[SweetFX] CeeJay - postprocessing effects

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [SweetFX] CeeJay - postprocessing effects

Postprzez Pangia w 18 Lut 2017, 00:07

Tak zrobiłem i nie poszło. A kombinuję, bo zupełnie zapomniałem, że przecież SweetFX mogę sobie też do Stolcera wrzucić, a szukam jakiegoś sposobu na rozjaśnienie nieco gry, bo już mi się trochę nudzi popie*dalanie w środku dnia z noktowizorem :u3: a do SGM-a raczej nie narzucę żadnego fajnego graficznego moda.

Nie wiem czemu, ale myślałem, że ReShade jest starszy. No nic, jak polecasz, to spróbuję się z nim znowu pobawić, ale to jutro już.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [SweetFX] CeeJay - postprocessing effects

Postprzez Cromm Cruac w 18 Lut 2017, 00:31

Na SGMa 2.2 możesz narzucić AN3 Lite i add-on do niego. Nie wymagają zaczynania nowej gry. Nie wiem jak z FPSami bydzie ale możesz spróbować.
No i to obadaj
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [SweetFX] CeeJay - postprocessing effects

Postprzez Pangia w 18 Lut 2017, 12:09

„all in one” miałem, nie podobał mi się, wyglądał jak typowo ruski zlepek różnych modów bez ładu i składu.
Z twoich modów to raz chyba próbowałem tej kompilacji „Deadly Paradise”, co to w Zatonie jakieś palmy rosły i ogólnie wyglądał jak Far Cry 1 :P To nie ścinało wtedy, więc chyba będzie OK.

A, i jeszcze jedno. Presety ze SweetFX będą sobie po prostu działały z ReShade?
Oczywiście ReShade też nie działa, bo nie reaguje na skrót klawiszowy (Shift+F2, jak doczytałem u nich na forum, bo na jakiś plik ReadMe ich nie stać :u3:), jaki rzekomo ma go uruchamiać. :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości