[r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Lebrenekka w 07 Lis 2014, 16:11

Widze ze mod chyba potrzebuje kawalek sprzeta zeby to uruchomic... Caly czas wywala taki bug przy uruchamianiu
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : data
Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
Line          : 545
Description   : d:\gry\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\textures\r_pop\aek\aek971_bump.dds
Arguments     : Not enough storage is available to process this command.



Co usune dany plik to zaraz nastepny... dopieru po wywaleniu calego textures gra sie wlaczyla ale to nie na tym polega zeby bez tekstur grac :E
Da sie cos z tym zrobic? czy to wina za slabego sprzetu?
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Cromm Cruac w 07 Lis 2014, 16:33

Masz ewidentnie za mało RAMu. Nie wywalaj tekstur tylko zmniejsz ich jakość w opcjach.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lebrenekka.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Lebrenekka w 07 Lis 2014, 16:40

Ewidentnie to ja sam sobie zrobilem kuku... Na nowym sprzecie zainstalowalem win7 32bit i teraz? "Zainstalowana pamiec ram: 6gb dostepne: 2,39" NOSZ KURDE! :facepalm: Po obnizeniu jakosci dziala! Dzieki za pomoc!
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Cromm Cruac w 07 Lis 2014, 18:21

No cóż, strzał w kolano. Dosłownie, bo system kuleje a mógłby biegać. :E
Polecam jak najszybciej przeinstalować windę na x64. Inaczej marnujesz 2.5GB, bo 32bitowy W7 nie obsłuży więcej niż 3.5GB.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez KSU w 08 Gru 2014, 03:00

Mam takie pytanie. Które dokładnie linijki w pliku konfiguracyjnym broni trzeba usunąć, aby mod hulał w Czystym Niebie?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Pangia w 08 Gru 2014, 17:44

W teorii żadną. W praktyce lepiej usunąć linię definiującą sekcje lunet oraz same sekcje i zastąpić ją liniami scope_name (kodowa nazwa lunety), scope_x oraz scope_y (współrzędne w pliku ui_icon_equipment.dds), a także wstawić domyślne ścieżki ulepszeń broni (chyba, źe w modzie są zawarte configi ulepszeń, wtedy powinno działać po samej podmianie, bo jeśli dobrze pamiętam, to nazwy obrazków w drzewkach ulepszeń pozostały takie same), a ponadto w strzelbach zastąpić klasę WP_ASHTG klasą WP_SHOTG, gdyż ta pierwsza po prostu nie istnieje.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez KSU w 16 Gru 2014, 00:25

Nie byłbym tego taki pewien.. Albo coś robie źle albo coś robie bardzo źle :E

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S6, 2535.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29014 files cached 29 archives, 5120Kb memory used.
Init FileSystem 1.272640 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3010316 K], reserved[24292 K], committed[111056 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9254 K], process heap[670 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4217 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1245]: NVIDIA GeForce GTS 450   
* GPU driver: 9.18.13.697
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1734 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [772 ms]
* MEMORY USAGE: 113778 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [728 ms]
"d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 120641 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
! Can't find texture 'glow\glow_rays'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lighting_grad2'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lightings'
! Can't find texture 'pfx\pfx_electrostatic'
! Can't find texture 'pfx\pfx_gradient'
! Can't find texture 'pfx\pfx_gradient1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_shells2'
! Can't find texture 'pfx\pfx_spark_02'
* [prefetch] time:    297 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 467 ms
* phase cmem: 111390 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 568 ms
* phase cmem: 99139 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 209 ms
* phase cmem: 99139 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
stack trace:

001B:05943C58 xrGame.dll
001B:059436AC xrGame.dll
001B:059433DC xrGame.dll
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez HitFan w 16 Gru 2014, 21:26

Ktoś może mi wytłumaczyć jak przerobić te lunety pod 16:9? Jakim programem edytować DDSy? Bo jedynie trzeba je przeskalować (dorobić trochę tła po bokach, żeby proporcja się zgadzała). Photoshopa ogarniam, ale to niezbyt. Jakieś wskazówki?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez KSU w 17 Gru 2014, 00:03

A tak btw mojego problemu.. Może to przez particles.xr? Do kolegi wyżej. Nic nie musisz robić i może powiedz w czym problem?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Pangia w 17 Gru 2014, 00:12

Nie, jeśli by to była wina tego pliku, to miałbyś podane, w którym configu gra odnosi się do particle'a, którego nie ma. Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, co to może być, bo log nic nie mówi. Czasem tak się zdarza, niestety.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez KSU w 17 Gru 2014, 00:33

W sumie masz racje.. Najlepiej jakby się jakiś prawdziwy specjalista wypowiedział bo Czyste Niebo z tym modem plus pare innych bajerów mogłoby by dać zaje*isty efekt.. Będę jeszcze próbował swoimi siłami i w razie co dam znać ;)
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Junx w 17 Gru 2014, 00:53

Tak się składa, że ktoś zrobił ten mod pod CS poszukaj w sieci bądź na stalkeruniverse tak się chyba piszę. Jak coś poprawi.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości