[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 02 Sie 2015, 21:16

PainChiller napisał(a):Co do pliku... ku*wa nie wiem czy to z automatu czy co, ale dostałem wiadomość od (chyba) autorów że "pobrałem ich mod, ale oni go nie cośtamcośtam i to jest złe i podchodzi pod piractwo i blablabla dostałem Niby-bana że nie moge pobrać tego moda jak wyjdzie pełny (bardzo ciekawe jak to będzie wyglądać... Ciekawe jak chcą zbanować mnie, abym nie mógł pobrać moda??? przecież na mod.db konta nie mam. a nawet jeśli to nie tylko tam mod dostępny będzie... ciekawe co tym autorom odbija? za dużo :wódka: wypili? a jak mnie znajdo? CIA wynajmo? :D


Zapostuj tutaj to co dostałeś. To jest smutne w :worms:
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 02 Sie 2015, 22:41

Co dostałem, nie w sensie że cośtam cośtam ale od MEGA że plik został uznany za coś co jest ble

|> czy wiadomość to nie wiem czy to oficjalnie od autorów czy nie... zwyczajnie mam iż nie mam uprawnien cośtam |cośtam do używania ich plików cośtam cośtam dostałem Bana (nawet nie wiem gdzie tego bana mam :D ) i zostałem |wykluczony z beta-testów (jak bym chociaż kiedykolwiek brał w nich udział) i że cośtamcośtam nawet sam nie |rozumiem o co im chodzi.
|
| A zapostować nie zapostuje bo to jednorazowy krótki message był który jedynie przyprawił mnie o zaciesz i wincej | się nie pojawił
|
| _ _ _ ogólny zarys wiadomości
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 03 Sie 2015, 00:07

Olej to.
Jakby co to ruskie zahostowały też u siebie.
https://cloud.mail.ru/public/Gg1R/FrhvRosDV

Za ten post Koma otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PainChiller.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 03 Sie 2015, 00:22

Koma napisał(a):Olej to.
Jakby co to ruskie zahostowały też u siebie.
https://cloud.mail.ru/public/Gg1R/FrhvRosDV


Koma ty ku*wa gnoju:tm: :D

nie mogłeś od razu wstawić? 11 godzin sie ma pobierać, a ty dopiero teraz :) ważne że trochę czasu się zaoszczędziło :wódka:



EDIT: ok... teraz pytanie. czy taki error oznacza że muszę poczekać do oficjalnej premiery czy da się z tym coś zrobić?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : F
[error]Function      : CResourceManager::OnDeviceCreate
[error]File          : ..\xrRender\ResourceManager_Loader.cpp
[error]Line          : 130
[error]Description   : c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\_bin\gamedata\shaders.xr
 

stack trace:


Ten mod jest jakiś dziwny. najpierw każe przenieść mi gamedate do _bin... potem każe przenieść z powrotem... teraz mam 2 gamedaty. uruchamia się normalnie... nie ma Fs_game... kopiuje mam 2 uruchamia się... a teraz ten crash jest przy rozpoczęciu nowej gry (pod koniec Synchronizacji zasobów) Tak wszystko mam po angielsku.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 03 Sie 2015, 14:02

Zainstalowałeś CoCa na Zewie. Musisz zainstalować go gdzie indziej, bo on podstawkę tylko niszczy. Poza tym jest 100% samodzielny więc nie powinno być problemu.

Zrób instalkę CoCa gdziekolwiek byle nie na instalce Zewu (n.p. folder zamiast "zew prypeci" to na "zew czarnobyla"), wgraj wszystkie patche, odpal Stalker-CoC.exe I powinno być OK.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 03 Sie 2015, 14:30

ok więc

Zainstalowałem na zewie i działa... to co spieprzyłem to wcześniej miałem SPECTRUM project i zapomniałem skopiować Orginalne XrGame.dll więc dupa...

chciałeś błędy? prosze

1 )gra przy uruchomieniu (lub wczytaniu zapisu) przy synchronizajci wywala na pulpit "FATAL ERROR" ale jak zignorujemy lub damy kontynuuj to mod normalnie się wczyta i zadziała

2) jak zaczynamy jako monolit. to czasami monolit nas "nie lubi". na 4 gry miałem tak raz(za pierwszym)

3) oświetlenie statyczne nie działą i craszhuje moda + wiesza komputer na kilkanaście sekund (z aktualizacją .83 oświetlenie to jest niedostępne)

Tak wiem że to build i gram na własne ryzyko więc blablabla wiem wiem :P
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 03 Sie 2015, 15:07

1. Spróbuj tym razem NIE instalować pod normalnym zewem tylko gdzie indziej. :caleb:

2. AI jest jeszcze dopracowywane I może w nim być trochę bohomazów.

3. Oświetlenie statyczne nie jest w CoCu wspierane w ogóle i zostało celowo wywalone z opcji bo tylko pod tym oświetleniem niektóre mapy nie chciały się wczytywać i były problemy z pogodą.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 03 Sie 2015, 18:16

dobra... a teraz mam pytanie... bo na jednym z filmów (Prypeć-Elektrownia + walka z nibyolbrzymem) jest taki fajny karabin. dlaczego nie ma go w Buildzie?

edit1 - Dlaczego nie ma żadnej nowej broni z filmików? nawet tych z 2miesiące do tyłu :P

Edit 2 - a teraz jako że lubie się bawić takimi fajnymi rzeczami to ostatnio przerobiłem i przeniosłem Animacje vaniliowych broni z SPECTRUM projekt (kto grał wie że nie można temu zaprzeczyć :) ) do CoC

co prawda nie ma opisu (wpn_stieyr_aug, wpn_ak74m itd) ale i tak wszystko po angielsku a ci co zdecydowali się to pobrać, znają opisy broni na pamięć więeeec... czemu by się tym nie podzielić ;)
(uwaga. jeśli instalowaliście OWG lite for CoC... dodając ten plik zepsujecie stalkera... nieodwracalnie (do czasu ponownej instalacji moda)

link http://www.mediafire.com/download/0tsjt ... meshes.rar


edit 3 -
Koma napisał(a):1. Spróbuj tym razem NIE instalować pod normalnym zewem tylko gdzie indziej. :caleb:
Dziaua normalnie więc niet :caleb: moja decyzja :caleb: :caleb:
Ostatnio edytowany przez PainChiller 03 Sie 2015, 19:57, edytowano w sumie 4 razy
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Cromm Cruac w 03 Sie 2015, 18:23

PainChiller napisał(a):Tak wiem że to build i gram na własne ryzyko więc blablabla wiem wiem :P
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 03 Sie 2015, 19:04

PejnCziler,
oh shit nigger what are you doing
wolałbym żebyś ripował bronie z czystego STCoP (w SPECTRUM użyto baaaardzo starej wersji) ale doceniam wysiłek.

A OWR jest pod 1.0.83, bez patchy, więc masz wybór - albo grasz bez bugów albo bez dobrych modeli :caleb:
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez r_populik w 03 Sie 2015, 19:32

Owr 3 wyszedł, można więc go sobie ściągnąć i połączyć z COCem. Nic się nie powinno gryźć, poza plikiem ikon.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 03 Sie 2015, 19:35

r_populik napisał(a):Nic się nie powinno gryźć, poza plikiem ikon.

Ewentualnie użyje się ten, który się znajduje w merge patchu z archiwum CoCa.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości