[Throwing Knife V 1.2] by Kapitan Pompa

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Throwing Knife V 1.1] by Kapitan Pompa

Postprzez Wiewi0r w 22 Mar 2014, 22:47

Wiem o tym, więc sam się dziwię. ;) Chociaż w podstawce był jeden nóż, a w Misery jest chyba pięć, więc może coś się gryzie. Proszę log:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 513
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable destroy_time in [bolt]

Dodałem sobie tą nieszczęsną linijkę destroy_time, zaraz sprawdzę czy działa.

EDIT: Działa! :D
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Reklamy Google

Re: [Throwing Knife V 1.1] by Kapitan Pompa

Postprzez Pangia w 23 Mar 2014, 00:10

Problem rozwiązany, ale tylko dla upewnienia się dopytam: ta linijka odpowiada za czas, po którym śrubka znika ze świata gry, prawda? No tak na logikę, zazwyczaj wartości w configach są dość logiczne, tylko silnik nielogicznie się czasem zachowuje :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Throwing Knife V 1.1] by Kapitan Pompa

Postprzez Wiewi0r w 23 Mar 2014, 00:53

W configu nożo-śrubki w ogóle jej nie było. Ale skoro u innych działało, to nie rozumiem czego mój Stalker się biesi. :)

Ale trafić tym w coś, to już zupełnie inna bajka... :facepalm:
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [Throwing Knife V 1.1] by Kapitan Pompa

Postprzez Pangia w 23 Mar 2014, 12:46

O ile pamiętam ma takie same parametry jak śrubka, więc rzucasz tym tak, jak śrubką. Nigdy nie rzucałeś nią w innych stalkerów? Dobry trening przed próbowaniem z granatami. :D
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Throwing Knife V 1.1] by Kapitan Pompa

Postprzez Wiewi0r w 23 Mar 2014, 14:23

Nie lubię granatów. ;) Niby trafia trochę w bok od celownika, ale jeżeli ktoś stoi blisko śrubka to zdaje się go ignorować, a czasem mimo machnięcia ręką - wydaje się, że nie rzucił... :?:
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [Throwing Knife V 1.1] by Kapitan Pompa

Postprzez Kondiash w 23 Mar 2014, 14:39

Pangia napisał(a):O ile pamiętam ma takie same parametry jak śrubka, więc rzucasz tym tak, jak śrubką. Nigdy nie rzucałeś nią w innych stalkerów? Dobry trening przed próbowaniem z granatami. :D


Biedni ci NPC-e, myślą że gracz chce pogadać, a tu dostaje śrubką w oko :D
Strasznie tolerancyjni są, ja bym takiemu oddał... strzałem w łeb. Pisałem już gdzieś w jakimś wątku, że z granatów nie korzystam. Ale ogólnie cała ta "mechanika" rzucania czegokolwiek w STALKERACH jakoś mi nie odpowiada.
Zręczne ręczne kwające plusem
Awatar użytkownika
Kondiash
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 13 Gru 2011, 20:01
Ostatnio był: 05 Mar 2015, 16:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 8

Re: [Throwing Knife V 1.1] by Kapitan Pompa

Postprzez Kapitan Pompa w 19 Kwi 2014, 11:42

A tak przy okazji jaki program polecacie do modelowania broni? Bo już czas najwyższy zrobić nowy model z innymi teksturkami :D

EDIT : Dobra,nie było pytania :)
Już znalazłem odpowiednie programy.
"Tempus est pecuniam"
Awatar użytkownika
Kapitan Pompa
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 07 Mar 2014, 18:58
Ostatnio był: 07 Cze 2015, 02:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

Re: [Throwing Knife V 1.2] by Kapitan Pompa

Postprzez Xaris w 22 Maj 2014, 20:29

Proszę mi wybaczyć odświeżanie tematu sprzed miesiąca, jednakże mam problem. Dodałem sobie zgodnie z powyższymi poradnikami możliwość rzucania nożem w swojej wersji Misery 2.1
Wszystko pięknie ładnie, jednakże Obrażenia, zadają jedynie pierwszy/e 1/2 noże, które wyrzuce, następne zachowują się jak zwykłe śruby nie zadając ani drobnego hita. Być może jakiś specjalista mógłby mi tutaj pomóc?

:

Kod: Zaznacz wszystko
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; BOLT
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[bolt]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
class            = II_BOLT
cform            = skeleton
visual            = dynamics\weapons\wpn_knife_m\wpn_knife_3.ogf
inv_name         = st_bolt
$prefetch          = 16
inv_name_short      = st_bolt
inv_weight         = .0

ef_weapon_type      = 1


inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 0
inv_grid_y         = 0

animation_slot      = 6
single_handed      = 0

attach_position_offset   = -0.03, -0.05, 0.03
attach_angle_offset      = 0,0,0
attach_bone_name      =

slot            = 5
hud               = bolt_hud
force_min         = 15
force_const         = 25
force_max         = 35
force_grow_speed      = 15

destroy_time      = 100000

cost            = 0

throw_point         = 0.2, 0.3, 0.1      ;0.4, 0.3, 0.1
throw_dir         = 0,0,0         ;0,0,1

third_person_throw_point_offset = -0.05,0.848,0.706

hit_power = 50000, 50000, 50000, 50000
hit_impulse = 50000
hit_type = explosion


PDM_disp_base           = 1.0
PDM_disp_vel_factor     = 1.0
PDM_disp_accel_factor   = 1.0
PDM_disp_crouch = 1.0 ;         = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc = 1.0 ;  = 1.0

[bolt_hud]:hud_base
fire_point            = 0,0,0
fire_bone            = wpn_body

attach_place_idx      = 0
item_visual            = dynamics\weapons\wpn_knife_m\wpn_knife_3_hud.ogf

hands_position            = -0.021000,-0.160000,0.002500
hands_orientation         = -0.500000,1.000000,1.149999
hands_position_16x9            = 0.033000,-0.189500,0.039000
hands_orientation_16x9         = 2.349998,2.749999,2.849998


item_position         = 0 , 0 ,0
item_orientation      = 0 , 0 ,0

anm_hide            = knife_holster
anm_show            = knife_draw
anm_idle            = knife_idle
anm_bore            = dev_bolt_idle_bore
anm_idle_moving          = knife_idle_moving
anm_idle_sprint          = knife_idle_sprint

anm_throw_begin         = dev_bolt_shoot_start
anm_throw_idle         = dev_bolt_shoot_idle
anm_throw            = dev_bolt_shoot_end


throw_point         = 0.2, 0.3, 0.1      ;0.4, 0.3, 0.1
throw_dir         = 0,0,0         ;0,0,1



Tutaj zawartość mojego pliku "W_BOLT".

Z początku myślałem, że to przez zbyt małą wartość w hit power i hit impulse , jednakże sukcesywnie zwiększana aż do powyższego stanu niestety nie rozwiązuje problemu...^^"
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [Throwing Knife V 1.2] by Kapitan Pompa

Postprzez Kapitan Pompa w 07 Kwi 2015, 16:56

Dobra, po dość długim czasie postanowiłem zrobić nowy model rzucanego noża. Czy może być jakiś z CS:GO? Może jakiś Bagnet ?
"Tempus est pecuniam"
Awatar użytkownika
Kapitan Pompa
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 07 Mar 2014, 18:58
Ostatnio był: 07 Cze 2015, 02:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości