[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zievmowit w 10 Cze 2017, 17:34

Cześć.
Bawię się z dodatkiem warfare i debug menu i tu jest problem, otóż każda funkcja działa idealnie tylko jak chce zespawnować nowy oddział i już kilknąłem i wróciłem do gry to żaden oddział się nie pojawia, mogę klikać w kółko i nic. Może ktoś pomóc? :wódka:


Filmik tutaj jak to powinno wyglądać

Zievmowit
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Maj 2016, 20:52
Ostatnio był: 11 Gru 2018, 18:40
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez jaku_qba w 11 Cze 2017, 09:54

Witam.
Mam problem z zaliczeniem zadań po ukończeniu głównego wątku gry. Mogę przyjąć zadania, wykonać ich poszczególne etapy ale nie mogę ich zakończyć.
1.Miałem dostarczyć 3 sztuki leków przeciwpromiennych. Zadanie przyjąłem, leki znalazlem ale kiedy chce porozmawiać z człowiekiem któremu mam je dostarczyć to on całkowicie mnie olewa.
2.Miałem eskortować naukowców do cementowni, a później odprowadzić do bunkra. Odprowadzilem ich do bunkra ale zadanie nie zalicza się.
Co z tym zrobić?
jaku_qba
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 11 Cze 2017, 09:25
Ostatnio był: 11 Cze 2017, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez mayer99 w 11 Cze 2017, 10:10

Z naukowcami to znany problem jest....niestety. Podobnie miałem na bagnach z misją dla naukowców. Podobno załadowanie save'a w miejscu zakończenia questa może pomóc, choć w moim przypadku na bagnach po zaliczeniu zadania popsuło mi to, tego właśnie save'a....

EDIT: Na Jupiterze wróciłem z jajogłowymi z wyprawy, misja stała, dialogi te same... Zapis, wczytanie i misja sama się nie zaliczyła, ale trzeba pogadać z szefem ekspedycji i voila... ;) Nawet fajna nagroda mi wpadła za ten quest!
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez dbs616 w 17 Cze 2017, 21:22

Witam,
czy w Zewie Czarnobyla da się wejść do podziemi Jupitera? tzn wchodzę do budowli z torami w górze, gdzie jest wielka hala i jest wejście do następnej lokacji tzn podziemi Jupitera, ale są drzwi na kod. Ktoś zna kod?

Pozdrawiam!
dbs616
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 11 Cze 2009, 16:18
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 21:49
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Magnal w 18 Cze 2017, 14:00

Witaj, ja przyszedłem z drugiej strony podziemi. Zacząłem grę na terenach Prypeci w kryjówce. O ile pamiętam w Zewie Prypeci nie było kodu do drzwi, otwierały się automatycznie po ich naciśnięciu.
Magnal
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 11 Cze 2017, 23:59
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 14:03
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Gatzek w 18 Cze 2017, 16:59

Jeśli dobrze pamiętam to wejście do podziemi nie jest na końcu tej wielkiej hali tylko w takim małym pomieszczeniu na piętrze, na lewo od wejścia do hali.
Gatzek
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 16:03
Ostatnio był: 14 Sie 2020, 10:22
Kozaki: 2

Mod dodający bronie do call of chernobyl

Postprzez Empty w 30 Cze 2017, 23:10

Może ktoś pomoć? gdzie powinienem to zainstalowac, w jakim miejscu i czy potrzeba czegos wiecej?
Tak jestem uposledzony i nie potrafię instalowac modow. Pozdrawiam
Empty
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 30 Cze 2017, 23:04
Ostatnio był: 30 Cze 2017, 23:13
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 01 Lip 2017, 17:52

Mam pytanie jak podmienić odgłosy mutantów na te z oblivion lost remake? Tamte dźwięki psów,dzików i pijawek są świetne.Jestem początkującym w te x-rayowe klocki
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez bartas47 w 04 Lip 2017, 15:21

Cześć stalkerzy, dzisiaj scrashował mi się mod i kieruje sie do was z pytaniem jak temu zaradzić, co mogło być tego przyczyną? Tutaj macie treść:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : m_available_count
[error]Function      : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File          : e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrgame\id_generator.h
[error]Line          : 92
[error]Description   : Not enough IDs
bartas47
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Lip 2017, 14:57
Ostatnio był: 19 Lis 2017, 20:58
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 04 Lip 2017, 16:13

Zgadując, że grasz z addonem Warfare to po prostu gra została przeładowana. Ciała stalkerów można już pewnie przewozić taczkami, a na ich przedmioty potrzeba kontenerów. :D
Po ludzku - gra może obsłużyć maksymalnie X obiektów i (najwyraźniej) osiągnąłeś tę granicę.

Zmniejsz spawny oddziałów, może pomoże.


Jeśli nie trafiłem z addonem, to podziel się z nami pełnym logiem (jest w: folder CoC\appdata\logs) i listą zainstalowanych addonów.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez bartas47 w 04 Lip 2017, 17:11

Tak korzystam z Warfare, poza tym mam jeszcze - Gulash Mod (Połącznie AO i WP), nowe pancerze i hełmy, Quest pack od dr X, Itemsoup, 33 nowe artefakty, HD model pack. Poza tym Ultra grafika dla Directx 11 i kilka pomniejszych raczej nie mających wpływu na jakość gry m.in. nowy HUD. Jeśli chodzi o log to właśnie próbowałem wrzucić do załącznika ale wyskoczyło mi, że rozszerzenie log jest zabronione. A z tym spawnem stalkerów to pozmieniam to o czym mówisz i dam znać czy wszystko śmiga.
EDIT: Pomogło zmniejszenie liczebności stalkerów i mutantów lecz teraz jest inny problem. Po około godziny stałej rozgrywki witam sie z pulpitem i z tym błędem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : handler_base
[error]File          : xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 935
[error]Description   : pure virtual function call
 

stack trace:

0023:00723DEA xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:738F46E5 MSVCR120.dll, purecall()
0023:052E97EB xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:052F2C10 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:051A1C1F xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:051C2A87 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:052F1B8B xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:052F1C18 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:052FA397 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()

Wie ktoś o co dokładnie chodzi?
bartas47
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Lip 2017, 14:57
Ostatnio był: 19 Lis 2017, 20:58
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 06 Lip 2017, 23:57

Zawartość .log możesz wrzucić w tagu CODE.



A teraz z innej beczki:
Poszukuję ludzi do przetestowania nowej wersji mojego addona Gameplay Rebalanced w poszukiwaniu błędów i/lub doszlifowania jego zawartości.
Co nowego:
Cała symulacja (co i gdzie może się poruszać) naklepana od 0. Pozwoliło to stworzyć koncentracje mutantów i skalowanie się Zony w miarę zagłębiania się w jej centrum (najniebezpieczniejsze mutanty i elitarni stalkerzy przemierzające północne części mapy). Usprawnienia w configach AI aby zapewnić większe zróżnicowanie podczas używania przez stalkerów broni palnej.

Addon był i jest dedykowany ludziom szukającym czegoś pośredniego pomiędzy zwykłym stalkerem a Misery.

Wymagania to czyste CoC (pomijając mody graficzne) lub ewentualnie OWR z lub bez Outfit Addona. Jest prawdopodobieństwo, że pociągnie na Warfare, ale w obecnej postaci może być kompletny młyn na mapie. Standardowo - bez Nowej Gry się nie obejdzie.
Prognozowane kilo crashy (chyba, że jutro rozprawię się z ich większością) i trochę frustracji wynikającej z rozgrywki.

Zainteresowanych zapraszam na PW.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości