[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Radwind w 26 Mar 2017, 19:26

Wave napisał(a):W questlineach DoctoraX (taki mod) dało się zdobyć go w zadaniu, czasem wypadał w schowkach, a jak nie uda Ci się go nigdzie dorwać to polecam użycie wbudowanego debugera. Wystarczy wpisać w elemencie docelowym -dbg we właściwościach skrótu CoC.exe.


Wave, dzięki za poradę. Dosłownie szukałem wszędzie, schowków znalazłem masę, ale nigdzie Svaroga :/ Raz go dostałem od Wish Grantera, ale za wiele nie przydał mi się ;)

Żeby użyć tego debugera to trzeba zainstalować DoctorX (jak tak to ok), czy na czystym CoC.exe zadziała? Domyślam się, że trzeba wpisać jakiś kod w konsoli, i Svarog trafi do ekwipunku?
Radwind
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 26 Mar 2017, 17:38
Ostatnio był: 14 Mar 2021, 10:04
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 26 Mar 2017, 19:55

Wpisuje się na czystym coc.exe. Naciskasz prawym na skrót, bierzesz właściwości, następnie linijka Element Docelowy. Po spacji dopisujesz -dbg. Potem wchodzisz do gry, uruchamiasz sejwa, naciskasz escape i którymś z przycisków odpalało się spawner. To było S, F lub któryś z przycisków w tym rzędzie klawiatury. Trafisz na pewno. Masz tam spawner wszystkich rzeczy w grze, dodatkowo da się spawnować postacie i potwory oraz teleportować do innych lokacji. Swaroga łatwo znajdziesz, bo wystarczy poszukać w listach rzeczy, bo wszystko jest posortowane na kategorie.
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)

Za ten post Wave otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Radwind.
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Radwind w 26 Mar 2017, 22:56

Wave napisał(a):Wpisuje się na czystym coc.exe. Naciskasz prawym na skrót, bierzesz właściwości, następnie linijka Element Docelowy. Po spacji dopisujesz -dbg. Potem wchodzisz do gry, uruchamiasz sejwa, naciskasz escape i którymś z przycisków odpalało się spawner. To było S, F lub któryś z przycisków w tym rzędzie klawiatury. Trafisz na pewno. Masz tam spawner wszystkich rzeczy w grze, dodatkowo da się spawnować postacie i potwory oraz teleportować do innych lokacji. Swaroga łatwo znajdziesz, bo wystarczy poszukać w listach rzeczy, bo wszystko jest posortowane na kategorie.


Wielkie dzięki, pomogło! Teraz to można szukać artefaktów :E

Jakby ktoś potrzebował info: robi się jak powyżej, wgrywa sejw, a potem wchodzi menu gry (Esc) i wówczas klawisz S odpala spawnera. Za readme (które jest w głównym folderze gry):

Kod: Zaznacz wszystko
Q: How do I enable extra Debugging or Spawner menu?
A: If you need to enable extra debugging features, put -dbg in the command line for your shortcut to Stalker-CoC.exe. Using this command line will enable the use of g_god and g_unlimited_ammo in the developer console. It will also print out more much better stack traces in the crash log.
Press 'S' in main menu to open the Debug UI. Here you can find a new console with many commands, simply type and enter 'help'. The panel on the right has a spawner and even a jump to level selection list.
Radwind
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 26 Mar 2017, 17:38
Ostatnio był: 14 Mar 2021, 10:04
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 28 Mar 2017, 00:58

Multiplayer połączony z singlem byłby piękny, ktoś się orientuje czy taki mod powstanie?
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez pilch12 w 28 Mar 2017, 17:53

Zwinny napisał(a):Multiplayer połączony z singlem byłby piękny, ktoś się orientuje czy taki mod powstanie?


Na myśl mi przychodzi tylko i wyłącznie Ray of Hope. Tylko zapewne będą problemy z połączeniem CoC z RoH , niby silnik xRay ale kto to wie ...
Awatar użytkownika
pilch12
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 26 Lut 2011, 11:37
Ostatnio był: 09 Lip 2019, 18:25
Miejscowość: Klucze (woj.Małopolskie)
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 28 Mar 2017, 18:37

RoH ma działać na zmodyfikowanym 64-bitowym X-Rayu, więc ta opcja odpada.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Mila w 30 Mar 2017, 21:09

Dwa pytania. Komu mogę opchnąć szmelc w postaci używanych broni? Sowa dziad, nie chce kupić. Drugie pytanie - są jakieś mody podmieniające broń? Co jak co, ale boli mnie w oczy ta "odwrotność" w kałachach.
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 30 Mar 2017, 21:41

@Mila
Weapon packów jest sporo, w tym kilka spolszczonych nawet, nie wiem po jakiemu grasz w CoC-ka?
tom3kb napisał(a):Original weapon renewal 3 (v6)
Arsenal overhaul 3.1 (v5)
Stcop weapon pack 2.807 (v5)
Sgm addon
Weapon gulash v02.01
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 30 Mar 2017, 21:42

Broni poniżej 60% paska uszkodzenia nie da się sprzedać (chyba, że zmienisz to w plikach).
Mody na broń są w zakładce "addons" na stronie Call of Chernobyl na ModDB. Masz tam np. Arsenal Vverhaul albo STCoP Weapon Pack.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 30 Mar 2017, 21:43

Jeżeli nie chcesz startować nowej gry to Original Weapon Renewal jest najlepszą opcją.
Fanty ciężko jest opchnąć (szczególnie te uszkodzone), bo kupcy nie kupią niczego co ma mniej niż 70% kondycji.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Mila w 31 Mar 2017, 10:21

Więc tak. Trochę w tego moda pograłem. Pobrałem AO3, ale oczywiście brak po polskiemu. :D (Chyba, że jest gdzieś spolszczenie na ten mod). Do tego pobrałem moda z większą ilością pancerzy. No ale moje wrażenia? Na razie pustki. Przyzwyczajony do mrocznego klimatu Misery, tutaj to tak... no biegam jak w vanilliowym Stalkerze. Do tego z pistoletem. Boli mnie to, że nie mogę fantów opchnąć Brodaczowi czy Sowie. Choć ten drugi jeszcze coś w sklepie ma, to Brodaty ma pustki. Kompletne zero towarów. Grę włączyłem na rozszerzonym DX11 i tego nie widać w ogóle. Aczkolwiek ciągle mam deszczową pogodę, a piszę tego posta dlatego, że wyrzuciło mi grę właśnie z jakimś tam błędem jak do Sowy zagadałem.
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 31 Mar 2017, 11:40

Ja tam pograłem w Call of Misery, klimat jest, ale nie dla mnie. Ja tam robię swoją paczkę modów a tu paczka screenów z niej.
https://imgur.com/a/x59h2
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości