[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Józio w 05 Cze 2017, 12:32

Co mam zrobić w misji chiki briki i v damke dla bandytów w DoctorX Questlines?
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 07 Cze 2017, 14:02

Heja! Dawno nie grałem, i po formacie dysku zainstalowałem sobie CoC-a (Zaprawdę awkward name) i czy poza AO oraz Warfare polecacie coś dopakować? Jakiekolwiek submody/addony? Czy mod jest jeszcze rozwijany? Bo ostatnia aktualizacja trochę już ma.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez mayer99 w 07 Cze 2017, 16:06

Ja jescze zapodałem sobie outfit addon, texture packa + roślinność, OWR, lepszą latarkę i noktowizję. Zajefajnie też wygląda dynamiczny hud, ale coś z moimi addonami nie funkcjonuje dobrze.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Marcus_Polonus w 07 Cze 2017, 16:50

Nie gram za bardzo w CoC'a, ale wydaje mi się, że lepsze od OWR'a i AO będą STCoP'y.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 07 Cze 2017, 21:04

Mod jest nadal rozwijany i prędzej czy później ma wyjść nowa wersja
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez mayer99 w 08 Cze 2017, 19:00

Nie gram za bardzo w CoC'a, ale wydaje mi się, że lepsze od OWR'a i AO będą STCoP'y.

To zależy czy grasz dla "ilości" czy "jakości" ;). Ja wybrałem 2ą opcję. W OWR animacje, textury są zaje*iste. Nawet podczas wymiany magazynka przeładowanie jest tylko wtedy, gdy w komorze nie ma naboju.
Mam 2 zagwozdki jednak:
1. CoC + OWR, FN2000 od Żwawego wygląda z widoku 3-ej osoby jak Steyr AUG. Co trzeba zrobić żeby to naprawić?
2. CoC + OWR, Saiga też od Żwawego z widoku 3 osoby jest nieco za wysoko nad rękoma Streloka. Jaki parametr w configu broni odpowiada za widok z 3-ej osoby?
Pozostałe duperele sam obrobiłem, ale te 2 rzeczy mnie wkur....ją już, a lubię mieć wszystko jak trza...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 08 Cze 2017, 19:15

mayer99 napisał(a):2. CoC + OWR, Saiga też od Żwawego z widoku 3 osoby jest nieco za wysoko nad rękoma Streloka. Jaki parametr w configu broni odpowiada za widok z 3-ej osoby?
Pozostałe duperele sam obrobiłem, ale te 2 rzeczy mnie wkur....ją już, a lubię mieć wszystko jak trza...


U mnie jest poniżej rąk, na wysokości pasa. Próbowałem to skorygować, ale broń nie reaguje na zmiany.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Marcus_Polonus w 08 Cze 2017, 19:47

To zależy czy grasz dla "ilości" czy "jakości" ;). Ja wybrałem 2ą opcję. W OWR animacje, textury są zaje*iste.


Po pierwsze przyznam się, że nie grałem w CoC'a nigdy osobiście (patrzyłem, jak brat grywał), a odpowiedź na to, który z tych modów jest lepszy nie jest prosta. Mówię z perspektywy zwykłego CoP'a - większość takich weapon packów jest bliźniaczo podobna.

W każdym z modów coś jest lepszego, a coś nie np. STCoP'y są najbardziej rozbudowane jeśli chodzi o dobór optyki, animacje są takie same lub podobne i STCoP'y są cały czas rozwijane (niedawno wyszła wersja 2.9 z Witiaziem z Survarium, Tavorem oraz FNC).

W dodatku, OWR'y są raczej już stare i prezentują wysoki poziom, ale z przed kilku lat (pod względem modeli oczywiście), ale ta kategoria też nie jest stała np. najlepsze "kałasze" pamiętam, że były w STCoP'ie Final, który wcale taki nowy też nie jest - obecnie wszędzie są te modele z dziwnymi celownikami mechanicznymi.

AO jest w porządku, śmiem twierdzić, że to jest kompromis między OWR'em, a STCoP'em, ale i tak bym wszystko zrobiłbym od nowa po swojemu, dlatego nie gram.
1. CoC + OWR, FN2000 od Żwawego wygląda z widoku 3-ej osoby jak Steyr AUG. Co trzeba zrobić żeby to naprawić?

Sprawdź, czy w gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_fn2000 znajdziesz coś, co może się nazywać wpn_fn2000_nimble.ogf
2. CoC + OWR, Saiga też od Żwawego z widoku 3 osoby jest nieco za wysoko nad rękoma Streloka. Jaki parametr w configu broni odpowiada za widok z 3-ej osoby?

Otwórz gamedata\configs\weapons i tutaj prawdopodobnie w_ak74u.ltx (nie jestem pewien - musisz znaleźć plik od Sajgi). Znajdź sekcję wpn_saiga lub coś podobne i taki parametr:
Kod: Zaznacz wszystko
position
orientation
i zamień na to (jeśli się różni) i zobacz, czy działa:
Kod: Zaznacz wszystko
position                  = -0.026, -0.175, 0.0
orientation                  = 0, 0, 0
Image

Za ten post Marcus_Polonus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez mayer99 w 08 Cze 2017, 21:12

Saiga jest w configu Spasa:
Kod: Zaznacz wszystko
wpn_spas12_nimble_hud]:wpn_spas12_hud
aim_hud_offset_pos                                 = -0.1565,0.0473,-0.1
aim_hud_offset_pos_16x9                            = -0.1565,0.0473,-0.1
aim_hud_offset_rot                                 = 0.035,0.0348,0.0
aim_hud_offset_rot_16x9                            = 0.035,0.0348,0.0
anm_bore                                           = saiga_aim
anm_hide                                           = saiga_holster
anm_idle                                           = saiga_idle
anm_idle_aim                                       = saiga_aim
anm_idle_moving                                    = saiga_move
anm_idle_moving_crouch                             = saiga_crouch
anm_idle_sprint                                    = saiga_sprint
anm_reload                                         = saiga_reload, reload
anm_reload_empty                                   = saiga_reload_empty, reload_empty
anm_shots                                          = saiga_shoot, shoot
anm_show                                           = saiga_draw
attach_place_idx                                   = 0
fire_bone                                          = muzzle
fire_bone2                                         = muzzle
fire_point                                         = 0,0,0
fire_point2                                        = 0,0,0
hands_orientation                                  = 2,2,0
hands_orientation_16x9                             = 2,2,0
hands_position                                     = 0,-0.15,0.14
hands_position_16x9                                = 0,-0.15,0.14
item_orientation                                   = 0,0,0
item_position                                      = 0,0,0
item_visual                                        = dynamics\weapons\wpn_spas12\wpn_spas12_nimble_hud.ogf
shell_bone                                         = gilza
shell_dir                                          = 0.0, 1.0, 0.0
shell_point                                        = 0,0,0


To wszystko co jest w jej configu. Gdy dopisałem co napisałeś nic się nie zmieniło.
Co do Fn2000 wystarczyło faktycznie w linijce visual dopisać _nimble. Podziekować. ;)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Marcus_Polonus w 08 Cze 2017, 21:33

Ok, rozumiem, jak to działa z Sajgą.

To jest tak.

Znajdź w tym pliku sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_spas12_nimble]:wpn_spas12


To jest sekcja otwierająca część pliku do statystyk Sajgi.
Dopisujesz teraz to, co wcześniej podałem gdzieś pod tym (nie wklejaj do części hud, którą podałeś).
Image

Za ten post Marcus_Polonus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez mayer99 w 08 Cze 2017, 22:11

Gra i buczy, myślałem że to wszystko co jest nt Saigi w tym configu :). Dzięki, że Ci się chciało.
EDIT:Już tak :). Ja edytowałem w hud'zie wcześniej :facepalm:
Ostatnio edytowany przez mayer99, 09 Cze 2017, 00:33, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Marcus_Polonus w 08 Cze 2017, 22:15

To zaraz, to w końcu dobrze trzyma tą Sajgę?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości