[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Józio w 30 Kwi 2017, 20:54

Niech zgadnę... w*ebałeś byle addony które nie pasują do siebie?

PS. Czy te +0% celności to błąd w tłumaczeniu czy na serio wydałem kasę na nic? :caleb:

Image
Ostatnio edytowany przez Józio, 01 Maj 2017, 00:12, edytowano w sumie 1 raz
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 30 Kwi 2017, 22:26

Celność działa, tylko wyświetla 0%.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez GajgerW w 30 Kwi 2017, 22:32

Grać Zombiakiem... no dawno tak się nie bawiłem :E
Móóóóózgaaaaaaaaaaaa :D
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

[SZUKAM] Podróżowanie z NPC (Kompatybilny z CoC)

Postprzez Napisze w 01 Maj 2017, 10:21

Poszukuje moda który musi być kompatybilny z CoC i umożliwiałby podróżowanie ze Stalkerami do miejsca ich podróży lub płatnego zaprowadzenia do wybranego miejsca tak jak to było w CoP
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 01 Maj 2017, 11:44

Może mniejsza immersja, ale jest mod na szybką podróż a'la Wiedźmin. Naciskasz na punkt i Cię przenosi.

http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/more-fast-travel-locations
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Napisze w 01 Maj 2017, 12:40

Wave napisał(a):Może mniejsza immersja, ale jest mod na szybką podróż a'la Wiedźmin. Naciskasz na punkt i Cię przenosi.

http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/more-fast-travel-locations


A w tym modzie od razu da się teleportować do każdego miejsca od razu czy trzeba je odkryć?
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 01 Maj 2017, 12:46

Trzeba je odkryć.

Dość idiotyczne byłoby natychmiastowe przejście z np. Kordonu do Jupitera w pierwszych kilku minutach gry.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [SZUKAM] Podróżowanie z NPC (Kompatybilny z CoC)

Postprzez Akinaro w 01 Maj 2017, 13:57

Napisze napisał(a):Poszukuje moda który musi być kompatybilny z CoC i umożliwiałby podróżowanie ze Stalkerami do miejsca ich podróży lub płatnego zaprowadzenia do wybranego miejsca tak jak to było w CoP



jest też wersja bardziej "immersywna" gdzie by gdzieś się przenieść musisz pogadać z jakimś handlarzem:
http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... ravel-1422

Szczerze ta wersja mi bardzej podchodzi bo ta zwykła trochę upraszcza grę do tego stopnia, że w 2-3 godziny większość misji można wykonać i w ciągu kilku minut dorobić się sporej sumy bo wystarczy się teleportować do handlarza z jakiegoś zadupia gdzie normalnie musiał byś zostawić połowę rzeczy by się do niego dostać. nawet jak jesteś przeciążony to herkules i 60-70kg sprzętu w sekundę dostarczasz do handlarza...
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Napisze w 01 Maj 2017, 17:09

Chciałem z wami się czymś podzielić.
Otóż szukałem moda na poprawienie grafiki i... Znalazłem!! http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... istic-zone jest to ten mod. Każdy zna proces wgrywania modów graficznych? Jak nie to wszystko wypakowywać do folderu bin (W katalogu z grą) oraz pozmieniać nazwy kilku plików na takie które będą pokazane w archiwum z modem. Może zacinać
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 01 Maj 2017, 17:59

PRZ samo w sobie to kupa. Trzeba się pobawić configami żeby wyglądało jak należy.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Napisze w 01 Maj 2017, 20:26

Diegtiarov napisał(a):PRZ samo w sobie to kupa. Trzeba się pobawić configami żeby wyglądało jak należy.

Wcześniej bez moda dałem wszystko na max (ustawienia graficzne) i po dodaniu do bin wersji FULL (lepszej) gra wygląda prawie jak BF 3
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 01 Maj 2017, 20:59

Diegtariov, jak się nie znasz jak to wyglądało po wgraniu do gry to zamilknij na wieki. :E :E
Image
Image
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)

Za ten post Wave otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mruk.
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 6 gości