[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 13 Mar 2017, 20:55

Zwinny napisał(a):Ty myślisz coś człowieku czy ty nic nie myślisz, co mi to da że ja stworzę ten cholerny folder i wrzucę tam odgłos strzału skoro żeby nowy dźwięk zadziałał muszę go PODMIENIĆ ze starym a ten jest spakowany w archiwum .db
Bardziej łopatologicznie już się nie da


:facepalm: Panie kolego, bez nerwów, @Diegtiarov dokładnie napisał co masz zrobić.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 13 Mar 2017, 20:58

Zrobiłem tak jak pisał Diegtiarov i nie działa
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 13 Mar 2017, 21:30

@Wejv - STCoP do mizerii dodaje wszystkie bronie jakie w STCoP były normalnie (w tym Barret M98 z przecudną amimacją :3 )

Jedyny mankament to brak tłumaczenia, więc opisy broni będą wyg... nie będą wyglądać.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 13 Mar 2017, 21:31

No i spoko, zrobi się. Jak jeszcze będą działać wszystkie ficzery z gotowaniem, szyciem + dodatki to będzie miodek granie. I tak skoryguję ceny napraw, bo wydać za zepsutego kałacha tyle, co za trzy nowe to... przesada. :caleb:
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 13 Mar 2017, 21:33

A podmieniłeś w folderze "vintorez" czy tylko ci się wkleiło? Ten folder to główne pliki dźwiękowe vintoreza. Jak zamienisz vintorez_shot, czy jak to się tam u Ciebie nazywa, na ten z Cienia Czarnobyla to musi działać. Pliki dźwiękowe możesz nawet przesłuchać żeby sprawdzić czy ci się zamieniło.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Cromm Cruac w 13 Mar 2017, 21:40

Zwinny napisał(a):Ty myślisz coś człowieku czy ty nic nie myślisz,

A ja myślę, że należy słuchać bardziej doświadczonych kolegów.
Zwinny napisał(a):co mi to da że ja stworzę ten cholerny folder i wrzucę tam odgłos strzału skoro żeby nowy dźwięk zadziałał muszę go PODMIENIĆ ze starym a ten jest spakowany w archiwum .db

To ci da misiek, że luźne pliki z folderu gamedata są NADRZĘDNE i jeśli występują to nie są wczytywane ze spakowanych archiwów tylko właśnie z tego folderu. :u3:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 13 Mar 2017, 22:07

Nareszcie konkretna odpowiedź, więc tak zrobiłem, plik dźwiękowy wrzuciłem do folderu i zmieniłem nazwę na taką jaka widnieje w configu wintoreza czyli "n_vintorez_shot" ale i tak nie działa :pogarda:
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 13 Mar 2017, 23:54

Skoro zrobiłeś wszystko jak należy, to pozostała ostatnia możliwość (w co wątpię), że nie masz załączonego korzystania z gamedata w pliku fsgame.ltx. Otwórz go jakimś edytorem tekstu i sprawdź czy w linijce odnośnie gamedata nie pojawia się false.

Opcja jest ustawiona na true w vanilliowym repacku CoC, więc nie wiem jakim cudem masz inaczej (o ile faktycznie masz false).

Linijka powinna wyglądać tak:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
$game_data$                     = true| true|   $fs_root$|                        gamedata\
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Cromm Cruac w 14 Mar 2017, 00:44

Nie wiem jak w CoCu ale w vaniliowym Zewie (1.6.02) ten wpis w fsgame.ltx jest ignorowany i gamedata czytana jest zawsze.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 14 Mar 2017, 01:04

Jest tak czyli dobrze $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Problem z dźwiękiem broni

Postprzez Provski w 19 Mar 2017, 20:02

Zacznę od tego, że chodzi o Call of Chernobyl z modem Call of Misery.
Mam problem z modem który zmienia dźwięki niektórych broni. Polega to na tym, że gdy ktoś na drugim końcu lokacji strzela z broni która ma podmienione dźwięki na te z modu, to brzmi to tak jakby ten ktoś strzelał pół metra odemnie. Wie ktoś jak to naprawić?
Mod od dźwięku: http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... 3/#6446937
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 19 Mar 2017, 20:47

Problem polega na tym, że autor to dureń i nie wie, że dźwięki stereo w Stalkerze działają w ten sposób, że słychać je na całej mapie z takim samym natężeniem w przeciwieństwie do dźwięków mono, które słychać poprawnie w zależności od tego, jak daleko od jego źródła jest gracz. Musisz sobie ręcznie przekonwertować te dźwięki na mono, np. w Audacity, i później ewentualnie naprawić brakujące komentarze do plików OGG (podobno wpływają na reakcję AI, ale nigdy nie zauważyłem u siebie różnicy). Na szczęście jego inteligencja została przesłonięta tylko chwilowo, bo wyraźnie widać w komentarzach i opisie moda, że jakaś dobra dusza podpowiedziała mu, że tak właśnie się dzieje i powinien to czym prędzej naprawić, co też uczynił. :u3:

Więc mówiąc w skrócie: ty ku*wo czytasz opis? :tm:
Now the directional sound should be working. Thanks to our friend "brankovich" who said to me that i should convert all sounds to MONO.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości