[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Takerbdn99 w 20 Sie 2017, 20:06

Oh, rzeczywiście. Przyjaciele się zgodzą. Bardzo dziękuję za pomoc ;)
"Merkantylizm, srerkantylizm"
CPU: Ryzen 5 2600 RAM: 16GB DDR4 GPU: RX 6600 XT
Awatar użytkownika
Takerbdn99
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Cze 2013, 01:45
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 06:09
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 20 Sie 2017, 23:26

Witam.

Otóż mam problem z odpaleniem moda, nie wiem czy to wynika ze słabego sprzętu, czy po prostu coś źle zrobiłem. Przy odpalaniu gry pokazuje się czarny ekran, po czym wywala do pulpitu z charakterystycznym dźwiękiem windowsa.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU @ 1.70GHz [GenuineIntel], F6/M5/S1, 1695.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, 3DNowExt!, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 2/4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39727 files cached 78 archives, 7969Kb memory used.
Init FileSystem 4.957638 sec
'xrCore' build 6756, Aug  5 2017

EH: 452A8CD0188F3DACB0A1CEF02CF04941

-----loading c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4071604 K], reserved[26980 K], committed[95656 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[16810 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[12051 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files (x86)\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[1]=C:\Program Files (x86)\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\
dir[2]=C:\Program Files (x86)\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:A16]: Intel(R) HD Graphics Family
* GPU driver: 10.18.10.3412
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1783 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
! VERIFY_FAILED: e:\stalker\x-ray source\x-ray_callofchernobyl\src\xrcore\FS.h[291] {IReader::advance}  (Pos <= Size) && (Pos >= 0)
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\video\intro_gsc.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\video\bitcomposer.ogg
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
 

stack trace:

0023:021246A3 xrCore.dll, xrDebug::fail()
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Marcus_Polonus w 21 Sie 2017, 02:09

@majster

Z tego, co widzę, zainstalowałeś chyba CoC na Zewie Prypeci. CoC to standalone, nie potrzebuje podstawki do działania.

Zainstaluj jeszcze raz poprawnie.
Image

Za ten post Marcus_Polonus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ok majster.
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 21 Sie 2017, 12:37

Marcus_Polonus napisał(a):@majster

Z tego, co widzę, zainstalowałeś chyba CoC na Zewie Prypeci. CoC to standalone, nie potrzebuje podstawki do działania.

Zainstaluj jeszcze raz poprawnie.



A jednak zrobiłem coś źle :E Poszedł reinstall i zadziałało, wbiło mi do menu czyli chyba działa. Później uzupełnię post o wrażenia z moda. Dzięki za pomoc.
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 21 Sie 2017, 23:38

No to zaczynamy festiwal :E


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : knife_slot_highlight
[error]Argument 1    : ui\actor_menu.xml
 
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Marcus_Polonus w 22 Sie 2017, 02:04

Człowieku, co ty robisz z tym modem? Zwykły CoC, czy z jakimiś modami? I jak w ogóle go zainstalowałeś?!? Log mówi, że jest błąd w jednym z podstawowych configów.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Darth Talon w 22 Sie 2017, 12:39

Dziwna sprawa postanowiłam sobie pograć w ostatnią wersję CoCa pobrałam z http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads full i patch uruchomiłam i wyskoczył mi brak pliku msvcr120.ddl. Pobrałam brakujący plik to teraz wyskakuje "Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)".
Ktoś podpowie co mam zrobić? Tylko tak "łopatologicznie" jak dla baby co to się na kompach nie zna;p
Awatar użytkownika
Darth Talon
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 27 Lut 2017, 17:36
Ostatnio była: 03 Wrz 2017, 22:17
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 22 Sie 2017, 12:50

Darth Talon napisał(a):Dziwna sprawa postanowiłam sobie pograć w ostatnią wersję CoCa pobrałam z http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads full i patch uruchomiłam i wyskoczył mi brak pliku msvcr120.ddl. Pobrałam brakujący plik to teraz wyskakuje "Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)".
Ktoś podpowie co mam zrobić? Tylko tak "łopatologicznie" jak dla baby co to się na kompach nie zna;p


Jeżeli się nie mylę musisz pobrać c++ i zainstalować go

https://support.microsoft.com/pl-pl/hel ... le-package

Pod ścieżką pliku x86 znajdź polski i pobierz.

Marcus masz tam pw jak co :p
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez BcSeed w 22 Sie 2017, 17:49

Zamierzam sobie w koncu pograc w CoC. Widziałem że mod ma dość masywną ilość addonów. Polecacie (z doświadczenia własnego) jakieś ciekawe?
BcSeed
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Maj 2015, 09:25
Ostatnio był: 20 Kwi 2019, 20:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 22 Sie 2017, 18:23

Call of Misery, jak chcesz mieć mizerię. Outfit addon i losową paczkę z bronią, albo Dynamic Hud z konkretną paczką broni, bo opcjonalnie dodaje fajne animacje do przedmiotów jak kiełbasa, czy apteczki. Są jeszcze mody na mutanty itp. Po prostu przejedź dział "addons" i poczytaj komentarze po angielsku.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Darth Talon w 22 Sie 2017, 18:31

ok majster napisał(a):
Jeżeli się nie mylę musisz pobrać c++ i zainstalować go

https://support.microsoft.com/pl-pl/hel ... le-package

Pod ścieżką pliku x86 znajdź polski i pobierz.




Zrobiłam jak napisałeś ale nadal mam to samo:(
Awatar użytkownika
Darth Talon
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 27 Lut 2017, 17:36
Ostatnio była: 03 Wrz 2017, 22:17
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez BcSeed w 22 Sie 2017, 18:47

Pilot napisał(a):Po prostu przejedź dział "addons" i poczytaj komentarze po angielsku.


Wiem że tak moge zrobić i robie, po prostu chciałem usłyszeć opinie polskich graczy, dziekuje za pomoc.
O Call of Misery myslalem, ale podobno dośc potężnie zbugowane, i masa rzeczy nie działa jak powinna, albo w ogóle nie działa.
BcSeed
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Maj 2015, 09:25
Ostatnio był: 20 Kwi 2019, 20:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości