[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez r_populik w 10 Lis 2015, 20:35

Cytat z COCowego FAQ:
Q: How do I report issues or bugs?
A: Please sign up for the bugtracker site.
please try to report all issues to the bugtracker as coherently as possible. It's fairly easy to use - simply create an account, login, then click the Report Issue link. Fill out the form with the best description as possible. Copy & Paste crash log if applicable. If you can visually see the issue please attach a screenshot to report or post a link to an image. For any serious issues, like repeatable crashes, corrupt saves or game breaking bugs report them in the Bugs thread as well. If you manage to get a save right before a reproducible bug, attach it to your bug report.
Your crash log should be located in your appdata folder. If you can't find it look in fsgame.ltx in your main game directory and the key '$app_data_root$' should tell you the exact directory. You should find a logs folder in that directory with the xray_*.log. You can also find your screenshot and savegame directory this way, too.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 13 Lis 2015, 22:01

Hej, Chłopaki mam problem... więc

Gram sobie wojakiem. Wszystko Good. Gram, Gram, i Gram, Dorobiłem się Wymarzonego AK-12, Skata... i... no. niedawno pojawił się śmigłowiec, i... chyba mnie polubił, bo lata za mną wszędzie gdzie może*...
Niby nic złego... pomoże w walce z pijawkami, poczęstuje Terrorystów Kilkoma Rakietami... tylko że to jest irytujące. Gdzie nie idę to 24 godziny na dobę słyszę "PYR PYR PYR PYR PYR", "PYR PYR PYR", a w dodatku rozwala on wszystko co się da... gdzie tu zabawa?

Pytanie to - Jak wyłączyć te Hłelikoptry?

* - Może latać w Argopromie, Mrocznym wąwozie, Kordonie i Wysypisku. na barze czy dolinie go nie spotkałem, a dalej nie byłem.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 09 Gru 2015, 01:56

Panowie, jak Bardzo głupie pytanie. Jak do wuja kurde nędzy wypakować all.spawn ze załączonego ACDC? Czy muszę przez SDK czy można go "normalnie" wypakować jak każdy ACDC tylko, że się nie da bo mam..

Image

W ACDC się dużo bawiłem, ale to mnie przerasta ;/
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 22 Gru 2015, 22:29

CoC zgarnął nagrodę MOTY Editor's Choice za najlepszego sandboksa.

http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... -year-2015
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Ranger801 w 26 Gru 2015, 21:04

Jest do CoC-a jakiś minimod dzięki któremu można zrobić pomiary współrzędnych, level vertex i game vertex?
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez alundaio w 09 Sty 2016, 03:35

Ranger801 napisał(a):Jest do CoC-a jakiś minimod dzięki któremu można zrobić pomiary współrzędnych, level vertex i game vertex?


You can enable debug mod for CoC with -dbg in command line. With debug overlay on game screen you can cycle the information on screen with F1, F2 and F3 while in main menu. Pressing F3 a couple times should bring up actor position information. You can also press 'P' while in the main menu to append position, level vertex and camera coordinates to a file called positional_info.txt in main coc directory.
alundaio
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 09 Sie 2015, 04:32
Ostatnio był: 29 Gru 2016, 16:39
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 10 Sty 2016, 18:25

Grał ktoś w dodatek "Warfare"? Jest sens pobierać?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez maciex333 w 21 Sty 2016, 18:24

Sacharow mnie wysłał do Laboratorium x-16 by wyłączyć maszynę wywołującą emisje psioniczne. Nie lubię ogółem chodzić do laboratoriów i innych podziemi, bo tam zawsze sram, ale dobra. Wchodzę, już mi ciarki po plecach chodzą, sram, ale biegnę przed siebie. I nic. Czekam, aż kontroler mi wyskoczy na ryj. I nic. Wyłączam maszynę. I dalej nic. Biegnę do wyjścia. Nic. Wychodzę. Nic. :facepalm:
Po co komu podziemia i laboratoria w tym modzie, skoro nic tam nie ma?
Awatar użytkownika
maciex333
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Cze 2012, 15:44
Ostatnio był: 28 Lis 2020, 07:20
Kozaki: 3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez majeros w 27 Sty 2016, 01:53

Mam pewne pytanie. Pograłem trochę, mod jest ciekawy, zebrałem już jakieś wyposażenie (gram z addonem OWR3), ale napotkałem pewien problem. W lokacji Truck Cemetery ubiłem grupę wojskowych, mały 3-osobowy patrol. Zdobyłem na nich w miarę dobrze utrzymanego Dragunova, naprawiłem go i bym już używał gdyby nie to, że nigdzie nie mogę dostać amunicji do niego. Handlarze Powinności, Wolności i ten w Barze nie mają w ogóle naboi do SVD. Wie ktoś gdzie można je kupić? Bo chodzenie całymi dniami po Truck Cemetery gdzie niemal codziennie można się natknąć na Nibyolbrzyma i polowanie na wojskowych mi się nie uśmiecha :/ Tak swoją drogą, te Nibyolbrzymy też mają jakiś przekokszony spawn, bo spotykam je częściej niż Pijawki czy nawet Mięsacze x.x
majeros
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 07 Wrz 2014, 20:12
Ostatnio był: 06 Lut 2016, 03:46
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez maciex333 w 07 Lut 2016, 16:47

Ogólnie po pograniu w ten mod troszkę, przyznaję, że jest gównem. Założenia fajne, zawsze chciałem pograć w taki freeplay z questami we wszystkich lokacjach stalkera. Ale wykonanie jest fatalne, tona bugów i może 2 typy questów.
Nie pojmuję dlaczego ma ocenę 9.7 na moddb. Ja tam bym dał 2/10
Ostatnio edytowany przez maciex333, 07 Lut 2016, 22:13, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post maciex333 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
maciex333
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Cze 2012, 15:44
Ostatnio był: 28 Lis 2020, 07:20
Kozaki: 3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HitFan w 07 Lut 2016, 17:46

Z tego co kojarzę CoC to był nie planowany wyciek. Mod nie był jeszcze skończony, a ktos z testerów go udostępnił... Więc nie można dużo wymagać
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Plaargath w 08 Lut 2016, 04:00

@maciex333
No, widać, że nie pojmujesz. Dlatego, że założenie CoC'a nie jest takie, że masz jako użytkownik końcowy dostać grę z gameplay'em polegającym na freeplay'u na wielu mapach, tylko takie, że to jest przede wszystkim platforma dla modderów. Nie samodzielne modziwo, choć w oczywisty sposób pewien procent roboty poszedł na to, żeby społeczność miała w ogóle możliwość rzucenia okiem na dzieło - właśnie poprzez pewien erzac gameplay'u. Każdy modder, zadawszy sobie 5 minut trudu, żeby sprawdzić, co tam się faktycznie w plikach dzieje, raczej poczuje entuzjazm niż rozczarowanie. Nazwanie CoC'a gównem jest krzywdzące, kolego, będę go bronił jako kolejnego ambitnego projektu, robionego z dobrym kodem i porywającego się na silnik w kilku bardzo fajnych momentach.
A poza tym to, co powiedział @HitFan - to, że zamiast uczty z cieplusiego nadziewanego prosiaka dostajemy najpierw styropianową tackę z zimnym krwawym mięchem to zasługa pewnych wandali, a nie planowana strategia twórców.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Raven422.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości