[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 29 Cze 2016, 17:00

Właśnie wkurza mnie to że w tym modzie startując jako wysoki rangą (chyba, bo się mnie słuchają moje owieczki :realcaleb:) bojownikiem mamy ledwo co w ekwipunku. W Prypeci to akurat pół biedy, bo na stadionie są 2 olbrzymów, a gdzieś przy przejściu na inną mapę siedzi przy ognisku kontroler ( Za pierwszym razem się przestraszyłem, bo wstał jak do niego podszedłem, nie wiedziałem że mogą siedzieć, i wziąłem go za truchło.) I można się wzbogacić, pewnie jakby poszukać, to by i chimerę znaleźć, ale mimo wszystko, na początku jesteśmy nawet bezbronni wobec nawały ze stadionu (Oprócz niby-olbrzymów, ze dwie Pijawki, stado Snorków i Mięsacze, trochę Izlomów, a także zombie, jak mamy pecha.)
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Call of Chernobyl

Postprzez Mikus47221 w 17 Sie 2016, 12:38

Cheeki Breeki?
Witam stalkerów. Chciałbym odpalić w CoC konsole (dbg), lecz nie stety mam widowsa 8, i nie można tak po prostu dopisać do skrótu w ustawieniach -dbg.(chodzi o konsole esc+s) stawiam kozaka
Mikus47221
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 18 Sie 2015, 19:36
Ostatnio był: 25 Paź 2016, 18:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Crash MOD'a "Call Of Chernobyl" .

Postprzez Cpt_Kordon w 23 Sie 2016, 16:08

Witam mam problem z MOD'em "Call Of Chernobyl" do Zewu Prypeci . Nigdy nic nie crashowało (powoli zaczęło crashować coraz częściej) . Jednak kiedy chcę zapisać grę , nagle chwilowy lag , szybko zamykające się okno z grą i wywala mnie na pulpit . MOD został zainstalowany na bazie Zewu Prypeci wersja 1.6.02
Cpt_Kordon
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 14 Sie 2016, 00:20
Ostatnio był: 25 Mar 2020, 01:57
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Crash MOD'a "Call Of Chernobyl" .

Postprzez Cromm Cruac w 23 Sie 2016, 16:28

Z tego co pamiętam to norma w CoCu - przepełnienie bufora save czy cuś takiego. Nie do naprawy, trza zaczynać od nowa albo cofnąć sie do sejwa gdzie wyloty nie występują.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cpt_Kordon.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Crash MOD'a "Call Of Chernobyl" .

Postprzez Cpt_Kordon w 23 Sie 2016, 16:31

Po ponownej instalacji będzie możliwość wgrania zapisu gry ?
Cpt_Kordon
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 14 Sie 2016, 00:20
Ostatnio był: 25 Mar 2020, 01:57
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Crash MOD'a "Call Of Chernobyl" .

Postprzez Mito w 23 Sie 2016, 16:59

Po pierwsze, pytasz o modyfikację? To pytaj w temacie o niej a nie rób nowy. http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=22975

Cpt_Kordon napisał(a):MOD został zainstalowany na bazie Zewu Prypeci wersja 1.6.02

Olaboga! Jak to, przecież CoC jest grą niezależną od Zewu Prypeci (instalator/gra sprawdza tylko czy masz Zew zainstalowany i jeśli nie, nie włączy się - sprawy związane z legalnością) i instaluje się go osobno. Pewnie problem pochodzi stąd, ale pewien nie jestem.

Cpt_Kordon napisał(a):Po ponownej instalacji będzie możliwość wgrania zapisu gry?
Nie jestem pewien, czy odinstalowanie gry usunie też zapisy (chyba w trakcie deinstalacji masz pytanie o to czy wykasować zapisy). Na wszelki wypadek wejdź w główny folder CoC-a, później w _appdata_, po czym skopiuj gdzieś folder savedgames. Po ponownym zainstalowaniu gry po prostu wrzuć go z powrotem.
Jednak zaznaczam, że w Stalkerze zwykle po zainstalowaniu jakiegoś moda czy patcha zapisy z "czystej" gry stają się niekompatybilne i będą wywalać. Od razu.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Crash MOD'a "Call Of Chernobyl" .

Postprzez Cromm Cruac w 23 Sie 2016, 17:32

Cpt_Kordon napisał(a):Po ponownej instalacji będzie możliwość wgrania zapisu gry ?

Nawet jeśli będzie, to zapisy z CoCa są już uszkodzone, dlatego powoduja wyloty.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez vitamin w 12 Wrz 2016, 16:51

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jakie dodatki warto zainstalować do tego moda? Przede wszystkim które bronie wybrać - AO, OWR czy STCoP?
vitamin
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 22 Cze 2016, 19:00
Ostatnio był: 17 Sty 2017, 21:41
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 12 Wrz 2016, 19:37

Ja polecam to, można się naprawdę fajnie bawić.
Lista

Mods Lists:
- Absolute_Nature_for_COC 27.02
- Absolute_Structures_COC.1
- Alife 2.0
- All_the_Upgrades.1
- Alternate_Freeplay_Start_v1.2
- art_spawn_fix.1
- AO3.31_CoC
- af3_misery_edition_to_coc
- Better_nightvisions
- Better_shading.2
- Better_torch
- Call_of_Changes_addon_v1.3.07
- CoC_Stronger_Creatures_for_OWR_3.0_v1.0
- Gore_Mod_1.2_for_Coc
- hard_life_2.1.1_for_coc_1.3.09_AO3.31
- HUD Misery (Only Inventory)
- lootmoney+
- revo_lucas-warfare-for-coc-75cad92d7146
- PP3_to_CoC
- Upgrades_Revisited_v1.0
- Ultra_Graphics_DX9.1
- Upgrades_Revisited_v1.0

And some mods from ap-pro:
- костюмы (More NPC's models)
- Неписи (More models)
- Осенний+мод+0.8 (More textures)


A tu masz link do moda - http://www.moddb.com/groups/100-rads-ba ... d#imagebox


Czy ktoś też ma błąd że w Jupiterze są fioletowe tekstry ziemi, a w Martwym Mieście gra trochę tnie w słoneczną pogodę? (I tylko tam)
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez vitamin w 12 Wrz 2016, 21:23

Dzięki za namiary na tego moda, ale to nie dla mnie. Na pierwszy raz zainstaluję tylko STCoP Weapon Pack i Call of Changes. Mam nadzieję, że to wystarczy do ciekawej (i stabilnej) gry.
vitamin
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 22 Cze 2016, 19:00
Ostatnio był: 17 Sty 2017, 21:41
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 12 Wrz 2016, 21:31

Ze stabilnością raczej problemów nie powinno być, i tak jest lepiej niż s LA :suchar: Mogę ci tylko powiedzieć żebyś nie schodził do piwnic, jeżeli do piwnicy prowadzi stroma drabina - Bohater się jej nie łapie, przez co czasem nie można wyjść.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Trikster w 26 Wrz 2016, 12:28

Pojawił się nowy patch do Call of Chernobyl:

http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... yl-14-full

Zmiany są dość daleko idące, a obejmują m.in.:

- nową opcjonalną ścieżkę fabularną;
- bardziej rozbudowany kreator postaci;
- ulepszone statystyki w PDA;
- zaludnione lokacje podziemne;
- degradację artefaktów;
- dodatkowe zadania frakcyjne;
i sporo innych.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości