[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 24 Gru 2013, 02:15



Norbi napisał(a):czy da się zdobyć w jakikolwiek sposób amunicję do Desert Eagle'a ? Model znaleziony i kupiony w Zatonie miały tylko po 9 naboii, amunicja jakaś dziwna , a .45 i hydroshock nie pasują ; (


Da się, ale trzeba edytować pliki handlarzy.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Norbi.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Norbi w 24 Gru 2013, 12:09

^dzięki za radę, pogrzebałem chwilę w plikach deagle'a i zmieniłem na ammo .45 ACP
Awatar użytkownika
Norbi
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 18 Paź 2010, 07:50
Ostatnio był: 18 Lut 2014, 19:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 04 Sty 2014, 02:51

Dodali spowolnienie czasu + inne nowości :E



Edit: Wersja 2.0 do pobrania już jest :E

Plik - https://disk.yandex.com/public/?hash=dy ... sWQjdVM%3D
Torrent - https://disk.yandex.ru/public/?hash=FXo ... K0rnQ5U%3D

Fix - https://disk.yandex.com/public/?hash=M5 ... ccot0CE%3D
Fix dla osób mająca bugtrapy z dodatkami - https://disk.yandex.com/public/?hash=J9 ... 3tg8LdE%3D
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez blacho w 05 Sty 2014, 01:27

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Çŕďóńę ěîäŕ ňîëüęî ń \bin\host.exe
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Susłow w 12 Sty 2014, 17:47

Masz tak bo trzeba przez Shoker`a odpalić a nie przez normalnego stalkera.
Awatar użytkownika
Susłow
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 12 Sie 2013, 16:15
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 21:16
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez sms216 w 12 Sty 2014, 17:55

Wie ktoś gdzie znaleźć susat do l85a2?
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 15:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 24 Sty 2014, 12:37

Nie wiem jak jest ze schowkami, ale jeśli są tak samo jak w podstawce to będzie w łodzi na dźwigami portowymi po prawej stronie.



Edit:
Nowy link do Fixa 16.01.14:
http://yadi.sk/d/LodW9o_GGds4c
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive sms216.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez sms216 w 25 Sty 2014, 19:27

Co dokładnie dodano w wersji 2.0? Linki w pierwszym poście już podmienione?

edit. Można prosić o nowego linka do fixa? Stary padł.
edit2. Przepraszam nie zauważyłem nowego linka
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 15:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Ranger801 w 31 Sty 2014, 17:07

Mógł by ktoś dać inny link do wersji 2.0? Z aktualnego ma się ściągać 28 godzin :/ , szukałem nieco w google lecz niestety nic nie znalazłem.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 31 Sty 2014, 23:08

Ściągaj przez torrenta, będzie prędzej.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez blacho w 15 Lut 2014, 23:52

Kod: Zaznacz wszystko
[error][    1450]    : Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi.

wersja 1.0 moda,taki mam komunikat w logach co to może być ?
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez joeredpll w 17 Lut 2014, 13:30

Witam
Shokera ściągnąłem wersję 2.0, wgrałem fixa i te poprawki, ale wyrzuca mnie z logiem przy włączaniu.
Kod: Zaznacz wszystko
[12:25:09.009] #DBG: Created Debug Thread, ID = 10020
[12:25:09.009] #DBG: Created Debug Thread, ID = 6068
[12:25:09.009]. #DBG: Opening named FileMapping Global\VIRTUALTIMER
[12:25:09.024]. #DBG: Created ToolThread, ID = 14208
[12:25:09.025]. #DBG: WorkerThread  13812 ($35F4), Name = MemStatCollector { TMemStatCollector@=$03CA2FF0:: luacap.dll /ID=13812 }, Class = TMemStatCollector started std-loop in OleExec
[12:25:09.026]. #DBG: WorkerThread  12656 ($3170), Name = THREAD_WATCHDOG { TThreadWatchdog@=$03C92A90:: luacap.dll /ID=12656 }, Class = TThreadWatchdog started std-loop in OleExec
[12:25:09.029]. #DBG: WorkerThread  14208 ($3780), Name = gToolThread { TToolThread@=$03C93260:: luacap.dll /ID=14208 }, Class = TToolThread started std-loop in OleExec
[12:25:09.060]. #DBG: Module(DLLs) dump:
  BA=$00240000     szMod = xrCore.dll          modBaseSize =   1.293 MiB,   fileSize =   0.798 MiB        version = 1.6.0.2
  BA=$00390000     szMod = BugTrap.dll         modBaseSize =   0.188 MiB,   fileSize =   0.176 MiB        version = 1.2.2654.37769
  BA=$003E0000     szMod = OpenAL32.dll        modBaseSize =   0.063 MiB,   fileSize =   0.051 MiB        version = 6.14.357.21
  BA=$00400000     szMod = xrEngine.EXE        modBaseSize =   1.023 MiB,   fileSize =   1.006 MiB        version = 1.6.0.2
  BA=$005A0000     szMod = xrSound.dll         modBaseSize =   0.238 MiB,   fileSize =   0.243 MiB        version = 1.6.0.2
  BA=$005E0000     szMod = xrCDB.dll           modBaseSize =   0.113 MiB,   fileSize =   0.118 MiB        version = 1.6.0.2
  BA=$00610000     szMod = xrAPI.dll           modBaseSize =   0.023 MiB,   fileSize =   0.012 MiB        version = 1.6.0.2
  BA=$00900000     szMod = lua.JIT.1.1.4.DLL     modBaseSize =   0.191 MiB,   fileSize =   0.196 MiB        version = 1.6.0.2
  BA=$024C0000     szMod = luacap.dll          modBaseSize =  23.191 MiB,   fileSize =   9.870 MiB        version = 1.0.5124.40602
  BA=$10000000     szMod = xrNetServer.dll     modBaseSize =   0.086 MiB,   fileSize =   0.087 MiB        version = 1.6.0.2
  BA=$59A60000     szMod = dbghelp.dll         modBaseSize =   0.629 MiB,   fileSize =   0.615 MiB        version = 5.1.2600.2180
  BA=$61FD0000     szMod = faultrep.DLL        modBaseSize =   0.320 MiB,   fileSize =   0.306 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$67560000     szMod = dskquoui.dll        modBaseSize =   0.195 MiB,   fileSize =   0.188 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$675A0000     szMod = d3dx9_42.dll        modBaseSize =   1.895 MiB,   fileSize =   1.805 MiB        version = 9.27.952.3001
  BA=$67790000     szMod = MSVFW32.dll         modBaseSize =   0.129 MiB,   fileSize =   0.115 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$677C0000     szMod = AVIFIL32.dll        modBaseSize =   0.098 MiB,   fileSize =   0.087 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$6E760000     szMod = DINPUT8.dll         modBaseSize =   0.188 MiB,   fileSize =   0.139 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$702C0000     szMod = dwmapi.dll          modBaseSize =   0.074 MiB,   fileSize =   0.064 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$702E0000     szMod = COMCTL32.dll        modBaseSize =   0.516 MiB,   fileSize =   0.506 MiB        version = 5.82.7601.18201
  BA=$72280000     szMod = MSVCR80.dll         modBaseSize =   0.605 MiB,   fileSize =   0.603 MiB        version = 8.0.50727.6195
  BA=$725C0000     szMod = uxtheme.dll         modBaseSize =   0.500 MiB,   fileSize =   0.234 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$72640000     szMod = msimg32.dll         modBaseSize =   0.020 MiB,   fileSize =   0.004 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$72650000     szMod = MSACM32.dll         modBaseSize =   0.078 MiB,   fileSize =   0.069 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$72890000     szMod = comctl32.dll        modBaseSize =   1.617 MiB,   fileSize =   1.603 MiB        version = 6.10.7601.17514
  BA=$72B70000     szMod = PowrProf.dll        modBaseSize =   0.145 MiB,   fileSize =   0.139 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$732F0000     szMod = wsock32.dll         modBaseSize =   0.027 MiB,   fileSize =   0.015 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$73480000     szMod = WINMM.dll           modBaseSize =   0.195 MiB,   fileSize =   0.185 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$73990000     szMod = VERSION.dll         modBaseSize =   0.035 MiB,   fileSize =   0.021 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$739D0000     szMod = winspool.drv        modBaseSize =   0.316 MiB,   fileSize =   0.305 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$73C50000     szMod = SHFolder.dll        modBaseSize =   0.020 MiB,   fileSize =   0.007 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$75310000     szMod = CRYPTBASE.dll       modBaseSize =   0.047 MiB,   fileSize =   0.035 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$75320000     szMod = SspiCli.dll         modBaseSize =   0.375 MiB,   fileSize =   0.092 MiB        version = 6.1.7601.18270
  BA=$754A0000     szMod = RPCRT4.dll          modBaseSize =   0.938 MiB,   fileSize =   0.633 MiB        version = 6.1.7601.18205
  BA=$75590000     szMod = normaliz.DLL        modBaseSize =   0.012 MiB,   fileSize =   0.002 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$755A0000     szMod = GDI32.dll           modBaseSize =   0.563 MiB,   fileSize =   0.297 MiB        version = 6.1.7601.18275
  BA=$75630000     szMod = WS2_32.dll          modBaseSize =   0.207 MiB,   fileSize =   0.197 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$756A0000     szMod = kernel32.dll        modBaseSize =   1.063 MiB,   fileSize =   1.063 MiB        version = 6.1.7601.18229
  BA=$758F0000     szMod = CFGMGR32.dll        modBaseSize =   0.152 MiB,   fileSize =   0.139 MiB        version = 6.1.7601.17621
  BA=$75980000     szMod = api-ms-win-downlevel-advapi32-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.020 MiB,   fileSize =   0.010 MiB        version = 6.2.9200.16492
  BA=$75990000     szMod = SHELL32.dll         modBaseSize =  12.289 MiB,   fileSize =  12.276 MiB        version = 6.1.7601.18222
  BA=$765E0000     szMod = api-ms-win-downlevel-shlwapi-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.016 MiB,   fileSize =   0.009 MiB        version = 6.2.9200.16492
  BA=$765F0000     szMod = api-ms-win-downlevel-normaliz-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.012 MiB,   fileSize =   0.002 MiB        version = 6.2.9200.16492
  BA=$76600000     szMod = sechost.dll         modBaseSize =   0.098 MiB,   fileSize =   0.088 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$766B0000     szMod = SETUPAPI.dll        modBaseSize =   1.613 MiB,   fileSize =   1.590 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$76850000     szMod = ADVAPI32.dll        modBaseSize =   0.625 MiB,   fileSize =   0.611 MiB        version = 6.1.7601.18247
  BA=$768F0000     szMod = api-ms-win-downlevel-version-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.016 MiB,   fileSize =   0.003 MiB        version = 6.2.9200.16492
  BA=$76900000     szMod = KERNELBASE.dll      modBaseSize =   0.277 MiB,   fileSize =   0.262 MiB        version = 6.1.7601.18229
  BA=$76950000     szMod = comdlg32.dll        modBaseSize =   0.480 MiB,   fileSize =   0.463 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$769D0000     szMod = NSI.dll             modBaseSize =   0.023 MiB,   fileSize =   0.008 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$769E0000     szMod = MSCTF.dll           modBaseSize =   0.797 MiB,   fileSize =   0.791 MiB        version = 6.1.7600.16385
  BA=$76AB0000     szMod = OLEAUT32.dll        modBaseSize =   0.559 MiB,   fileSize =   0.545 MiB        version = 6.1.7601.17676
  BA=$76BD0000     szMod = IMM32.DLL           modBaseSize =   0.375 MiB,   fileSize =   0.114 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$76C30000     szMod = USER32.dll          modBaseSize =   1.000 MiB,   fileSize =   0.794 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$76D30000     szMod = api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.016 MiB,   fileSize =   0.004 MiB        version = 6.2.9200.16492
  BA=$76D40000     szMod = DEVOBJ.dll          modBaseSize =   0.070 MiB,   fileSize =   0.062 MiB        version = 6.1.7601.17621
  BA=$76D60000     szMod = msvcrt.dll          modBaseSize =   0.672 MiB,   fileSize =   0.659 MiB        version = 7.0.7601.17744
  BA=$76E10000     szMod = WININET.dll         modBaseSize =   1.766 MiB,   fileSize =   1.736 MiB        version = 11.0.9600.16518
  BA=$76FE0000     szMod = USP10.dll           modBaseSize =   0.613 MiB,   fileSize =   0.598 MiB        version = 1.626.7601.18009
  BA=$77080000     szMod = iertutil.dll        modBaseSize =   2.090 MiB,   fileSize =   2.068 MiB        version = 11.0.9600.16518
  BA=$772A0000     szMod = SHLWAPI.dll         modBaseSize =   0.340 MiB,   fileSize =   0.334 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$77300000     szMod = ole32.dll           modBaseSize =   1.359 MiB,   fileSize =   1.349 MiB        version = 6.1.7601.17514
  BA=$778D0000     szMod = LPK.dll             modBaseSize =   0.039 MiB,   fileSize =   0.024 MiB        version = 6.1.7601.18177
  BA=$77900000     szMod = ntdll.dll           modBaseSize =   1.500 MiB,   fileSize =   1.232 MiB        version = 6.1.7601.18247

[12:25:09.389]. #DBG(UpdateMaps): From file C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\luacap.map loaded addrs 24058, index = $024C0000
[12:25:09.392/+01.147]. #NOTIFY: module loaded  xrCore.dll at $240000
[12:25:09.393]. #DBG: randomize test: si75nkamectrjv0b1q3oufg9248hp6ld
[12:25:09.445]. #DBG(Startup/initialize log):
[12:25:09.445]. #DBG: fsgame.ltx raw dump:
   ;abbreviation   recurs   notif   root   add   ext   description
   $app_data_root$   true   true   C:\Users\Public\Documents\StalkerCOP\
   $arch_dir$   false   false   $fs_root$
   $game_arch_mp$   false   false   $fs_root$   mp\
   $arch_dir_levels$   false   false   $fs_root$   levels\
   $arch_dir_resources$   false   false   $fs_root$   resources\
   $arch_dir_localization$   false   false   $fs_root$   localization\
   $arch_dir_patches$   false   true   $fs_root$   patches\
   $game_data$   false   true   $fs_root$   gamedata\
   $game_ai$   true   false   $game_data$   ai\
   $game_spawn$   true   false   $game_data$   spawns\
   $game_levels$   true   false   $game_data$   levels\
   $game_meshes$   true   true   $game_data$   meshes\   *.ogf;*.omf   Game¤Object¤files
   $game_anims$   true   true   $game_data$   anims\   *.anm;*.anms   Animation¤files
   $game_dm$   true   true   $game_data$   meshes\   *.dm   Detail¤Model¤files
   $game_shaders$   true   true   $game_data$   shaders\
   $game_sounds$   true   true   $game_data$   sounds\
   $game_textures$   true   true   $game_data$   textures\
   $game_config$   true   false   $game_data$   configs\
   $game_weathers$   true   false   $game_config$   environment\weathers
   $game_weather_effects$   true   false   $game_config$   environment\weather_effects
   $textures$   true   true   $game_data$   textures\
   $level$   false   false   $game_levels$
   $game_scripts$   true   false   $game_data$   scripts\   *.script   Game¤script¤files
   $logs$   true   false   $app_data_root$   logs\
   $screenshots$   true   false   $app_data_root$   screenshots\
   $game_saves$   true   false   $app_data_root$   savedgames\
   $downloads$   false   false   $app_data_root$

[12:25:09.445]. #DBG: FSGame.ltx dump:
$fs_root$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
;abbreviation=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\rootadd
$app_data_root$=C:\Users\Public\Documents\StalkerCOP\
$arch_dir$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
$game_arch_mp$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\mp\
$arch_dir_levels$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\levels\
$arch_dir_resources$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\resources\
$arch_dir_localization$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\localization\
$arch_dir_patches$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\patches\
$game_data$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\
$game_ai$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\ai\
$game_spawn$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\spawns\
$game_levels$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\levels\
$game_meshes$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\meshes\
$game_anims$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\anims\
$game_dm$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\meshes\
$game_shaders$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\shaders\
$game_sounds$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\sounds\
$game_textures$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\textures\
$game_config$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\
$game_weathers$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\environment\weathers
$game_weather_effects$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\environment\weather_effects
$textures$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\textures\
$level$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\levels\
$game_scripts$=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\scripts\
$logs$=C:\Users\Public\Documents\StalkerCOP\logs\
$screenshots$=C:\Users\Public\Documents\StalkerCOP\screenshots\
$game_saves$=C:\Users\Public\Documents\StalkerCOP\savedgames\
$downloads$=C:\Users\Public\Documents\StalkerCOP\

[12:25:09.445]. #DBG: ???? ????? ???????????? Lua, ??????????? ??? ?????? ???? S.T.A.L.K.E.R. "?????? ????" ??? "??? ???????", ?????? ?????: 1.0.5124.40602
 IsUserAdmin :     Yes
 Windows  ver:     Windows 7 x64 Service Pack 1 build 7601
 CPU     info:     Intel(R) Pentium(R) CPU P6100 @ 2.00GHz [2 cores avail]
 Memory  info:     938/1975 MB (free/total)
 Display mode:     1366x768, 32 bit
[12:25:09.447/+01.202/thread $2e14(11796)].  #ERROR:
   FileCheck detects filename with restricted root: $mod_dir$\init.script
[12:25:09.455]. #DBG: ????? ????? ? ????? C:\Users\Public\Documents\StalkerCOP\logs\
[12:25:09.455/thread $2e14(11796)]. #DBG: LUA_DLL found at $900000, ExeFile = C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrEngine.EXE
 function at $0091EA10 remapped partially to $05E10000
[12:25:09.505]. #DBG: lua_pcall prolog dump  55 8B EC 83 E4 F8
[12:25:09.505/thread $2e14(11796)]. #DBG: xrCore.DLL found at $240000 
[12:25:09.505]. #DBG: xrCore.DLL Log = $002558B0, FlushLog = $00255700, SetLogCB = $00255C60
[12:25:09.505/thread $2e14(11796)]. #DBG: Init complete.
[12:25:09.505]. #DBG: Creating TIPCThread.
[12:25:09.505]. #DBG: Opening named FileMapping LUACAP_IPC
[12:25:09.506/+01.261/thread $2e14(11796)].  #ERROR:
   Not found init-script file bad_file_name
[12:25:09.507]. #DBG: WorkerThread  15888 ($3E10), Name = IPCThread { TIPCThread@=$03CA3710:: luacap.dll /ID=15888 }, Class = TIPCThread started std-loop in OleExec
[12:25:11.565/+03.320/0.000]. #XRAY:  Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) CPU P6100 @ 2.00GHz [GenuineIntel], F6/M5/S5, 1995.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
[12:25:11.565/+03.320/0.081]. #XRAY:  CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3
[12:25:11.565/+03.320/0.056]. #XRAY:  CPU threads: 2
[12:25:11.566/+03.321/0.374]. #XRAY: Initializing File System...
[12:25:11.569/+03.324/3.379]. #XRAY: using fs-ltx fsgame.ltx
[12:25:15.236/+06.991/ 3667]. #XRAY: FS: 42558 files cached 33 archives, 8990Kb memory used.
[12:25:15.236/+06.991/0.075]. #XRAY: Init FileSystem 3.670371 sec
[12:25:15.237/+06.992/0.716]. #XRAY: 'xrCore' build 3967, Dec 14 2009
[12:25:15.807/+07.562]. #NOTIFY: module loaded  xrParticles.dll at $7060000
[12:25:15.909/+07.664]. #NOTIFY: module loaded  xrGame.dll at $88F0000
[12:25:17.989/11796/ 2752]. #DBG: Added L = $FFF001F8, captured in  on_nsexec
[12:25:17.989]. #DBG: Complete CheckCapture for $FFF001F8
[12:25:19.306/11796/ 1317]. #DBG: Added L = $FFEF01F8, captured in  on_nsexec
[12:25:19.306]. #DBG: Complete CheckCapture for $FFEF01F8
   Registering function [$026ADD60] AssertIgnore
   Registering function [$026AC208] SetAtPanicHandler
   Registering function [$026ABFC8] AtPanicHandler
   Registering function [$026AA76C] ActivateCheatProtection
   Registering function [$026A6164] ODS (msg, flags)
   Registering function [$026AA2B8] PreciseTime
   Registering function [$026B4A98] CacheFile
   Registering function [$026B4AFC] CacheList
   Registering function [$026AE460] CalcPtr (addr, addr2, opeation) // returned ptr
   Registering function [$026AE738] CastToInt (addr)
   Registering function [$026A6348] CheckPtr
   Registering function [$02687530] CheckStack
   Registering function [$026A1454] DebugDumpAll
   Registering function [$026AB488] DumpDir
   Registering function [$026A9AD8] DumpVar
   Registering function [$026A08D4] DumpMMStat
   Registering function [$026AA418] ElapsedTime (timer_id)
   Registering function [$0268FD28] FindSpawnIDS (name or spawn_id or story_id, s_context)
   Registering function [$026A7A90] GetDbgVar (var_name)
   Registering function [$026A7A90] SetDbgVar (var_name, value, [add_traceback])
   Registering function [$026A4EA4] SetDirectory
   Registering function [$026AF638] SetVerbosity (log_verbose_level)
   Registering function [$026AF638] GetVerbosity
   Registering function [$026A7F20] GetGlobalVar (var_name)
   Registering function [$026A7F20] SetGlobalVar (var_name, value)
   Registering function [$026AD1F0] GetThreadAsyncVar
   Registering function [$026AD4D0] SetThreadAsyncVar
   Registering function [$026AD81C] ManageThreads
   Registering function [$026A81EC] ExeParam
   Registering function [$026A8260] GetLuaState
   Registering function [$026AF80C] GetProcAddr (lib_name, proc_name)
   Registering function [$026AF684] LoadFreeLib
   Registering function [$026AA3AC] CPUTime
   Registering function [$026A8834] DiffPtr (addr, addr2) // returned offset = addr2 - addr
   Registering function [$02680824] FormatPtr
   Registering function [$026A81A4] InstallSEH
   Registering function [$026AF530] SetPtrInfo (addr, description)
   Registering function [$026AF5B4] NearestPtr
   Registering function [$026A82A8] CopyFile
   Registering function [$026A8480] RenameFile
   Registering function [$026A64B0] FileExists
   Registering function [$026A6AC8] FileLoad (file_name, rtype = content/lines)
   Registering function [$026A6D08] FileWrite (file_name, content)
   Registering function [$026A70E0] FileVersion
   Registering function [$026A6544] FindFiles
   Registering function [$026A680C] flushlog
   Registering function [$026ADFD4] KeyPressed
   Registering function [$026AE030] KeyCombPressed
   Registering function [$026AE0C0] GetModuleInfo
   Registering function [$026AE270] GetModuleSize
   Registering function [$026AE35C] GetMousePos
   Registering function [$026B0638] LuaCleanup
   Registering function [$026B4E1C] RunCommand
   Registering function [$026AEB34] TracePtr
   Registering function [$026AA700] TickMod
   Registering function [$026AEE58] RayTrace (start, dir, range, target, ignore_obj_id)
   Registering function [$026AF00C] CopyDMA (dest_addr, src_addr, cb)
   Registering function [$02680E6C] ReadDMA (src_addr, offset, vtype, [dump_size])
   Registering function [$026AF184] ReadPtr (src_addr, offset) // faster vs ReadDMA
   Registering function [$02681654] WriteDMA (dest_addr, offset, value, vtype)
   Registering function [$026820A0] UnlockDMA (dest_addr, offset)
   Registering function [$026AE3A0] ReadLn
   Registering function [$026A8598] ReplaceStr
   Registering function [$026AC3F8] NotifyReleased (id, [context])
   Registering function [$026AC494] NotifySpawned (id)
   Registering function [$026AC4D4] NearestVertexInfo
   Registering function [$026AC79C] LoadVertexList
   Registering function [$026ACCF4] SaveVertexInfo
   Registering function [$026ACCF4] SaveVertexList
   Registering function [$026B4D7C] Random
   Registering function [$026A4A50] SetBreakpoint
   Registering function [$0268944C] SleepEx
   Registering function [$026ABBDC] SoundMsg
   Registering function [$026ABA38] SetGameState
   Registering function [$026ABA4C] SetTraceHook
   Registering function [$026894A4] SetThreadAM
   Registering function [$026A75E4] FindSubStr
   Registering function [$026A71BC] SplitStr
   Registering function [$026A9670] StrToVar
   Registering function [$026A989C] VarToStr
   Registering function [$026A8C2C] ReadIni
   Registering function [$026A8DDC] WriteIni
   Registering function [$026A9224] CheckInList
   Registering function [$026A6420] ExpandPath
   Registering function [$026AB554] ExitProcess
   Registering function [$026B2A58] PushCommand
   Registering function [$026B2B00] ProcessCommands
   Registering function [$026B3B90] ProcessKeyboard
   Registering function [$026B44E4] SetKbdCallback
   Registering function [$026B4214] DelKbdCallback
   Registering function [$026A796C] FindConfigStr
   Registering function [$026B0980] LuaSafeCall
   Registering function [$0267FB04] BinThisCall
   Registering function [$026AFA8C] LuaPopValues
   Registering function [$026ABCA4] PtInPolygon
   Registering function [$02688AD8] SetBootMsg
   Registering function [$026B45DC] SetUpdTimeout
   Registering function [$026900F4] RegistryFilter (cmd, [list or filter], [value1], [value2]...)
   Registering function [$02690910] InvokeRegistry (cmd, [id], [ptr])
   Registering function [$02691C28] ProfileRegistry (test_count
   Registering function [$026908DC] UpdateRegistry (b_fast)
   Registering function [$026AE854] GameObjectInfo
   Registering function [$0269D660] TexCleanTotal
   Registering function [$0269D760] TexCreate (tex_name)
   Registering function [$0269D9BC] TexFind (tex_name_mask)
   Registering function [$0269D838] TexFile (tex_ptr, tex_name) // WARN: tex_name must be lenght <= original
   Registering function [$0269D7D0] TexLoad (tex_ptr)
[12:25:19.358]. #DBG: Processing user DLLs registration for lua_State...
[12:25:19.658]. #DBG: ???????????? ???????????? ?????????? VEH.
[12:25:21.845]. #DBG: TObjOffsets trying to load file C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\dma_ofs.conf

Wie ktoś jak to naprawić?
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości