[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez boteq w 11 Lis 2016, 10:45

Witam.
Gdy odpalam CoC wywala mi błąd brak pliku msvcr120.ddl pobrałem go i wrzuciłem do folderów Windows i do Bin.
Próbuje dalej odpalać i kolejny błąd
Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)

Zaktualizowałem system, C++ zainstalowane (2005,2008,2010,13,15) Net framework 4 tak samo, wszystkie sterowniki zaktualizowane a rejest wyczyszczony.

Windows 7 64bit aktualizowany do SP1
Call of Chernobyl 1.4 i 1.4.12 (obydwa nie działają)

Co jeszcze mogę zrobić aby Stalker odpalił ?
Za pomoc :wódka:

Edit

Problem rozwiazany wystarczy zainstalować c++ w wersji 32bit bo z tych gra korzysta wychodzi na to że będę musiał sam sobie flaszkę postawić :E

Edit 2
Gdy tylko kliknę na opcje w menu
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : tab_gameplay:check_show_tracers
[error]Argument 1    : ui\ui_mm_opt.xml
 

koś wie co on chce ?
boteq
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Maj 2013, 16:35
Ostatnio był: 18 Lut 2020, 16:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 11 Lis 2016, 11:57

Ściągnij repacka, musi działać - http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... -1412-full
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 11 Lis 2016, 17:37

Grał ktoś w tego CoM-a? Fajne to? Lepsze od normalnego MISERY?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 11 Lis 2016, 18:19

Moim zdaniem CoM to mistrzostwo świata :D Gram od pewnego czasu, i moim zdaniem znacznie lepsze od misery, niestety nie nadaje się na dłuższe granie, gdyż dość szybko zdobywamy dobry sprzęt, a wycieczka do centrum to kwestia 10 godzin, a potem nie ma co robić :/. Ogólnie CoM jest bardzo dobre, a nuda wynika nie z dodatku, ale samego CoC (Czemu nie zostawili misji pobocznych z Zewu :( )

Brakuje tylko aby TAZ 1.7.4 działał :)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 11 Lis 2016, 22:56

Ja też gram w CoM i jakoś trudno mi to idzie, pewno dlatego, że mało na mistrzu grałem. Poza tym super się gra, czekam na finalną wersję i coś pewno będę dodawał "swojego" do CoM'a.

Brakuje tylko aby TAZ 1.7.4 działał


Próbowałem, niestety, ale coś nie chce działać ;/
Nawet OGR'a też próbowałem i to samo, w finalnej wersji spróbuje ponownie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 11 Lis 2016, 23:43

Też próbowałem. Już udało mi się zmergować animacje/modele do wszystkich kałaszy, ruskich snajperek i kilku hammerykanów z serii "M", ale animacje pistoletów (najwięcej problemów z PB) nie jestem w stanie zmergować, a o przeklejeniu nowych broni dodanych przez TAZ to na razie można pomarzyć :(

Próbowałem też wstawić animacje z OWR (tylko tych broni które są, wstawienie tych dodanych przez moda niemożliwe :) ) ale też licho. W ogóle dziwne to troche. Zawsze jak miałem jakiegoś moda do zewu, to ZAWSZE mergowałem do niego animacje z OWR... Mizeria pierwsza się zbuntowała :E


EDIT: OGR-a? szczerze mówiąc pierwsze słysze. Zapodasz może link do tego modziwa?
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 12 Lis 2016, 05:56

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PainChiller.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 12 Lis 2016, 13:15

Całkiem fajne. Nowe animacje, ale modele te same. Jednak zostanę przy OWR :E

EDIT: znaczy się, przy TAZ :)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 12 Lis 2016, 14:51

Czy jest jakiś "restore mode" w tym modzie? W sensie żeby mi moda do tego moda ( :u3: )usunęło, ale samej gry już nie.

Jakby ktoś nie widział, można uruchomić Debug mode, dodając -dbg w elemencie docelowy :caleb:
Można wtedy:
:

It should look like this. Using this command line will enable the use of g_god and g_unlimited_ammo in the developer console. It will also print out more much better stack traces in the crash log.
Press 'S' in main menu to open the Debug UI. Here you can find a new console with many commands, simply type and enter 'help'. The panel on the right has a spawner and even a jump to level selection list.
Additional debugging to log for the lua scripts can be done using Notepad++. Simply 'Find and Replace' all --alun_utils.debug_writewith alun_utils.debug_write.
By default you can now reload system_ini() by pressing numpad0 in main menu. This means you can see most changes immediately after loading your game without ever having to restart XrEngine. This is fantastic for weapon ltx editing, icon positioning and much more!
DO NOT use the developer console command jump_to_level, use xrs_debug_tools level jumper instead. You can find this in the Advanced tab. There are issues with the dev jump_to_level that breaks things.
The Icon Editor can be accessed without going in-game by pressing 'S' in main menu. This allows you to edit the offsets of icons. You must place new item sections in ui_debug_main.script for you to see them in the list.
In-game you can press, by default, Insert and it will display the Attachable Items Offset editor. Simply stand next to any stalker and press 'Attach' after selecting an item section from the drop-down list. These sections are read directly from the m_stalker.ltxattachable_items field. Beware that editing the offset fields will auto-save. Either backup your files or use some sort of subversion control (ie. GitHub) when using these tools!
:caleb: x2
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 12 Lis 2016, 17:18

Najprościej to chyba usunąć folder gamedata, czyż nie? Pliki gry są i database i innych, pliki z modów są tylko w gamedata.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez boteq w 12 Lis 2016, 17:42

Junx napisał(a):Najprościej to chyba usunąć folder gamedata, czyż nie? Pliki gry są i database i innych, pliki z modów są tylko w gamedata.

Z tego co zauważyłem to jest tak jak mówisz.
Zna ktoś mody które dodają więcej zadań i współpracują z call of misery ?
boteq
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Maj 2013, 16:35
Ostatnio był: 18 Lut 2020, 16:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 12 Lis 2016, 17:50

Mam pytanie dotyczące addonu Misery... Otóż jak(jeżeli jest możliwość) zmienić klasę? Najbardziej ze wszystkich nienawidzę szturmowca, ale tylko przez miodność zewu czarnobyla i stabilnego Misery jestem w stanie to przeboleć.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości