[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez burntsnow w 21 Kwi 2016, 23:35

U mnie był dokładnie tam, gdzie Junx pisze. Ale, z takim małym haczykiem, że przy samym rozpoczęciu (bo zaczynałem w wiosce kotów) go tam nie było i dochodził tam dopiero ze środka wioski. Może coś nie halo ze spawnem? Albo poszedł dookoła i zjadły go snorki? ;)
Awatar użytkownika
burntsnow
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 29 Paź 2011, 17:28
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 13:09
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 15 Maj 2016, 17:52

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Demol w 23 Maj 2016, 21:57

Jest jakaś instrukcja jak to poprawnie spatchować? Instaluje wersję 1.2 - można grać ,ściągam tego autouploadera ,podczas ściągania patchy wyskakują jakieś błędy z plikami a gry nie da się włączyć.
Awatar użytkownika
Demol
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Maj 2016, 21:49
Ostatnio był: 06 Cze 2016, 19:18
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 23 Maj 2016, 22:16

Masz tego CoCdater klikasz update CoC i czekasz, musi pójść. też to miałem, ale za drugim razem poszło tylko musisz trochę poczekać bo nie zawsze się szybko pobiera.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Demol w 23 Maj 2016, 23:05

Próbowałem już kilka razy, cały czas mi jakieś błędy wyskakują i gra się nie włącza.Podczas patchowania wyskakuję błąd,że nie ma dostępu do jakiegoś pliku a jak uruchamiam CoCdatera jako administrator to i tak wyskakuje błąd tylko,że z napisem "brak szczegółów". Ktoś też miał podobny problem na forum moda ale nie ma odpowiedzi co z tym zrobić: http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... atal-error
Awatar użytkownika
Demol
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Maj 2016, 21:49
Ostatnio był: 06 Cze 2016, 19:18
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 26 Maj 2016, 09:07

Osobiście tak bym zrobił, ściągnął od nowa wersję 1.2 (polecam torrenta) chyba, że masz wersję 1.2 spakowaną to super i potem ściągnął patcha 1.3.20 - http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... s/coc-1320
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez WeteranGwoździ w 08 Cze 2016, 15:29

jest jakaś grafika mapy jak w Zew Prypeci?
(chodzi że widać przejścia gdzie prowadzą, nazwa lokacji lub cos takiego?)

:

lubię w pupe z RPG c^-[Spoiler=] [Spoiler=]hehehehe
[/Spoiler]ty bus chcial w pupe?[/Spoiler]

Uwagi moderatora:

Ostrzeżenie za głupoty w spoilerze, Regulamin pkt. 2! - caleb59

Za ten post WeteranGwoździ otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative PRZEMEK ŁOWCA.
WeteranGwoździ
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 26 Kwi 2016, 16:05
Ostatnio był: 02 Gru 2016, 15:07
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -2

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 22 Cze 2016, 17:03

Szybkie pytanko: Jak zmienić odległość wchodzenia A-life w online, bo w pliku "alife.itx" nic nie ma. Tylko
Kod: Zaznacz wszystko
 alife schedule_min            = 1
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez KSU w 24 Cze 2016, 00:46

Plik alife.ltx linijka:

switch_distance = 150 ;75.0
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 24 Cze 2016, 08:07

No, ale tam nic takiego nie mam.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez KSU w 26 Cze 2016, 10:08

Wrzuciłem tylko STCoP_0.9_for_Call_of_Chernobyl, a Arsenal_Overhaul_3.4.4 jest to samo.

Kod: Zaznacz wszystko
! [SCRIPT ERROR]: ... of pripyat\gamedata\scripts\ui_mm_faction_select.script:428: attempt to call method 'r_string_ex' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 193
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of pripyat\gamedata\scripts\ui_mm_faction_select.script:428: attempt to call method 'r_string_ex' (a nil value)
 

stack trace:

001B:0056717F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
001B:04D8343D xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
001B:04D6DF7B xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
001B:04D6D976 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
001B:04D9D653 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
001B:04D07B95 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardPress()
001B:04BE54AF xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
001B:04BE53A4 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
001B:77BD248A ntdll.dll, RtlQueryPerformanceCounter()
001B:6D27BC9B nvwgf2um.dll, NVAPI_Thunk()
001B:760798CD msvcrt.dll, free()


EDIT: Już działa więc nieważne..
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 29 Cze 2016, 12:48

No no... jeśli ktoś powie że CoC jest nudny i nie ma co w nim robić to znaczy że nigdy tak naprawde w niego nie grał

Zaczeło się od tego że zrobiłem nową gre monolitianem o jakże rosyjskim imieniu Janusz

Już na starcie gry przyszło mi się zmierzyć z 2 nibyolbrzymami które samym swoim zapachem zabiły cały oddział monolitu (tak naprawde to jakiś dureń wystrzelił z RPG w jego strone zabijając wszystkich swoich rodaków)
walka nie była trudna gdyż były one bardzo poranione... za zdobyte części ciała wykupiłem u patriarchy całkiem dosadny Eq (mn. M60) dalej było tylko lepiej... albo dziwniej...

Poszedłem nad Janów wyżynać stalkerów w rytm wspaniałej egzystencjalnie dynamicznej muzyki z Czystego nieba (możecie sobie puścić w czasie czytania dla klimatu https://www.youtube.com/watch?v=81_Eocv ... 4BB8056887 :caleb:)

Nie licząc tego że Hawajczyk mając wybór - walczyć ze mną, lub uptawiać boks z pobliskim Nibyolbrzymem - wybrał to drugie(ciekawe o czym myślał gdy gołą piąchą napierniczał w Pseudogiganta) co z resztą nie skończyło się dla niego dobrze... choć siłe w łapie miał, bo nibyolbrzym dostał tak mocarnie że nie był w stanie utrzymać się na łapach... biedak ledwo potrafił się czołgać i zszedł na kilka pocisków z śrutówki.

Potem postanowiłem odwiedzić naukowców. Otworzyłem drzwi i cisnąłem granatem w sam środek laboratorium... tak jak Oziorski natychmiastowo padł jak potulny baranek to Herman pokazał swoje drugie oblicze... interakcja z granatem sprawiła że zmienił stan skupienia z stałego na "bliżej niezidentyfikowane Pseudo-Galaretowate-Coś" po czym w bardzo Majestatyczny i efektowny sposób wszedł w symbioze z sufitem i podłogą jednocześnie, wydając przy tym chaotyczne dźwięki kolizji wszystkiego ze wszystkim, ale nie miałem czasu by się w to wsłuchiwać, gdyż jego Naukowy Taniec skończył się Crashem z tytułu "Out of memory"

Potem nie było lepiej. Doszedłem do baru... rozpocząłem exterminacje wszystkich Niewinnych stalk... znaczy się Niewiernych Pomiotów Chaosu. Gdy doszedłem do siedziby Woronina, ten na mój widok niemalże natychmiastowo aktywował Stealh-Boya... wait... nie ta gra... Wyteleportował się z mapy

Następnie spotkałem Garika... leżał na ziemi prawie martwy... podszedłem do niego i postanowiłem skrócić jego cierpienia... ale on nie chciał jeszcze umierać... przyjął dzielnie trzy pchnięcia nożem w twarz, po czym wstał i rozwalił mnie z swojej strzelby.

Mod 10/10 polecam :caleb:
Ostatnio edytowany przez PainChiller 03 Lip 2016, 21:01, edytowano w sumie 2 razy
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trolololo, Pangia, Aoryst.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości