[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez lehoslav w 20 Gru 2017, 16:24

Ty ze mną dyskutujesz, bo nie bardzo rozumiem?
Napisałem po prostu, że mi osobiście granie w Stalkery po angielsku psuje klimat i tylko tyle. Mam chyba prawo do takiego nieszkodliwego dziwactwa?
Dozymetry: Gamma-Scout Rechargeable, Berthold LB 133-1, SV500, FH40T, KSMG1/1M, Терра МКС-05, Graetz X50ZS, RSA 64D, DL-Messer 6150, DP66M, ДП-5В, RAM-60A, RAM-63 (miernik scyntylacyjny α, β, γ), RWA 72 M, Graetz EDW150, KOS-1, FAG FH41, EKO-D, Radiagem 2, Rados RDS-110, Thermo SVG 2, PDMR82, an/udr-13, Стора-ТУ, PM1603A, PM1621A
W Zonie: 5 razy (16 dni)
Awatar użytkownika
lehoslav
Tropiciel

Posty: 360
Dołączenie: 03 Lut 2014, 12:34
Ostatnio był: 21 Kwi 2023, 08:10
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 84

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 20 Gru 2017, 16:32

Akinaro napisał(a): Z mojej perspektywy wcale tak dużo ludzie nie prosi o spolszczenia, w zasadzie może 2 na 10 osób chce je i to zazwyczaj jacyś nowi gracze. Po prostu tacy ludzie są głośniejsi i łatwiej ich zauważyć, reszta po prostu gra.

To ciekawe skąd na samym moddb wzięło się ponad 3200 pobrań spolszczenia w wersji beta do CoCka jak wszyscy u nas chcą grać po angielsku :P
O spolszczeniach do dodatków czy weapon packów nie wspomnę.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez CzłonekDrużynyStriełoka w 20 Gru 2017, 22:31

Osobiście angielskie napisy uważam za psucie klimatu, bo po co mamy się specjalnie męczyć z tłumaczeniem angielskiego na polski a angielskie audio to po prostu jest eh... pamiętam gdy odpaliłem po raz pierwszy i usłyszałem ten angielski od Sidorowicza, wyłączyłem grę i pobrałem ruskie audio i polskie napisy.

Za ten post CzłonekDrużynyStriełoka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mbwrobel.
CzłonekDrużynyStriełoka
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 17 Gru 2017, 19:42
Ostatnio był: 06 Maj 2019, 18:56
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez StriełokzPolski w 30 Gru 2017, 21:03

:!: Autor nie odpowiada za błędy oraz szkody wyrządzone przez pomyłkę osoby która grzebała w plikach! Mi wszystko działało :!:
Na początek:
Znalazłem najlepszy sposób na nibygiganta, spawnienie itemów oraz na zdobycie hajsu tyle ile się chce! xD
:!: PS. Nie wiem czy ktoś wcześniej wiedział, ja sam to wynalazłem, w sensie że nie widziałem u nikogo xD :!:

SPOSÓB NA NIBYGIGANTA:
Potrzeba:
:

Nóż,apteczki(potrzebne TYLKO jak zaliczysz fail'a),S.T.A.L.K.E.R.'A Call of Chernobyl

Jak wykonać:
:

Wystarczy okrążać nibygiganta i walić nożem xD


SPOSÓB NA HAJS
!!!UWAGA - TRZEBA GRZEBAĆ W PLIKACH GRY!!!
Potrzeba:
:

Wiedzieć gdzie jest folder ze stalkerem,notatnik albo inny program do otwierania tekstu

Jak wykonać:
:

Wejść w: FOLDER ZE STALKEREM>GAMEDATA>CONFIG>PLUGINS oraz wyszukać plik o nazwie Faction_loadouds. Tam można zmieniać ilość pieniędzy!


SPOSÓB NA SPAWNIENIE ITEMÓW
!!!UWAGA - TRZEBA GRZEBAĆ W PLIKACH GRY!!!
Potrzeba:
:

Steam, STALKER Call of Chernobyl

Jak wykonać:
:

Dodać plik Stalker-CoC do Biblioteki (Dodaj grę...>Dodaj grę spoza steam.
Gdy już dodamy plik Stalker-CoC klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i klikamy właściwości, po czym wpisujemy w ,,Obiekt docelowy'' -dbg i zatwierdzamy. Włączamy grę, wczytujemy save oraz klikamy ESC i w menu -
,,S''

Jak pomogłem proszę o :wódka: :>
Thenex
StriełokzPolski
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 16 Cze 2016, 15:31
Ostatnio był: 01 Sty 2019, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Vurn Due w 11 Sty 2018, 13:09

Witam, mam problem - bugtrap. Reinstalka nic nie dała, log:
Kod: Zaznacz wszystko
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39842 files cached 50 archives, 6812Kb memory used.
Init FileSystem 7.567935 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: EC75ABD19D8EDC593131EEB88475B1F5

-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4042692 K], reserved[45184 K], committed[106364 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8 K], process heap[2330 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[11970 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\bin\
dir[1]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\
dir[2]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft
devices OpenAL Soft
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
3. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:F31]: Intel(R) HD Graphics
* GPU driver: 10.18.10.4653
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1783 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
stack trace:

0023:00000000 xrEngine.exe
0023:6B606A6F lua51.dll, lua_error()
 
[error][     127]    : Nie można odnaleźć określonej procedury.

Mam patch 1.4.22, spolszczenie oraz CoP'a
Vurn Due
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 09 Sty 2018, 18:42
Ostatnio był: 17 Lip 2018, 17:44
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DiegtiariowTM w 22 Sty 2018, 20:01

Siemanko, Gram sobie na CoC'u 1.5R6 i mam do was pytanie, czy jest jakaś paczka broni działająca na tej wersji?
Awatar użytkownika
DiegtiariowTM
Tropiciel

Posty: 285
Dołączenie: 18 Cze 2013, 07:06
Ostatnio był: 01 Lut 2023, 17:07
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 25 Sty 2018, 14:32

Zmiany w formie screenów w wersji R7 (TBA) - http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/misc-guide-image-pack
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Ciejmuciej w 25 Sty 2018, 19:13

Awatar użytkownika
Ciejmuciej
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 18 Lut 2015, 15:28
Ostatnio był: 01 Paź 2020, 09:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Snorky w 01 Lut 2018, 03:05

Przeszedłem CoC'a w opcji fabularnej samotnikiem i odblokowałem wszystkie 14 osiągnięcia, mam za sprzymierzeńców samotników i czyste niebo.
Wykonałem kilka misji dla wolności, ale ciągle pozostają neutralni - nie wiem czy można to zmienić, jak i pozostałe frakcje (tak, aby mieć ich najwięcej jako sprzymierzonych).
Chwalę mod za ilość map i werbowanie towarzyszy.
Czy wie ktoś może, czy jest jakiś sposób na otwarcie drzwi w przedszkolu pod sanktuarium monolitu na mapie prypeci z COP'a? Jest tam schowek, ale misje w COC'u nie pozwalają się chyba do niego dostać :/
Awatar użytkownika
Snorky
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 04 Lis 2014, 00:54
Ostatnio był: 01 Lut 2018, 03:09
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 12

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Banmin w 07 Lut 2018, 12:54

Awatar użytkownika
Banmin
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Sty 2018, 19:21
Ostatnio był: 28 Gru 2018, 14:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 1

CoC 1.14.22 i Arsenal Ovarhaul 3.1 v5

Postprzez Pigwa w 16 Lut 2018, 19:22

Cześć i czołem, właśnie pobrałem CoCa w wersji 1.14.22, spolszczenie do niego i Arsenal Ovarhaul 3.1.
Gra się uruchamia, wszystko cacy, aż do momentu załadowania się pierwszej lokacji po "nowej grze". Bez AO nie ma tego problemu i wszystko działa. Co z tym zrobić?

Wywala mi błąd coś w stylu, że nie znaleziono "motion ak74"
Gugiel nie pomaga, YT również nie.
Help

PS jeśli zły dział to bardzo przepraszam, przeniosę jak dostanę taką informację ;)
Pigwa
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 27 Wrz 2014, 10:37
Ostatnio był: 16 Lut 2018, 20:00
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez caleb59 w 16 Lut 2018, 21:45

Spróbuj zainstalować CoC, dodatek Arsenal Overhaul ale pomiń i nie dodawaj spolszczenia...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości