[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 22 Sie 2017, 20:27

Misery czy CoM trzeba najpierw samemu pokonfigurować, aby było przede wszystkim logiczne. No... Chyba że chcesz płacić np. za naprawę broni 2x tyle albo więcej niż za kupno nowej... W tym modzie trzeba przede wszystkim pozmieniać ceny przedmiotów i sprawić, aby NPC kupowały bronie w każdej kondycji. Ja osobiście zmieniłbym limit do 35%. Wiadomo, że nawet popsutą broń można kupić (po mniejszej cenie) na części, ale jak broń ma 5% stanu "zdrowia" to części tam są już chyba w proszku...
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 23 Sie 2017, 00:24

Dobra, ostatecznie udało się rozwiązać problem i gra stoi otworem :E Jeszcze jedno pytanie. Czy wie ktoś, czy do tej najnowszej aktualizacji jest spolszczenie? Ewentualnie, czy spolszczenie dla poprzedniej wersji zadziała?
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 23 Sie 2017, 00:31

Spolszczenie do CoC? Pewnie. Wpisz w google Stalker Chall of Chernobyl i na stronie konkurencji znajdziesz link do ich serwera, gdzie będziesz mógł pobrać spolszczenie. Wystarczy poszukać
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 23 Sie 2017, 00:37

DisLike napisał(a):Spolszczenie do CoC? Pewnie. Wpisz w google Stalker Chall of Chernobyl i na stronie konkurencji znajdziesz link do ich serwera, gdzie będziesz mógł pobrać spolszczenie. Wystarczy poszukać




ok majster napisał(a):Czy wie ktoś, czy do tej najnowszej aktualizacji jest spolszczenie?


Nie jest dla mnie problemem użyć google, u konkurencji widziałem spolszczenie do wersji 1.4.22 ze stycznia biegłego roku (najnowsza aktualizacja pochodzi z końca lipca), która mało tego, przy wypakowywaniu wywala błędami :p
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 23 Sie 2017, 08:31

"Konkurencji" XD
Napiszcie po prostu że Stalkerteam, bo to nie jest żadną zakazana nazwa. Wystarczy spojrzeć na temat z SGM.
Najnowsza wersja nie ma patchu polonizującego, szczególnie z modami.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ok majster w 23 Sie 2017, 12:34

trolololo napisał(a):"Konkurencji" XD
Napiszcie po prostu że Stalkerteam, bo to nie jest żadną zakazana nazwa. Wystarczy spojrzeć na temat z SGM.
Najnowsza wersja nie ma patchu polonizującego, szczególnie z modami.



Czyli pozostaje czekać ^^

No cóż, odpaliłem sobie grę na początku jako samotnik, wychodzę sobie z wioski stalkerów (kordon) i ruszam pozabijać mutantów (coby jakiś hajs wpadł) idę sobie, nagle dochodzą mnie odgłosy walki. Patrzę, przy nasypie wojskowi z bandytami się klepią. Obchodzę ich ładnie coby nie wyłapać kulki, przechodzę przez nasyp dochodzę do bazy stalkerów z CS, po czym zostaje zaatakowana przez mieszaninę wojskowych i bandytów. Chwilę się bijemy z nimi, po czym leżą, aż nagle dostaję piękną serię na klatę z ak i się kładę. Tyle z pierwszej gry mi zostało. Wracam do zony jako powinnościowiec, idzie nieco lepiej, z pomocą kompanów i wojskowych tłuczemy wyprawę bandycką, pierwsze łupy w postaci lepszej broni, można grać :E Przechodzimy do agropromu, kawałek w głąb się ruszam i powitała mnie winda.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 201
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ...6)\call of chernobyl\gamedata\scripts\sound_theme.script:206: attempt to perform arithmetic on field 'played_id' (a nil value)
 


Ktoś już trafił z podobnym błędem czy to tylko taki okazjonalny wybryk :?:
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 23 Sie 2017, 13:46

Wygląda mi to na błąd muzyki. Masz włączoną muzykę dynamiczną?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 23 Sie 2017, 16:55

Eh... Strzelam się z wojskowymi w Kordonie jak gdyby nigdy nic a tu zonk. I tak już któryś raz w losowym momencie. Brak aktualnych logów. Jedynie takie okienko wyskakuje:

http://screenshot.sh/mKNtMtIkARq7e
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Mito w 23 Sie 2017, 17:33

r4.cpp? Brzmi nieco jakby było coś nie tak z efektami cząsteczkowymi na jakimś bardzo wysokim ustawieniu oświetlenia... Spróbuj może je zmienić.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez blablablabla w 23 Sie 2017, 21:08

W folderze particles brakuje pliku odpowiedzialnego za dym z lufy lub jest on uszkodzony, tu raczej pomoże reinstall.
Jeśli chcecie łatwo znalezc przyczynę problemu to patrzcie na linie "description" i "arguments".
Awatar użytkownika
blablablabla
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Kwi 2017, 17:56
Ostatnio był: 20 Mar 2018, 14:15
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 23 Sie 2017, 21:33

Jakiś losowy błąd, które się przytrafiają w każdym większym modzie, a wy snujecie jakieś smoleńskie teorie. :u3:
Wczytaj grę i graj dalej po prostu.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DisLike w 23 Sie 2017, 22:27

blablablabla napisał(a):W folderze particles brakuje pliku odpowiedzialnego za dym z lufy lub jest on uszkodzony, tu raczej pomoże reinstall.
Jeśli chcecie łatwo znalezc przyczynę problemu to patrzcie na linie "description" i "arguments".


Przeinstalowałem wszystko na nowo krok po kroku z tej instrukcji http://www.forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=22975&start=660#p342969. Na dużo gorszym laptopie przy minimalnych ustawieniach działa dobrze, tylko tu wywala bez powodu. Dosłownie, bo ostatnie 2 crashe były bez logów ani żadnych okienek. Jakby się samo alt+F4 wcisnęło. Logi także puste

Pangia napisał(a):Wczytaj grę i graj dalej po prostu.


Dziewiąty raz nie będę próbował...
Lepiej mieć i nie użyć, niż nie mieć i żałować.
Awatar użytkownika
DisLike
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Sie 2017, 14:55
Ostatnio był: 13 Maj 2018, 12:41
Miejscowość: Bar 100 Radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości