrać w Zewa, i przed zaczęciem gry ściągnąłem parę modów, konkretnie; AtmosFear 3, Absolute Nature 3 oraz tytułowego Shokera. Problem w tym, że połączenie tych modów nie działa (co mnie dziwi, bo każdy ingeruje w co innego).
Pierwszy raz spróbowałem pierw zainstalować Shokera, a po nim AF3 i AN3 - efekt jest taki, że przy próbie strzału z broni gra wywala.
Potem spróbowałem na odwrót, czyli pierw AF3 i AN3 a potem Shokera, i niby wszystko działa bez problemu, da się grać, ale jak wyjdę z gry i chcę wczytać mój zapis to wtedy mnie wywala.

Przy tych całych 'submit bugach' problemem wskazuje xrCore.dll, nie wiem czemu. Idąc łopatologicznie może chodzi o procesor, a konkretnie jego przeciążenie? Sęk w tym, że podczas gry mam stałe 40 do 50 klatek.
Ah, pamiętam jeszcze jak kiedyś grałem że wyszedł fix do łączenia AF3/AN3 (co do AN3 nie jestem pewien) i Shokera, i wszystko działało, jednak większość linków upadła.
| Ryzen 5 5600X | 16GB DDR4 3200MHz | RTX 3080 10GB | Windows 10 Pro x64 |
nismo
Awatar użytkownika
GTR
Tropiciel

Posty: 373
Dołączenie: 13 Kwi 2013, 14:06
Ostatnio był: 25 Lut 2023, 19:39
Miejscowość: Nordschleife
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 71

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 03 Cze 2014, 10:34



@ GTR: Podeślij pliki particles.xr z Shokera i AF3 to ci je oba połączę.





---

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Kokodanos PL w 13 Sie 2014, 19:24

mod wymiata. wreszcie bronie są realistyczne pod względem wyglądu, dźwięku, rozmiaru (kałach nie jest aż tak mały zarówno u nas w ręku jak i u npc ) i animacji ( normalnie wkłada magazynek do ak74 a nie dobija jak w m4 i normalnie biega z bronią w ręku nieważne czy krótką czy długą ). mod jak najbardziej do polecenia. Mam jeszcze jedno pytanko :?: czy nowsza wersja tego moda ( chodzi o 2.1 ) obciąża grę bo mam niezbyt dobrego kompa a nie chciałbym być rozczarowany bo co ta za frajda jak gra będzie się zacinać jak żyletą ;) .
Awatar użytkownika
Kokodanos PL
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 12 Sie 2014, 19:50
Ostatnio był: 12 Lut 2016, 21:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 14 Sie 2014, 00:09

Powinno być ok.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kokodanos PL.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Kokodanos PL w 14 Sie 2014, 19:42

dzięki za odpowiedź. kozaczka postawię :E :wódka:

Uwagi moderatora:

Prawdą jest, jakoby po postawieniu kozaka nie trza posta pisać z samymi li tylko podziękowaniami - ati
Awatar użytkownika
Kokodanos PL
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 12 Sie 2014, 19:50
Ostatnio był: 12 Lut 2016, 21:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Kokodanos PL w 12 Wrz 2014, 16:03

mam jeszcze jedno pytanko czy jest wersja 2.0 lub 2.1 w języku polskim? jeśli tak prosiłbym o linka bo jak mi się zdaje
to umieszczona jest wersja 1.(ćoś) .
Awatar użytkownika
Kokodanos PL
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 12 Sie 2014, 19:50
Ostatnio był: 12 Lut 2016, 21:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości